0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زن فوق العاده، زن زیرک

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زن فوق العاده، زن زیرک

ناشر:
شکیب
درباره زن فوق العاده، زن زیرک


زن فوق‌العاده زن زیرک نوشته محمد جولایی تهرانی و موسی زمان‌زاده‌دربان است. کتاب زن فوق‌العاده زن زیرک به تجربیات و دیدگاه‌های نویسندگان درباره نقش زنان در جامعه و جهان کنونی می‌پردازد. این کتاب به صورت تعاملی و گفتگوهایی بین دو نویسنده تشکیل شده است که در طول صفحات به بررسی موضوعاتی همچون تفاوت‌های جنسیتی، تحقق ذات زنانه، تعادل میان خانواده و شغل، تأثیر رسانه‌ها بر تصویر زنان و موارد دیگر پرداخته‌اند. موضوع اصلی کتاب به تجزیه و تحلیل نقش و مکان زنان در جامعه اختصاص دارد. این کتاب در حال حاضر دسته‌بندی کتاب‌های روابط خانوادگی قرار دارد.


موضوع کتاب زن فوق‌العاده زن زیرک

این کتاب به زنان می‌آموزد در هر کجای دنیا بتوانند توانمندی‌های خود را باور کنند، جسارت شکستن موانع را داشته باشند، فداکاری کنند و شکوفا شوند.بیان می‌کند. زنانی که برای نگه داشتن زندگی خود تلاش می‌کنند، باید همیشه برای همسرشان کلمات محبت آمیز ورد زبان شان باشد، عصبانیت را از خود دور کنند و باشیرین زبانی فرشته‌ی رحمتی در خانه باشند که همیشه با چهره‌ی خندان به استقبال شوهران خود که خسته از کار می‌آیند بروند. یک زن زیرک و زرنگ باید برای شوهر خود در خانه با اخلاق خوب، منظم، مرتب و با آراستگی و... نکات دیگر محبت را در خانه‌اش با تمام وجود نشان دهد، در عین حال نگه‌داشتن عفت را هرگز فراموش نکند، از دیگر جذابیت‌های زن برای شوهر تربیت فرزندان و رسیدگی به امور خانه است، احترام و ادب به همسر بالاخص در میان جمع و محافل، خود هنری از یک زن ایده‌آل است که می‌تواند از آن بهره ببرد.

این کتاب به نگاهی ژرف و تحلیلی به چالش‌ها و فرصت‌هایی که زنان در مسیر خودرویی به سوی تحقق و تجسم ذات خود روبه‌رو می‌شوند، می‌پردازد. موضوعاتی همچون استقلال مالی و اقتصادی، تعادل بین زندگی خانوادگی و حرفه‌ای، تصویرسازی رسانه‌ها و تأثیر آن بر ادراک عمومی، مشکلات اجتماعی و فرصت‌های جدید برای زنان، در این کتاب مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرند.


5 دلیل برای خواندن کتاب زن فوق‌العاده زن زیرک

1. فهم بهتر نقش زنان در جامعه: این کتاب با تمرکز بر تحلیلی عمیق به نقش زنان در جامعه معاصر می‌پردازد. با خواندن این کتاب، می‌توانید بیشتر درک کنید که چگونه زنان در مختلف جنبه‌های زندگی از جمله حرفه، خانواده، اجتماع و رسانه‌ها تأثیرگذارند.

2. انگیزش و الهام برای زنان: این کتاب می‌تواند به عنوان منبع انگیزش و الهام برای زنان علاقه‌مند به تحقق آرمان‌ها و اهداف شخصی و حرفه‌ای خود عمل کند. داستان‌ها و تجربیات مطرح شده می‌توانند تشویق کننده باشند.

3. تسلط بر مفاهیم جنسیتی و فرهنگ جامعه: با خواندن کتاب زن فوق‌العاده زن زیرک، می‌توانید بهتر به مفاهیم جنسیتی و تفاوت‌های جنسیتی در جامعه آگاهی پیدا کنید و به درک عمیق‌تری از تحولات اجتماعی و فرهنگی در این زمینه برسید.

4. توسعه دیدگاه‌های انسانی: این کتاب با گرفتن به تجربیات و نگاه‌های مختلف به مسائل مختلف، می‌تواند به توسعه دیدگاه‌های انسانی و درک بهتر جهان اطراف کمک کند.

