0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
5 زبان عشق
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب 5 زبان عشق

رازهایی برای داشتن عشقی پایدار
نویسنده:
گری چاپمن
درباره 5 زبان عشق
ممکن است به دلیل مشغله‌های روزمره، ابراز عشق را فراموش کنیم. ما تعریف کردن را از یاد می‌بریم، هدیه‌ای به مناسبت عشق نمی‌دهیم، عاشقانه همسرمان را در آغوش نمی‌گیریم. هر آنچه نشان‌دهنده‌ی عشق و علاقه است را یا بیان نمی‌کنیم یا به‌درستی انجام نمی‌دهیم. کتابی که در دست دارید، در مورد بیان و شنیدن عشق است، آن‌هم شفاف. بدون هیچ ترفند یا روانکاوی. فقط به شما می‌آموزد با زبان همسر خود، به او ابراز عشق کنید. در واقع ایده اصلی کتاب 5 زبان عشق، این است که ما انسان ها، همانگونه که به زبان های مختلفی صحبت می کنیم (فارسی، انگلیسی، چینی و …)، زبان عشقی متفاوتی هم داریم. دکتر گری چاپمن با بررسی و تحقیقات زیادی، به 5 زبان عشق کلی رسیده است. هر کدام از ما تا حدی همه این موارد را داریم ولی بطور خاص، یک یا دو مورد از آنها زبان اصلی عشق ماست. ما فقط در صورتی عشق ابراز شده از طرف مقابلمان را به خوبی دریافت می کنیم که به زبان عشق خودمان ابراز شده باشد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۱۳ مگابایت
تعداد صفحات
168 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۶:۰۰
نویسندهگری چاپمن
مترجممحمد یوسفی
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The 5 Love Languages,The Secret to Love That Last
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۴/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
33,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۱۳ مگابایت
۱۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 99 مخاطب
پربار 🌳 (4)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
5 ٪
57 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ما تو زندگی برای یادگیری همه چیز زمان میگذاریم و هزینه میکنیم اما مهم ترین قسمت زندگیمون هیچ آموزش خاصی ندیدیم و فقط تکرار کننده هستیم ، هر چند نادرست ، عشق مهم ترین و بهترین حس دنیاست. حسی بی نظیر که برامون درست تعریف نشده و فقط تو رمان ها و فیلم ها به دنبالش هستیم. شاید حتی ازش فراری هم باشیم ... عشق دروغه...عشق فقط مادیاته.... عشق واقعی وجود نداره.... اما هممون حداقل یکبار تو زندگیمون طعم سرد و آتشین عشق رو چشیدیم. حتی اگه ازش شکست خورده باشیم و حتی بهمون خیانت شده باشه ، زمانی بوده که از صمیم قلب دوستش داشتیم .... این کتاب همه ی راه حل مشکلات تو روابط نیست و یا حتی کل عشقی که باید از کودکی به ما یاد میدادند. اما مهم ترین قسمت عشق رو با بهترین روش توضیح داده. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخونید هر چند به عشق ایمان ندارید.

5

جزء بهترين کتابهاى روانشناسى که خوندم.دلم مى خواد بقيه کتابهاى گرى چاپمن رو بخونم. کتاب ميگه آدما داراى مخزن عشق هستن و وقتى مخزن عشقشون پر باشه احساس رضايت و خوشحالى مى کنن و تمايل پيدا مى کنن مخزن عشق شمارو  هم پر کنن اون وقته که شما هم خوشحال خواهيد بود.اما نکته اينجاست که اين مخزن عشق در آدماى مختلف به شيوه هاى مختلف پر ميشه وهر آدمى عشق رو به زبان خودش متوجه ميشه و شماى مادرپدر ,همسر,دوست بايد به زبان اون آدم بهش عشق بدين تا متوجه بشه عاشقشين والا تاابد نمى فهمه.کتاب پنج زبان عشق معرفى مى کنه و هرکدوم رو توضيح ميده, و روشهاى فهميدن اونارو هم ميگه.پنج زبان عشق اينا هستن:کلام تاييد آميز,تماس بدنى,اختصاص وقت باکيفيت,دريافت هديه,ارائه خدمات و همسريارى. در آخرکتاب يه تست قرارداده شده  که هرکس باانجام دادن اون ميفهمه زبان عشقش چيه.به نظرم کتاب مفيدى بود وترجمه ى خوبى هم داشت.

4

کاش طرف مقابلمون هم این کتاب رو میخوند! مثل گواهی نامه گرفتن توی شهری میمونه که هیچکدوم از راننده هاش گواهی نامه ندارن! تو میدونی چطور درست برونی و به کسی نزنی اما فقط تو میدونی!

5

واقعاً کتاب عالی ای هست. البته من زبان اصلیش رو خوندم. ذهن آدم رو خیلی باز میکنه. میگه که آدم ها فقط از ۵ راه میتونن ابراز عشق کنن یا عشق رو دریافت کنن. و اون پنج راه رو یکی یکی به ما نشون میده. خیلی جالبه. من شخصاً نمیدونستم که زبان عشقم چی هست، چطور دریافت میکنم عشق رو و با این کتاب بهتر شناختم خودم رو.

5

کتاب بسیار مفیدی بود برای داشتن یک رابطه خوب و درک متقابل خواندن و اطلاعات کسب کردن کاری ضروری هست حتما بخونید تا خودتون زندگی تون رو شفا بدید و بتونید زندگی زیباتری رو تجربه کنید ممنون ? به امید روزی که دونستن اینگونه اطلاعات امری ضروری تلقی بشود در جامعه❤

4

این کتاب مثل همه کتابای روانشناسی در مورد روابط زن و مرد و ویژگی هاشون من توصیه میکنم زمانی که مجرد هستید بخونید تا برای زندگی اینده اماده بشید متاسفانه خیلی از مهارت های زندگی تو ۱۲ سال تحصیل ب ما اموزش ندادن برای همینه خیلی از زندگیا از هم پاشیده میشه

5
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

واقعااااا خوشحالم که خوندمش کتابیه که فقط بهت نمیگه چی کار کن چی کار نکن بهت راهکار میده ،انگار واقعا یک مشاور نشسته جلوت و داره تو رو برای زندگی مشترک کمک میکنه . به همه پیشنهاد میدم که بخوننش به خصوص متاهل های عزیز

4

این‌کتاب برای‌من بسیارمفید و کارگشا بود و بسیاری از سوالات ذهنی منو پاسخ داد. خیلی کاربردی توضیح میده و با مثال های عینی از زندگی واقعی ادم ها خیلی خوب شنونده رو با خودش همراه میکنه. بسیار سپاسگزار و ممنونم 💗

5

من کتاب رو به زبان اصلی خوندم و به نظرم خیلی مفیده برای حل یک سری سؤ تفاهمات و داشتن یک رابطه ی عاطفی سالم

5

درود، هنوز کتاب رو تمام نکردم، اما تا اینجای کار خیلی خوب بوده، قلم روانی داره و در کل با نرم‌افزار خوبی مث این عالی‌تر هم میشه، راحت میتونی فونت و اندازه فونت رو تغییر بدی. عالیه پسر ???

نمایش 47 نقد دیگر
4.4
(103)
پربار 🌳 (4)
39,000
٪50
19,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
5 زبان عشق
5 زبان عشق
گری چاپمن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
5 زبان عشق
٪50
5 زبان عشق
رازهایی برای داشتن عشقی پایدار
نشر نوین
4.4
(103)
پربار 🌳 (4)
39,000
٪50
19,500
تومان