0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
من ملاله هستم
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب من ملاله هستم

درباره من ملاله هستم
وقتی پیکر غرقِ خونِ او را به بیمارستان رساندند، کسی امید نداشت این دختر نوجوان که از فاصله نزدیک به سرش شلیک شده بود جان سالم به در ببرد، چه رسد به اینکه روزی به نماد دختران محروم از تحصیل و قربانیِ افراط گرایی بدل شده و جایزه صلح نوبل را (به طور اشتراکی) بدست آورد. او را بیهوش و در حال مرگ از بیمارستانی در پاکستان با هواپیما به انگلستان انتقال دادند، تلاش پزشکان برای زنده ماندن او نتیجه داد و او اینبار چشمانش را در کشوری دیگر و در فضایی بسیار متفاوت با آنچه تجربه زندگی در آنجا را داشت، گشود. ولی تقدیر این گونه بود که پس از یک دوره ناملایمات و تلخکامی، بالاخره زندگی روی خوش خود را نیز به ملاله یوسف زی نشان دهد؛ حالا او با حمایت نهادهای مختلف جهانی اوضاع احوال بهتری دارد و در خارج از پاکستان زندگی می کند. اگر چه طالبان تهدید کرده است که اگر ملاله جرأت بازگشتن به کشورش را داشته باشد این بار حتما او را خواهند کشت! البته برخی معتقدند ملاله دانسته یا نادانسته بازیچه دست پاره‌ای سازمانهای به ظاهر حقوق بشری قرار گرفته و با بیان برخی سخنان معنادار در ستایش چهره های سیاسی غرب، کوشیده توجه و حمایت آنها را جلب کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۳۱ مگابایت
تعداد صفحات
386 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۵۲:۰۰
نویسنده ملاله یوسف زی
مترجمگودرز شیدایی
مترجم دوم حسن حاج جوادی
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
I am Malala: The Girl Who Stood Up Education and was Shot by the Taliban
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۰۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
17,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۳۱ مگابایت
۳۸۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
23 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب خیلی خوبیه در مورد زندگی ملاله یوسف زی دختری از قوم پشتون در پاکستان هست که با قدرت گرفتن طالبان مشکلات زیادی برای ادامه تحصیل براش به وجود میاد نثر روان ترجمه خوب و داستانی واقعی و جذاب؛ این کتاب اطلاعات مفیدی در مورد کشور پاکستان و همچنین قوم پشتون که عمدتا بین دو کشور پاکستان افغانستان پراکنده هستند در اختیار خواننده قرار میده.

4

آنهایی که معتقد هستند ملاله تحث تاثیر سازمانهای حقوق بشری قرار گرفته در واقع عقاید بنیاد گرایی و افراطی خودشان را ظاهر میکنند.... کتاب خوبیست

1

خیلی خسته کنتده ست این کتاب! اصلا جذبم نکرد. به نظرم خیلی الکی کِشدار و طولانی شده. و کلا از اون کتابهایی نیست که بشه با اشتیاق نشست و خوندش! فقط چون عادت دارم کتابها رو تا آخر بخونم، دارم به سختی به خوندنش ادامه میدم!

5

من این کتاب رو خیلی دوست داشتم نشون میده چجوری افراطی گری شروع میشه و قوت میگیره و سکوت بهش کمک می‌کنه از شجاعت یک دختر بچه میگه و راهی که رفته عاشق این کتابم

5

کتاب فوق العاده این بود . ولی چه حیف که یک دست صدا ندارد . دخترانی در پاکستان و افغانستان و حتی ایران خودمان مورد ظلم واقع می شوند.

5

من این کتاب رو یک سال پیش خوندم معرکه خیلی قشنگه

5

این کتاب را توصیه میکنم

4

کتاب خوبیه

4

این کتاب رو اصلا دوست ندارم

3.8
(13)
16,000
٪50
8,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من ملاله هستم
٪50
من ملاله هستم
ملاله یوسف زی
نشر قطره
3.8
(13)
16,000
٪50
8,000
تومان