0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بین دو نیمه
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بین دو نیمه

مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب یازدهم
نویسنده:
دن گاتمن
درباره بین دو نیمه

جذاب‌ترین و ماندگارترین خاطرات مدرسه مربوط به روزهایی هستند که با دوستانمان فعالیت گروهی‌ای انجام داده‌ایم، اردو رفته‌ایم یا در یک مسابقه‌ی ورزشی جذاب شرکت کرده‌ایم. این بار در گاتمن در مجموعه کتاب مدرسه پرماجرا ماجرای یک بازی راگبی پر اتفاق و هیجان‌انگیز را روایت کرده است.

درباره کتاب صوتی بین دو نیمه نوشته دن گاتمن

کتاب بین دو نیمه کتاب یازدهم از مجموعه کتاب‌های مدرسه پرماجرا است. این بار ای جی و دوستانش درگیر یک بازی راگبی مهم هستند اما متأسفانه، تیم آن‌ها یعنی گوزن‌های شمالی یک افتضاح به تمام معناست. ای جی در آغاز کتاب درباره‌ی چیزهایی که در مدرسه دوست دارد حرف می‌زند و در ادامه اتفاق‌های مربوط به بازی را می‌گوید. اتفاقی که این دفعه با بقیه‌ی دفعات فرق می‌کند این است که مدرسه دیگر نمی‌خواهد اتفاقات مربوط به باخت‌های عجیب تکرار شود و در نتیجه در بین دو نیمه خانم هایات می‌آید تا بچه‌ها را برای پیروزی متحد کند.

کتاب بین دو نیمه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و به چندین زبان از جمله فارسی برگردانده شده است. ضمناً دانلود مجموعه کتاب های مدرسه پرماجرا از فیدیبو ممکن است.

فهرست کتاب صوتی بین دو نیمه

فصل اول- کارای موردعلاقه من

فصل دوم- مربی بداخلاق ما

فصل سوم- گروه تشویق‌کننده‌ها

فصل چهارم- تمرین‌های عجیب و غریب

فصل پنجم- حرکت‌های مخصوص

فصل ششم - علامت تیم ما روفوس

فصل هفتم - کوسه‌ها

فصل هشتم - نیمه اول

فصل نهم - بین دو نیمه

فصل دهم - اسلحه مخفی ما

فصل یازدهم - گوزن‌های شمالی وارد میدان می‌شوند

فصل دوازدهم - نقشه سری

فصل سیزدهم - پیروزی گوزن‌های شمالی

درباره دن گاتمن نویسنده کتاب بین دو نیمه

دن گاتمن نویسنده‌ی آمریکایی داستان‌های کودک و نوجوان است. او سال ۱۹۵۵ در نیویورک سیتی به دنیا آمد اما کمتر از یک سال بعد خانواده‌اش به نیوجرسی رفتند و او کودکی‌اش را در این منطقه گذراند. دن ۱۳ ساله بود که پدرش خانه را ترک کرد و مادرش مجبور شد برای تأمین مخارج او و خواهرش بیرون از خانه کار کند. دن شاگرد خوبی بود و دبیرستان را بدون دردسر تمام کرد. او سپس به دانشگاه رفت و در رشته‌ی روانشناسی تحصیل کرد.

دنیل گاتمن در سال ۱۹۸۰ به نیویورک رفت و به‌عنوان روزنامه‌نگار مشغول به کار شد. او دو سال بعد مجله‌ی خودش در زمینه‌ی بازی‌های ویدئویی را راه‌اندازی کرد. به گفته‌ی خودش زمان نگارش برای این مجله بود که فهمید نوشتن برای بزرگسالان کار او نیست و به سمت نوشتن برای کودکان رفت و موفقیت‌های چشم‌گیری هم به دست آورد.

مهم‌ترین کار کودک این نویسنده «ماجراهای مدرسه‌ی عجیب من» است که در ایران به نام «مدرسه پرماجرا» می‌شناسیم. گاتمن بیش از ۷۰ کتاب در قالب این مجموعه نوشته است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند. مجموعه میلیون دلاری کار مشهور دیگری از اوست که درباره‌ی کودکانی نوشته است که شانس برنده شدن یک میلیون دلار پول در رویدادهای مهم ورزشی را دارند. قصه‌هایی از سند لوت و مجموعه پسر خنده‌دار دیگر آثار این نویسنده برای کودکان هستند.

گاتمن سال ۱۹۸۳ با همسرش نینا والاس که تصویرگر کتاب کودک است آشنا شد و با او ازدواج کرد. آن‌ها در حال حاضر دو فرزند دارند و در نیویورک سیتی زندگی می‌کنند.

کتاب صوتی بین دو نیمه برای چه کسانی مناسب است؟

بین دونیمه یک کتاب صوتی برای دانش‌آموزان ابتدایی است. این کتاب یک کتاب شاد و دوست‌داشتنی است که پر از شیطنت‌های عجیب و غریب بچه‌های یک مدرسه است. اگر فرزندی کم سن و سال در خانه دارید از این کتاب استقبال خواهد کرد. می‌توانید کتاب صوتی بین دو نیمه را به‌عنوان داستان شب بچه‌ها در نظر بگیرید و هر شب یکی از فصل‌های آن را برایشان پخش کنید تا پیش از خواب از یک داستان جذاب، شاد و دوست‌داشتنی لذت ببرند و خوابی آرام داشته باشند.

