0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی مثبت با ده اقدام
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب زندگی مثبت با ده اقدام

غلبه بر مشکلات همگانی
نویسنده:
ویندی دریدن
درباره زندگی مثبت با ده اقدام

برای اینکه بتوانیم افکار منفی و بدبینی‌هایمان را کنار بگذاریم و تبدیل به فردی منعطف، خوش‌بین و مثبت اندیش شویم باید مهارت‌ها و تمرین‌هایی را وارد زندگی‌مان کنیم و با قدرت تمام تغییرات را بپذیریم و به فکر درمان و حل آن باشیم. ویندی دریدن در کتاب زندگی مثبت با ده اقدام روش‌های جدیدی را برای داشتن زندگی مثبت و خوشبین ارائه می‌کند.

‌درباره‌ی کتاب زندگی مثبت با ده اقدام اثر ویندی دریدن

کتاب زندگی مثبت با ده اقدام اثر دکتر ويندي دريدن است. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار دارد و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمينه اعتماد به نفس و خوش بینی است. این کتاب اولین بار در سال 1993 به نگارش در آمد و در سال 1994 منتشر شد. دکتر دریدن در کتاب حاضر روش‌ها و اقدامات دهگانه ای را ارائه می‌دهد که برای رسیدن به موفقیت و داشتن یک زندگی مثبت اثربخش خواهد بود. همچنین افراد که می‌خواهند در مراودات و معاشرت خود موفق باشند می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند. ده اقدام توصیه‌شده در اين کتاب، به افراد کمک می‌کند تا زندگی سعادتمندانه‌ای داشته باشند و به هدف‌های خود برسند. اصول مهمی همچون تاثیر منعطف بودن، کنار آمدن با احساسات و اتفاقات منفي، رسيدن به نگرش سالم در قبال خود، بهبود روابط با ديگران و خلاق‌تر شدن پرداخته می‌شود. نویسنده در بخش پیشگفتار نوشته است: «ده اقدامی که در این کتاب توضیح داده شده‌اند، لزوما یک توالی را شکل نمی‌دهند؛ اما توصیه من این است که اقدامات شماره 10-6 را قبل از اقدامات 7-10 انجام دهید؛ اما با وجود این می‌توانید این کتاب را به هر شکل که دوست دارید بخوانید».

 انتشارات ذهن‌آویز کتاب زندگی مثبت با ده اقدام را با ترجمه‌ی مهدی قراچه داغی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 128 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 6 روز بخوانید.

کتاب زندگی مثبت با ده اقدام حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی موفقیت را بخوانند مفید خواهد بود.

مروری بر ده اقدام مثبت زندگی

اقدام شماره 1: قبول مسئولیت شخصی کنید

اقدام شماره ۲: درباره امیالتان باور انعطاف پذیر داشته باشید

اقدام شماره ۳: واقعیت‌ها را درنظر بگیرید

 اقدام شماره ۴: ناراحتی را بیشتر تحمل کنید

اقدام شماره ۵: نگرشی سالم در قبال خود ایجاد کنید

اقدام شماره ۶: به خود اجازه دهید تا احساسات منفی سالم را تجربه کنید

اقدام شماره ۷: خلاق بیندیشید

 اقدام شماره ۸: علایق معنی‌دار ایجاد کنید

اقدام شماره ۹: روابط خود را با دیگران بهبود بخشید

 اقدام شماره ۱۰: نسبت به تغییرات شخصی چشم‌اندازی واقع بینانه ایجاد کنید

‌در بخشی از کتاب زندگی مثبت با ده اقدام می‌خوانیم

شما به عنوان یک انسان، براساس مجموعه‌ای پیچیده از امیال و آرزوها زندگی می‌کنید. می‌خواهید اتفاقات ویژه‌ای بیفتد و ترجیح می‌دهید که بعضی از اتفاقات هم نیفتد. شما برای خود ترجیحاتی دارید: از دیگران انتظاراتی دارید. از دنیایی که در آن زندگی می‌کنید سلسله خواسته‌های سالمی دارید. همان‌طور که الگوی فوق نشان می‌دهد تا حدی که ترجیحات شما انعطاف‌پذیر باشد و شما متوقع نباشید، به لحاظ احساسی و عاطفی سالم هستید، حتی اگر به آنچه می‌خواهید نرسید. همان‌طور که در ادامه مطالب کتاب به شما نشان خواهم داد، حتی اگر به خواسته‌های خود نرسید، برخی از احساسات منفی به جاهستند. این ترجیحات غیرمتوقعانه و انعطاف‌پذیر به شما کمک می‌کنند تا آنچه را می‌توانید تغییر دهید و خود را به شکلی سازنده با آنچه توان تغییر دادنش را نداريد تطبيق بدهید بدون اینکه در این جریان به لحاظ احساسی آسیبی ببینید. این آرزوها و خواسته‌ها در ضمن شما را تشویق می‌کنند تا اقداماتی سازنده انجام بدهید تا به آنچه می‌خواهید برسید؛ بنابراین این باورهای انعطاف‌پذیر در ارتباط با میل و آرزو و ترجیحات شما را تشویق می‌کنند تا به سمت شادی و خوشبختی شخصی و زندگی مثبت گام بردارید.

اما وقتی در مورد خواسته‌های خود سختگیری و انعطاف‌ناپذیری نشان می‌دهید و می‌گویید که این‌ها ضرورت مطلق هستند، باید و مجبورند که تحقق پیدا کنند، دو اتفاق می‌افتد. اول، این امکان وجود دارد که با اختلالات احساسی و عاطفی روبه‌رو شوید که آسیب‌پذیری شما در برابر اختلال احساسی و عاطفی افزایش می‌یابد، حتی اگر به آنچه می‌خواهید دست یافته باشید. دوم، وقتی باورهای سختگیرانه داشته باشید، به شکلی رفتار می‌کنید که به آنچه در زندگی می‌خواهید نتوانید دست پیدا کنید. همانطور که الگوی ما نشان می‌دهد، اضطراب تا حدود زیادی ناشی از باورهای انعطاف‌ناپذیر درباره تهدید است و وقتی مشوش هستید، بعید است که رفتاری سازنده داشته باشید. وقتی مشوش هستید به این می‌ماند که مانند یک مرغ سرکنده به هر سمتی بدوید و نومیدانه بخواهید سری را که از دست داده‌اید پیدا کنید. آیا مرغ سرکنده الگوی خوبی است که شما را تشویق کند تا اقدامات سازنده انجام بدهید؟ البته که نیست.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب زندگی مثبت با ده اقدام اثر ویندی دریدن بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
939.۷۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهویندی دریدن
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ten Steps to Positive Living
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۲۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۳۹.۷۸ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
25 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

مهدی قراچه داغی???

3

خخخخخخخخووووووب ببببود

2.8
(4)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
زندگی مثبت با 10 اقدام
زندگی مثبت با 10 اقدام
ویندی دریدن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی مثبت با ده اقدام
٪50
زندگی مثبت با ده اقدام
غلبه بر مشکلات همگانی
ذهن‌آویز
2.8
(4)
30,000
٪50
15,000
تومان