0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تالار دایناسورها

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تالار دایناسورها

مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب هفتم
نویسنده:
دن گاتمن
درباره تالار دایناسورها

مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب داستان محبوب آمریکایی برای کودکان است که برای اولین‌بار در سال 2004 منتشر شد. کتاب صوتی تالار دایناسورها از بیست و یکمین داستان این مجموعه است. شخصیت اول داستان پسری ماجراجو و سربه‌هوا به نام ای. جی (A. J) است که هر بار در مدرسه به دنبال یک موضوع تازه است در این داستان او به همراه هم‌کلاس‌هایش از طرف مدرسه به یک اردو علمی در یک موزه تاریخی می‌روند که اتفاقات هیجان‌انگیزی در آن جا انتظارشان را می‌کشد.

ای جی فکر می‌کند که هیچ‌چیز نمی‌تواند به‌اندازه بازدید از موزه تاریخ طبیعی خسته‌کننده باشد. اما زمانی که خانم کروپ مسئول باشد هر اتفاقی ممکن است بیفتد. راهنمای تور می‌گوید که اسکلت دایناسورها در نیمه‌های شب زنده می‌شوند.

کتاب صوتی تالار دایناسورها نوشته نویسنده مشهور دن گاتمن، داستانی تأثیرگذار برای کودکان است که به دنبال کشف حس خلاقیت در این رده سنی است. کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های کودک قرار گرفته و روژین شاملو ترجمه این کتاب جذاب را بر عهده داشته و انتشارات واوخوان آن را منتشر کرده است شرگان انورزاده نیز گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده است.

دن گاتمن، خالق قصه‌های کودکانه

دن گاتمن نویسنده و داستان‌نویس آمریکایی است که به دلیل نوشتن داستان‌های جذاب در حوزه کودک شناخته می‌شود. کتاب‌های او در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته و از مشهورترین نویسندگان نیویورک‌تایمز است. مجموعه مدرسه پرماجرا My Weird School بیش از 30 میلیون نسخه فروخته است و به لطف طرف‌داران زیادی که دارد، نوزده جایزه کتاب دولتی و نود و دو نامزدی جایزه کتاب دولتی را دریافت کرده است. او با همسرش در شهر نیویورک زندگی می‌کند. برای شناخت بیشتر این نویسنده می‌توانید به‌صورت آنلاین از وبسایت او www.dangutman.com دیدن کنید.

چرا باید کتاب تالار دایناسورها را بشنویم؟

نویسنده در این کتاب ایدهٔ تمامی ماجراهای کتابش را از اتفاقات رخ‌داده در آنها الهام گرفته است. به همین دلیل کودکان بسیاری تحت‌تأثیر داستان‌های جذاب این مجموعه داستانی قرار خواهند گرفت. توصیفات و دنیای جذابی که در داستان تالار دایناسورها برای شنوندگان روایت می‌شود می‌تواند ذهن کودکان را به سمت‌وسوی درستی از نظر خلاقیت ببرد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تاکنون 23 میلیون نسخه از داستان‌های این مجموعه در سراسر جهان به فروش رفته است؛ رقمی که در نوع خود حیرت‌انگیز به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب می‌شنویم

آخرین باری رو که به گردش علمی رفتیم خوب یادمه. خیلی دردناک بود. می‌دونین چرا؟ چون برای گردش علمی ما رو به یک مزرعه بردن. نمی‌دونین چقدر خسته‌کننده بود. مجبور بودیم به حشره‌های روی گل‌ها نگاه کنیم. معلم علوم ما، آقای داکر، حتی یکی از اون حشره‌ها رو خورد! ولی بعد از روی صندلیش افتاد. برای گردش علمی باید به یک پارک جالب یا یک سالن سینما رفت. گردش علمی اینطوری خوبه. من عاشق گردش علمی‌ام. این صدای آزاردهنده مال آندره‌آ بود. همون دختر موفرفری که عاشق هر چیزیه که معلم‌ها عاشق اون باشن ...

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

شنیدن داستان صوتی تالار دایناسورها برای تمام کودکان و نوجوانانی که از داستان‌های ماجراجویانه لذت می‌برند، یک تجربه هیجان‌انگیز است. اگر با گروه سنی کودک و نوجوان کار می‌کنید و دوست دارید درباره ویژگی‌های این گروه سنی بیشتر بدانید، کتاب صوتی تالار دایناسورها را گوش کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
61.۰۱ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۶:۱۹
نویسندهدن گاتمن
مترجمروژین شاملو
راویشرگان انورزاده
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۱.۰۱ مگابایت
۰۱:۰۶:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 35 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
77 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
2 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پنج ستاره براش خیلی کمه من بهش 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 میدم

2

داستانهای ماجراجویانه قشنگی داره ولی متاسفانه شخص اول کلمات بی ادبانه بکار می بره و کارهای اشتباه انجام میده و به راحتی دروغ میگه تربیت بچه ها رو خدشه دار میکنه و به نظرم مختص فرهنگ غربی هاست هرچند که متاسفانه بچه های این دوره خیلی تقلید کارهای نادرست رو خوب یاد گرفتن😔

5

قطعا بعد از گوش دادن برمی‌گردید و دوباره و چندباره مطالب رو گوش میدید. خیلی برای پسرم در مسافرت و در ماشین مفید بود.

5

عالیه ما همه‌ی شماره‌های این نویسنده رو داریم همش جالبه فقط از فدیبو میخوایم که از این دست کتاب کودک بذاره

5

ینی از این کتاب بهتر هم وجود داره ??????من عاشقه این کتابم وفت خواهش میکنم واقیاً در باره ی ای جی و آندرا رو بگین

1

من این کتاب دوست ندارم آموزش های کلامی بدی برای بچه ها داشت.

5

عالی بود یسری اطلاعات علمی را در قالب داستان بیان میکرد

5

نظر من عالی بودددددددد فقط لطفا بیشتر این کتابها را بگذارد

5

یکی از بهترین کتابهایی که بچه ها واقعا عاشقش هستن

5

همه ی کتاب های دن گاتمن الی است

نمایش 10 نقد دیگر
4.5
(36)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
40,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تالار دایناسورها
تالار دایناسورها
مجموعه مدرسه پرماجرا کتاب هفتم
واوخوان
4.5
(36)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
40,500
تومان