0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک صوتی باشگاه 5 صبحی ها

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی میکروبوک صوتی باشگاه 5 صبحی ها

صبح شما، تمام زندگی شما را می سازد
نویسنده:
رابین شارما
ناشر:
سبکتو
درباره میکروبوک صوتی باشگاه 5 صبحی ها

وقتی در خواب شیرین صبحگاهی هستیم و ساعت موبایل را از روی هشت به هشت و پنج دقیقه، هشت و سی دقیقه و سپس اعداد بیشتر افزایش می‌دهیم تا از خواب شیرین بیرون نیاییم، افرادی هستند که خیلی زودتر روزشان را شروع کرده‌اند و در حال انجام کارهای مهم هستند. شاید از دور افراد موفق را ببینیم و این سوال در ذهنمان ایجاد شود: چگونه فلان شخص در زندگی‌اش موفق است؟ او هم مثل ما زندگی می‌کند، اما چگونه بیشتر از ما دستاورد دارد؟ برای پیدا کردن جواب این سوال باید به کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ها سری بزنیم و درباره معجزه ۵ صبح بیدار شدن برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر بخوانیم.

درباره کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ها

حتما از قدیمی‌ها ضرب‌المثل «سحرخیز باش تا کامروا شوی» را زیاد شنیده‌اید. صبح زود بیدارشدن به نظر افراد موفق، کلید دستیابی به موفقیت‌های روزافزون است. کتاب باشگاه ۵ صبحی‌ها نوشته «رابین شارما» که برگردان فارسی کتاب The 5 AM Club: Own Your Morning. Elevate Your Life است، به اهمیت زود بیدار شدن می‌پردازد و ۵ صبح را به‌عنوان زمانی معرفی می‌کند که ضربان تپنده جهان است. شعار این کتاب بسیار ساده است: صبح شما، تمام زندگی شما را می‌سازد!

این کتاب در ژانر کتاب‌های موفقیت و خودیاری قرار می‌گیرد و جزو ۱۰۰ کتاب پرفروش مدیریت زمان است. کتاب با روش‌های بسیار ساده به افراد آموزش می‌دهد که چگونه سحرخیز بودن را به یک عادت مثبت در زندگی خودشان تبدیل کنند. به اعتقاد نویسنده افراد موفق روزشان را زودتر از دیگران شروع می‌کنند و بیشترین انرژی را برای انجام دادن کارهای‌شان دارند. این کتاب یک کتاب آموزشی است که در قالب داستان، تلاش دارد برنامه‌ای برای مدیریت زمان ارائه کند.

اگر برایتان سوال شده که چگونه می‌توان ساعت ۵ صبح بیدار شد، نگران نباشید؛ زیرا کتاب به‌صورت مفصل به این پرسش شما پاسخ می‌دهد. برای دانلود فایل صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ها می‌توانید از طریق همین صفحه از وبسایت فیدیبو اقدام کنید.

خلاصه کتاب باشگاه ۵ صبحی‌ها، سحرخیز باش تا کامروا شوی

در کتاب حاضر شما درباره داستان افرادی می‌شنوید که غرق در مشکلات هستند؛ اما با توصیه‌هایی که از باشگاه پنج صبحی‌ها دریافت می‌کنند، زندگی‌شان به کلی زیر و رو می‌شود و با تغییر عادت‌های خود، تبدیل به افراد بسیار موفق می‌شوند. در این کتاب یک بی‌خانمان میلیار درباره اهمیت پنج صبح بیدار شدن و چگونه پنج صبح بیدار شدن توصیه‌هایی به شخصیت‌های دیگر کتاب می‌کند که برای آن‌ها مثل یک چراغ راهنما می‌ماند و عاملی برای نجات زندگی‌شان می‌شود.

درباره ترجمه و نسخه صوتی کتاب باشگاه ۵ صبحی‌ها

کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ها اثر رابین شارمان با ترجمه فارسی «گروه مترجمان» و به گویندگی «دادبه رادمهر» توسط نشر «سبکتو» منتشر شده است. این کتاب صوتی شامل مقدمه، ۴ فصل اصلی و یک بخش مربوط به پیشنهاد می‌شود که در قالب یک میکرو کتاب منتشر شده است. این کتاب صوتی را می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن فیدیبو دانلود کرده و گوش دهید.

از نشر سبکتو کتاب‌های متعددی در زمینه خودیاری منتشر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب «مدیریت زمان» اثر برایان تریسی، کتاب «مغزِ برتر» اثر دیپاک چوپرا، کتاب «راهبی که فراری‌اش را فروخت» اثر رابین شارما و کتاب «چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند» نوشته شری آرگو اشاره کرد.

نسخه‌های صوتی دیگری نیز از کتاب حاضر موجود است که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها با ترجمه مهدی قراچه‌داغی و گویندگی رضا عمرانی و نسخه دیگر با ترجمه رضا اسکندری و گویندگی شاهین علائی نژاد که توسط نشر نون منتشر شده است اشاره کرد.