ترجمه و انتشار کتاب صوتی بین دو نیمه در ایران

مجموعه کتاب مدرسه پرماجرا در ایران بسیار پرطرفدار است. ترجمه‌ی این کتاب‌ها را روژین شاملو برعهده داشته و انتشارات گام با چاپی شیک و مدرن در بازار عرضه کرده است. کتاب صوتی این داستان هم موجود است. انتشارات واوخوان که ناشر کتاب سخنگو برای کودکان هم است این کتاب را با صدای شرگان انورزاده عرضه کرده است. شرگان انورزاده گوینده‌ی مشهور کتاب صوتی کودکان است و صدای گرم و دلنشینی دارد که بچه‌ها را به خود جلب می‌کند. دانلود کتاب صوتی مدرسه پرماجرا که واوخوان منتشر کرده است در همین صفحه از فیدیبو ممکن است.

در بخشی از کتاب صوتی بین دو نیمه می‌شنویم

فصل نهم- بین دو نیمه

همه تلو تلو خوران وارد اتاق رخت‌کن شدیم. سرتاپا خاکی، کثیف، ناراحت و خسته. اتاق رخت‌کن شبیه اتاق بیمارستان شده بود. وایاتایاد روی زمین دراز کشیده بود و دستش رو توی دماغش کرده بود. من همونطور که خودم رو روی نیمکت می‌انداختم گفتم فکر کنم دارم می‌میرم. نیل گفت: حالا دیگه می‌تونیم برگردیم خونه.

خانم هایات در سوتش دمید. فریاد زد: بسیار خب، خوب گوش کنید. همه دور من جمع بشین و زانو بزنین. من گفتم: زانو بزنیم؟ چرا باید زانوهامون رو بزنیم؟ رایان گفت: زانو از کجا بیاریم؟ باید اونو قرض کنیم؟ مایکل گفت: حالا اگه کسی زانوش رو لازم داشت و اونو به ما قرض نداد که بزنیم چطور؟ نیل گفت: من که نمی‌تونم زانوی خودمو بزنم، لازمش دارم، زانوی کیو باید بزنم؟ خانم هایات فریاد زد: پسرا ساکت بشین و زانو بزنین.

- باشه.

گفت: ما فقط ۷۷ امتیاز عقبیم. هنوز نصف بازی مونده و یه عالمه وقت داریم. همه غرولند کردند. گفتم:‌نمیشه از ادامه‌ی بازی انصراف بدیم؟ داد زد: انصراف بدیم؟ میدونین اگه من هم سن و سال شما بودم و تیمم ۷۷ امتیاز عقب بود چیکار می‌کردم؟ همه گفتیم: چیکار می‌کردین؟

- بلند می‌شدم و با دست خالی یه کلبه‌ی چوبی می‌ساختم.

رایان پرسید: چرا این کار رو می‌کردی؟

ولی خانم هایات دیگه گوش نمی‌داد. اون یه تخته شاستی برداشته بود و تند و تند در رختکن راه می‌رفت و حرف می‌زد. مربی تیم‌هایی که از حریف عقب می‌افتند همیشه تند و تند توی رختکن راه می‎‌رن، حرف می‌زنن و به تیمشون دلگرمی میدن. این اولین قانون مربی بودنه.

گفت: می‌خوام از شما دست و پا چلفتی‌ها یه سوال بپرسم. اولین رئیس جمهور آمریکا چه کسی بود. همه گفتیم: واشینگتن.

-درسته. و چیزی روی تخته شاستیش یادداشت کرد.

گفتم: این قضیه چه ربطی به فوتبال داره؟

خانم هایات گفت: هیچ ربطی. دارم یه بازی کلامی میکنم.

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
93.۵۱ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۷:۳۳
نویسندهدن گاتمن
مترجمروژین شاملو
راویشرگان انورزاده
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۳.۵۱ مگابایت
۰۱:۰۷:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
78 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

راوی عالی بودن، کتاب هم عالی بود، در ظاهر کمیک است ولی در بطن داستان ، اطلاعات عمومی مفیدی در زمینه های مختلف مثل حیوانات و آزمایشگاه و غیره برای بچه ها دارد.

5

عالللییییییییییییییییییییییییییییییه من ۳ بار گوش دادم

5
سرگرم‌کننده 🧩

ازخنده مردم ! وقتی آندرا میگه اییییش از خنده میمیرم

4

آموزنده و جالب بود

5

این کتاب رو من قبلا گوش دادم و کتاب خوبی هست

5

الیه

5

من این کتاب را خیلی دوست دارم

3

کتاب خوبی بود ولی خیلی گرونه

5

عالییییییییییی👌

5

خیلی عالی

نمایش 5 نقد دیگر
4.5
(23)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
40,500
٪30
28,350
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بین دو نیمه
٪30
بین دو نیمه
مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب یازدهم
واوخوان
4.5
(23)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
40,500
٪30
28,350
تومان