0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شجاعت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب شجاعت

مؤثرترین و عمیق ترین راهکارهای افزایش اعتمادبه نفس
نویسنده:
دبی فورد
درباره شجاعت

کتاب شجاعت نوشته دبی فورد، به عنوان یک منبع جامع و عمیق برای تقویت اعتماد به نفس و ارتقاء آن، ابزارها و راهکارهای اساسی در زندگی را به خواننده معرفی می‌کند. در این کتاب، دبی فورد به تحلیل این موضوع می‌پردازد که چرا زنان از سرنوشت تهاجمی خود دور شده‌اند و چگونه می‌توانند قدرت‌هایشان را ارتقاء دهند. او بر این مسئله تاکید دارد که زنان به دلیل اینکه معتقدند که طبیعت تهاجمی آن‌ها نادرست و نامناسب است، قوای اساسی خود را کنار گذاشته‌اند و به جای قدرت، ضعف را انتخاب کرده‌اند. او به این موضوع پرداخته که زنان به جای ارزش‌گذاری به خود، به دیگران اهمیت داده‌اند.

در این کتاب، دبی فورد به شیوه‌ای روان و با استفاده از تجربه‌های شخصی خود، مفاهیم را تشریح کرده است. او تمامی نکات را به شکلی روشن و بی‌ابهام ارائه می‌دهد و اسرار را آشکار می‌سازد. این کتاب به ما این امکان را می‌دهد که با خواندن آن، به عمق ترس‌ها و وحشت‌های او نفوذ کرده و درک بهتری از آنها پیدا کنیم.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روان‌شناسی علاقمند هستید به دسته‌بندی روان‌شناسی در فیدیبو سر بزنید.

درباره دبی فورد

دبی فورد، مربی، مدرس و نویسنده آمریکایی در حوزه کمک به خویشتن استو فورد در ۱ اکتبر ۱۹۵۵ میلادی در ایالت کالیفرنیا واقع در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او از دوران کودکی، علاقه‌مندی زیادی به مطالعه داشت و اوقات فراغت خود را با مطالعه کتب مختلف سپری می‌کرد. فورد در طول زندگی‌اش، تلاش می‌کرد تا به مردم کمک کند تا با جنبه‌ تاریک و پنهانی خود آشنا شوند و با آن آغاز به کار کنند و همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند.

آثار معنوی و شفابخش دبی فورد به دلیل دیدگاه منحصر به فردش به‌خصوص درباره تاریکی، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. کتاب معروف و برجسته او به نام "نیمه‌ی تاریک وجود" به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز شناخته می‌شود و به بیش از 20 زبان دنیا ترجمه شد‌اند.

این نویسنده برجسته آمریکایی سرانجام در ۱۷ فوریه ۲۰۱۳ میلادی بعد از 11 سال مبارزه با سرطان در خانه‌اش در شهر سن دیگو، کالیفرنیا، از دنیا رفت.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از دبی فورد عبارتند از:

ü    کتاب صوتی نیمه تاریک وجود: در کتاب صوتی نیمه تاریک وجود، نویسنده به بررسی عمق وجود انسان می‌پردازد و راه‌هایی برای رسیدن به رشد و تحول معنوی را با یک سبک ساده و الهام‌بخش تشریح کرده است.

ü    کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند؟: مطالب این کتاب به شما آموزش می‌دهد که صفات خوب و بدی که در داخل شما وجود دارند، مانند دو طرف سکه هستند که نیاز است تا میان آن‌ها تعادلی ایجاد کنید.

ü    کتاب صوتی شهامت: دبی فورد در این کتاب با بیان روش‌های موثر در مواجه شدن با ترس، ضعف‌ها و انتقال آن‌ها به افزایش پتانسیل درونی به میلیون‌ها شنونده و خواننده این کتاب کمک کرده تا تغییرات مثبت و سازنده‌ای را در زندگانیشان ایجاد کنند.

ü    جهت مشاهده سایر آثار دبی فورد کلیک کنید.

چرا باید کتاب شجاعت را بخوانیم

کتاب شجاعت به ما می‌آموزد که آنچه ما را گمراه می‌کند و باعث ایجاد احساس ضعف و ناامیدی می‌شود، تفکرات پوچ و بی‌معنی است. اینها تنها تخیلاتی هستند که در نهایت در ناخودآگاه ما جا افتاده‌اند. این کتاب به ما امکان می‌دهد تا قدرتمندتر و شجاع‌تر شویم و ارتباط نزدیک‌تری با خودمان برقرار کنیم. خواندن کتاب شجاعت و درک پیام‌های عمیق دبی فورد، ما را آماده می‌کند تا به چالش‌های زندگی با آمادگی بیشتری بپردازیم و در نهایت به یک نقطه از شهامت و اعتمادبه‌نفس برسیم که تاکنون تجربه نکرده‌ایم.

در بخشی از کتاب شجاعت می‌خوانیم

من در شجاعت بی‌همتا بودم و همه به من می‌گفتند که شجاعت تو بیشتر از عقلت است. با این حال زندگی‌ام فراز و نشیب زیادی داشت. در ۲۰ سالگی معتاد شدم، در ۳۰ سالگی طلاق گرفتم و در ۴۰ سالگی یک خیانت بزرگ را تجربه کردم. وقتی همه این ماجراهای عجیب و غریب را پشت سر گذاشتم بیشتر به شجاعتم ایمان آوردم.

مدت‌ها بود درگیر یک سرماخوردگی ساده بودم اما پزشکانم چیز دیگری فهمیده بودند. زمانی که می‌خواستم برای یک سفر تفریحی به ترکیه بروم پزشکم مرا منع کرد و گفت نمی‌توانم به سلامت از هواپیما خارج شوم. گویا در ریه‌هایم مایعی جمع شده بود و به همین دلیل باید من را بستری می‌کردند.

مدتی گذشت و فکر می‌کردم حالم دیگر خوب شده اما باز هم سر از بیمارستان درآوردم. غده‌های مختلقی در بدنم شروع به رشد کردند و من به سرطان مبتلا شده بودم. خیلی این موضوع را جدی نمی‌گرفتم و سعی می‌کردم با مراجعه به متخصصانی دیگری این موضوع را پیگیری کنم.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب شجاعت

اگر شما هم از علاقمندان به خواندن کتاب‌های روان‌شناسی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب صوتی ۵۰ باید و نباید در زندگی زناشویی نویسنده فرهنگ هلاکویی

ü    کتاب تربیت بدون فریاد نویسنده هال ادوارد رانکل

ü    کتاب صوتی ۵ زبان عشق نویسنده گری چاپمن



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۲ مگابایت
تعداد صفحات
202 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۴:۰۰
نویسندهدبی فورد
مترجمناهید سپهرپور
ناشربنیاد فرهنگ زندگی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Courage : overcoming fear and igniting self-confidence
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
59,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۲ مگابایت
۲۰۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب کمک زیادی میکنه اقتدار از دست رفته خودتون رو بدست بیارید و همچنین موانعی که سر راه اقتدارتون هست ببینید

1

پولتون رو هدرندین به هیچ دردی نمیخوره و پر از شعاره

3.7
(12)
67,500
٪30
47,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
شجاعت
شجاعت
دبی فورد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شجاعت
٪30
شجاعت
مؤثرترین و عمیق ترین راهکارهای افزایش اعتمادبه نفس
بنیاد فرهنگ زندگی
3.7
(12)
67,500
٪30
47,250
تومان