درباره رابین شارما، نویسنده کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

رابین شارما (Robin Sharma) متولد سال ۱۹۶۵ و اهل کشور کانادا، به‌عنوان یکی از موفق‌ترین سخنرانان انگیزشی در جهان شناخته شده است. شارما توانسته با نوشتن کتاب‌های خودیاری و برگزاری جلسات درباره راه‌های موفق بودن، طرفداران زیادی در سرتاسر جهان به‌دست آورد و کتاب‌های او اکثرا در رده پرفروش‌ترین‌های جهان قرار گرفته‌اند.

از کتاب‌های معروف دیگر این نویسنده می‌توان به کتاب «راهبی که فراری‌اش را فروخت» که عامل به شهرت رسیدن شارما در سطح جهانی بوده و کتاب‌های «۸ هدف اصلی برای داشتن کسب‌وکار»، «۱۰ قانون موفقیت»، «۲۰۰ راز عالی برای دستیابی به موفقیت و مدیریت خود» و «چگونه اعتمادبه‌نفس داشته باشیم» اشاره کرد. کتاب‌های پرفروش بین‌المللی رده اول او مانند کتاب‌های « The Greatness  Guide»، «Who Will Cry When You Die» و «The 5 AM Club» ملیون‌ها نسخه فروش داشته‌ و به بیش از ۹۲ زبان زنده جهان ترجمه شده‌اند.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها یک کتاب آموزنده برای گروه سنی بزرگسالان است که با زبان ساده و مثال‌های ملموس، سعی دارد راه درست موفقیت را به افراد نشان دهد. بنابراین گوش دادن به این کتاب برای همه افرادی که به‌دنبال راهی برای موفقیت هستند و دوست دارند در جهت مدیریت فردی و سازندگی قدم بردارند توصیه می‌شود. از آنجایی که کتاب حاضر به افراد یاد می‌دهد چگونه از زمان خود بیشترین استفاده را داشته باشند، کسانی‌که به بحث برنامه‌ریزی و بیشترین استفاده از زمان شخصی اهمیت می‌دهند نیز از گوش دادن به این کتاب لذت خواهند برد.

خرید کتاب باشگاه پنج صبحی ها از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن فیدیبو امکان‌پذیر است.

در بخشی از این کتاب می‌شنویم

خانم کارآفرین در سمینار حضور پیدا کرد؛ اما به حاضران در سالن گفت که به دنبال یک فرمول خاصیه که سخنران قراره بگه. این فرمول باعث میشه که شغلش به اوج خود برسه. اما او برای چیز دیگه‌ای اومده بود که همه ما می‌دونیم اون چیه. یک مرد هنرمند با ظاهری متفاوت هم در همایش حضور داشت، و یک بی‌خانمان هم تونسته بود وارد مراسم بشه. هنرمند در کنار خانم کارآفرین نشست و مرد بی‌خانمان هم کمی عقب‌تر از اون دو نشست. در طول مراسم مرد هنرمند و خانم کارآفرین کمی با هم گپ زدن. خانم کارآفرین پرسید: «به نظرت سخنران مُرده؟» مرد هنرمند جواب داد: «مطمئن نیستم، ولی سنش خیلی بالا بود.» از عقب‌تر صدای بلندی به گوش رسید. مرد بی‌خانمان هم خودش رو وارد صحبت‌های این دو کرد و او هم پرسید: «به نظرتون مُرده؟»

مسئولان در سالن مشغول تمیز کردن خون روی صحنه بودن و سالن به هم ریخته بود. حضار هم در حال ترک سالن بودن. بی‌خانمان پرسید:‌ «از سخنرانی این مرد خوش‌تون اومده؟» مرد هنرمند گفت: «از حرفاشون خوشم میاد، با اینکه اجرا کردن‌شون سخته، ولی حرف‌های عمیقی می‌زنه.» خانم کارآفرین هم گفت: «من هنوز مطمئن نیستم و متقاعد نشدم، باید درباره چیزهایی که گفته فکر کنم.» مرد بی‌خانمان گفت: «از نظر من این فرد بهترین‌ه. هر ثروتی که من دارم از توصیه‌ها و گفته‌های همین فرده.» مرد بی‌خانمان لباس‌های ژولیده و موهای پریشونی داشت. ظاهرش طوری بود که انگار هر روز در خیابون می‌خوابه. اما یک ساعت گرون قیمت به دستش بسته بود...

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
63.۴۱ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۵۱:۳۳
نویسندهرابین شارما
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۱/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۳.۴۱ مگابایت
۰۱:۵۱:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 195 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
آرامش‌بخش 🌱 (2)
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
20 ٪
95 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

شما باید تاکیدا قید کنید این محصول شما خلاصه و تقطیع شده اثر اصلی است. من به زعم اینکه کتاب صوتی کامل هست خریداری کردم البته نه به خاطر ۴۵۰۰ تومان بلکه به خاطر سرخوردگی ناشی از ناقص بودن اثر میگم 😡😡