5. ارتقاء افکار تفکر انتقادی: تبادل نظرها و گفتگوهای موجود در این کتاب می‌توانند تفکر انتقادی شما را تقویت کنند و شما را به چالش دادن دیدگاه‌های قائل به تفاوت‌های جنسیتی ترغیب کنند.

به طور کلی، خواندن کتاب زن فوق‌العاده زن زیرک می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین درک از نقش و تأثیر زنان در جامعه داشته باشید و برای خودتان و دیگران انگیزه‌ها و آگاهی‌های ارزشمندی فراهم آورید.


پیشنهادهایی به علاقمندان به کتاب زن فوق‌العاده زن زیرک

اگر به موضوعات مربوط به روابط خانوادگی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر کتاب زن فوق‌العاده زن زیرک، کتاب‌های زیر را نیز مطالعه کنید.

·      کتاب زن‌ها مردها را از دست می‌دهند،چرا؟

·      کتاب والدین سمی

·      کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

·      کتاب هنر عشق ­ورزیدن نوشته اریک فروم



شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
45.۲۲ مگابایت
مدت زمان
۴۹:۱۴
نویسنده موسی زمان زاده دربان
نویسنده دوم محمد جولایی تهرانی
راویحدیثه حیدری
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۵.۲۲ مگابایت
۴۹:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.6
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
45 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

واقعا توهین آمیزه باید اسم کتاب گذاشته می شد زن دلخواه آقای نویسنده یا زنی که بعضی مردان می خواهند نمی گم همه ی مردان چون خیلی از آقایون درک عمیق نسبت به شخصیت زن دلخواه خوددارند!

1

نویسنده، از اسم کتاب زن زیرک سوء استفاده کرده! باید اسم این کتاب رو میگذاشتند کنیز کودن! تمام سفارشاتی که در متن گفته شده الگوی مشهود تمام زنانی هست که با سه چهار فرزند، شاهد خیانتهای همسر و صیغه های متعدد شوهرشون هستند. حیف پولی که حروم این جرثومه کردم! بابت سوء استفاده ای که از نام کتاب زنان زیرک کردید و فریبم دادید که پول هدر این فایل کنم، حلال نمیکنم!

1

ببین این از اول تا اخر فقط درباره خوش اخلاقی و خوش رفتاری گف که قبولش دارم اما بقیه چیزا رو سعی کرده از دیدگاه دین بگه و جامعه هم همچین دخترای ب اصطلاح خوب رو قبول داره. کسایی که خارج از این دایره هستن جز سلیطه ها محسوب میشن. متاسفانه این دیدگاهیه که جامعه نسبت به زن داره. بنظرم ۱ ساعت رو میشه صرف خوندن ی کتاب دیگه یا گوش دادن ب پادکستای بهتر کرد ارزشش رو نداشت 💔🚶‍♀️

1

به جای این جفنگیات ، کتاب زن ایده آل ماری فورلئو رو بخونید ، فرقی هم نمیکنه مرد باشیم یا زن ولی لطفا آدم باشیم (بدون ستاره نمیشد پیام بذارم و مجبور شدم ، منظورم منفی یک ستاره بود)

3

نام گذاری کتاب، خواننده را گمراه میکند. نام درست این کتاب: آیین همسرداری در اسلام یا وظایف زن از نگاه اسلام است

2

چرا همیشه زنها باید به شکل دلخواه مردها تبدیل شوند؟ چرا این انعطاف ۵۰، ۵۰ نباشد ؟ یک قدم زن یک قدم مرد....

3

تحقیرامیزو منزجرکننده 👎🏻👎🏻👎🏻

1

متاسف شدم از شنیدن حتی چند دقیقه از این کتاب... بهتر بود اسم کتاب رو میگذاشتند زن دلخواه مردهای ساده لوح

1

واقعا افتضاحه یه انسان اینو ننوشته یه مرد متعصب و مرد پرست اینو نوشته

1

افتصاح بود ، کاش اول نظرات رو خونده بودم این با کتاب اصلیه زن زیرک فرق میکنه

نمایش 9 نقد دیگر
2.6
(33)
19,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زن فوق العاده، زن زیرک
زن فوق العاده، زن زیرک
موسی زمان زاده دربان
شکیب
2.6
(33)
19,900
تومان