0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زمینه و زمانه پدیدارشناسی

معرفی، خرید و دانلود کتاب زمینه و زمانه پدیدارشناسی

جستاری در زندگی و اندیشه های هوسرل و هایدگر
نویسنده:
سیاوش جمادی
درباره زمینه و زمانه پدیدارشناسی
هوسرل و هایدگر بنیانگذاران دو جریان اصلی پدیدارشناسی محسوب می‌شوند، در این کتاب به‌عنوان دو شخصیت محوری قلمداد می‌شوند و این پژوهش به شرح زندگی و اندیشه‌های آن‌ها اختصاص دارد.سیاوش جمادی نویسنده این کتاب حجیم، بر این اعتقاد است که برحسب طرح مورد نظرش، این پژوهش باید خشت اول و گام آغازین در راه پژوهشی جامع‌تر و گسترده‌تر تلقی شود و زندگی و اندیشه پدیدارشناسان دیگر چون امانوئل لویناس، ژان پل سارتر، موریس مرلوپونتی، پل ریکور و رهیافت‌های پدیدارشناختی متفکرانی نظیر گادامر، هانا آرنت، ژاک دریدا، موریس بلانشو و خوسه ارتگا را نیز دربرگیرد.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
4.۶۵ مگابایت
تعداد صفحات
1,016 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۳۳:۵۲:۰۰
نویسندهسیاوش جمادی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۰/۰۴
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۴.۶۵ مگابایت
۱۰۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عجیبه! آقای جمادی به طرزی شگفت آور در بین اساتید فلسفه و دانشجویان مهجوره! یه چیز یاد گرفتن که بله، ترجمه جمادی از هستی و زمان ادبی ه! و با این بهانه علمی نیست و برید سراغ ترجمه رشیدیان! قطع به یقین بخش مهمی از این مواضع فقط از سر حسادته! سر کلاس فلسفه اگزیستانس از استادی که اسمش رو نمیارم پرسیدم منابع آشنایی با پدیدارشناسی چی معرفی می کنید؟ حتی اسمی از هیچ کدوم از آثار جمادی یا خودش نبرد! در حالی که خود اون فرقه تسبیح به دست از شر تنبلی و شعارزدگی و پیرو استاد شفاهی شان هیچ کار تحقیقی ارزشمندی در پدیدارشناسی نکردن! فحاشی یکی از این فرقه ارزش کارهای جمادی را در نظر دیگران هم متأثر کرد! این کتاب رو من چندین بار خوندم و به جرئت میگم هنوز هیچ تألیف تحقیقی ای در ایران نتونسته با این وسعت به هایدگر بپردازه.

5

این اثر حاصل یک عمر کار تحقیقی مولفه. آقای جمادی هستی و زمان، متافیزیک چیست؟، چه باشد آنچه خوانندش تفکر، یعنی سه تا از مهمترین آثار هایدگر رو ترجمه کرده، اونم برعکس آنچه شایع شده، با قدرتی مثال زدنی! همین که جماعتی که در هر گوشه کنار دانشگاه های ایران لونه کردن تا تونستن تلاش کردن که اذهان رو از کارهای این مرد بزرگ منحرف کنن، خودش اثبات کننده توان این شخص ه. جمادی به جای حرافی بی سر و ته، خوب می نویسه و قدر محقق خوب رو فقط مخاطب خوب می دونه. کسی که فارغ از جوسازی ها و فقط با رجوع به خود متون قضاوت کنه جز تحسین چیز دیگه ای نخواهد گفت.

5

یک اثر تالیفی بسیار خوب. اگر فصد آشنایی عمیق با پدیدار شناسی و پدیدارشناسان را دارید. این کتاب حتی نسبت به آثار غربی که به فارسی ترجمه شده یک سر وگردن بالاتر است.

1

نمی‌دانم آیا این کتاب، یک کتاب علمیست یا کتاب داستان. واقعا معلوم نیست با وجود اینکه این‌همه کتاب خوب به زبان‌های انگلیسی و آلمانی نوشته شده، چه اصراری وجود دارد که چنین کتاب کم مایه‌ای نوشته شود.

4.2
(6)
155,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زمینه و زمانه پدیدارشناسی
زمینه و زمانه پدیدارشناسی
جستاری در زندگی و اندیشه های هوسرل و هایدگر
گروه انتشاراتی ققنوس
4.2
(6)
155,000
تومان