4

جطور از یک بی خانمان میلیاردر شوید!!!! کتاب های انگیزشی مول مخدر می مونه انگیزه موقتی میده و بعد افسرده تر و متوهم تر و ناموفق تر مخاطب رو بر میگردونه به زندگی عادی یا در جستجوی کتاب تجاری دیگر برای حرفهایی که به آسونی بشه موفق شه ، حرف هایی که دوست داره بشنوه تاثیر رمان یا داستان کوتاه خوب تاکید می کنم خوب خیلی بیشتره بخصوص اگر بیست تا سی خونده شه

1

با سلام به عنوان شخصی که مدت هاست کتاب های تاریخی و رمان و داستان میخونم و به ندرت کتاب های روان شناسی خوندم و اعتقاد به این دارم که حجم وسیعی از کتاب های روانشناسی فقط برای برانگیخته کردن احساسات هست و به هیچ عنوان قابلیت اجرایی و عملی شدن رو نداره حتی یک مورد هم ندیدم در این کتاب‌ها علاوه بر اون این کتاب های این گونه از ریشه مشکل دارند و ریشه اقتصادی به صورت افسار گسیخته در این کتاب ها احساسات مردم را به بازی میگیرد اما در مورد این کتاب کتاب بسیار ضعیف بدون هیچ محتوا بدون هیچ نکته آموزنده بدون هیچ نقطه ای برای جلب توجه و فقط یک فیلم کوتاه هندی خارج از واقعیت بود و توصیه می کنم به هیچ عنوان این کتاب رو مطالعه نکنید چون جز اینکه انبوهی از سوالات در ذهن شما جاری می شود که نمی توانید جواب آنها را بدانید ایجاد می کند کتاب هیچ نقطه مثبتی ندارد و سرشار از از هر توپ طلا گوی به صورت طوطی وار می باشد گویی انگار ۱ حکومت بی سواد و توتالیتر کتابی نوشته است

4

من این کتاب رو خریدم، چرا قبل از خرید نزده که این نسخه میکرو کتابه؟!! من نسخه کامل رو میخواستم و خیلی از اینکه اطلاعات ناقص قبل از خرید میذارید ناراضی ام. امکان نداره دیگه کتاب صوتی از اینجا خریداری کنم.

4

بعد یه مدت اینطور فهمیدم که نمیشه از کتاب الکترونیکی لذت کتاب کاغذی رو داشت درنتیجه الان دیگه هیچ وقت کتاب الکترونیکی نمی خرم ولی تنها راه زنده کردن وقت تو مترو و پیاده روی و حمل و نقل و حتی آشپزی حداقل برا من کتاب صوتیه ولی توصیه ی من اینه برای این طور کتابا اول کتاب کاغذیش رو بخونید بعد با صوتیش مرور کنید. اینم که خلاصه خلاصه شدس پس خیلی جاهاش حذف شده و برای کتابی مثل باشگاه پنج صبح که رمان طوره خوب نیس

5

این کتاب خیلی عالیه من قبلا کاملشو خوندم، انقد لذت بخش بود که صوتی هم گرفتم باز مرور کنم، کسایی هم که حرفای منفی میزنن اینجا، مشکل از خودشون است، عملی کردن مطالب این کتاب در زندگی خیلی سخته و اراده و انگیزه و هدف میخواد، طبیعیِ کسی که توانایی شو نداره با این حرف ها توجیه کنه ناتوانی هاشو تا از اضطراب ناتوانی فرار کنه و با خیال راحت به خوابیدن ادامه بده

5

سلام خدمت دوستان من خیلی خیلی از اهدافم دور شده بودم و بیشتر تایم زندگیم خواب بودم و فقط درس میخوندم اما با خوندن این کتاب یک تحول اساسی در زندگیم رخ داد. توصیه میکنم این کتاب رو حتما گوش بدید،بینظیر هست.

5

سلام دوستان امیدوارم که عالی باشید برای بدست آوردن هر لذتی باید یه بهایی بدیم و اینکه من خودم چندین سال بود که زودتر از ساعت ۹ یا ۱۰ بیدار نمیشدم ولی با کمک این کتاب و دوره هایی که یجورایی متصل به این کتاب بودن تونستم هر روز ساعت ۴:۵۰ دقیقه بلند بشم و روزمو شروع کنم? این کتاب بسیار عالیه???

5

من این کتاب رو قبلاً خوندم این خلاصه وار بود ولی خوب به یادآوری نکاتش احتیاج داشتم و اینکه وقتی در آشپزخونه مشغول کارهای آشپزی و شست و شو میشم ترجیح میدم یه کتاب صوتی هم گوش بدم حدودا چهل دقیقه کتاب صوتی گوش میدم که به طور میانگین میشه یک کتاب رو در هفته گوش داد.

3

این اثر جهت یادآوری بخش های کتاب صرفاً برای اشخاصی کاربرد دارد که کتاب باشگاه پنج صبحی ها را مطالعه نموده اند. خواندن کتاب باشگاه پنج صبحی ها را جهت فراگیری آموزَش های بی نظیر آن به دوستان پیشنهاد می نمایم.

نمایش 85 نقد دیگر
3.6
(195)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
8,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک صوتی باشگاه 5 صبحی ها
میکروبوک صوتی باشگاه 5 صبحی ها
صبح شما، تمام زندگی شما را می سازد
سبکتو
3.6
(195)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
8,000
تومان