0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرود کریسمس

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سرود کریسمس

نویسنده:
چارلز دیکنز
ناشر:
شکیب
درباره سرود کریسمس
سرود کریسمس، یک رمان حکومتی نوشته شده توسط نویسنده‌ی معروف انگلیسی، چارلز دیکنز است که به خلق به یاد ماندنی‌ترین و خلاق‌ترین(سازنده‌ترین) شخصیت‌های داستانی معروف بود. از او به عنوان یکی از برجسته‌ترین رمان نویسان زمان پیروزی یاد شده. دیکنز در دوره‌ی حرفه‌ای کار خود نه تنها در موفقیت و مشهور بودن پیشگام بود بلکه توسط محققان و منتقدان برای تعبیر و تفسیرش از حقوق کودک، احساسات، موضوعات اصلاحات اجتماعی، و آموزش و پرورش، تحسین می‌شد. مثل بیشتر داستان‌های دیکنز، سرود کریسمس هم ترس دوران بچگی‌اش از فقر و بینوایی رو شرح می‌دهد و به عنوان یکی از تاثیرگذارترین داستان‌های کریسمس در تاریخ ادبیات انگلیس یاد شده است. در دوره‌ی زندگی ابنزر اسکروج او توسط روح‌های گذشته اش شکار شده، وقتی که همه‌ی مردم، در شهر پوشیده از برف لندن، در حال جشن گرفتن کریسمس در کنار خانواده‌هایشان هستند. عشق بیش از حد او به پول باعث شده بود از جامعه و مردم دور شود و تبدیل شده بود به یک آدم تنها و تلخ. داستان حول محور اتفاقاتی می‌افتد که شب قبل از کریسمس، زندگی اش را تغییر می‌دهد، وقتی که ابنزر مجبور می‌شود با گذشته‌ای که در وجدان و باطن خود دفن کرده بود، رو به رو شود. این داستان دلگرم کننده و جذاب، مخاطبین را به سفری از احساسات، و تفسیر درستی از واقعیت های فراموش نشدنی در زمان حکومت ملکه ویکتوریا در قرون وسطا می‌برد. زمینه‌ی درام_نمایشی رمان، و محدوده‌ی متنوع احساسات هر شخصیت که ابعاد و اندازه‌ی چند وجهی خودش را دارد، به مخاطبین اجازه می‌دهد تا در احساسات هرکدام از شخصیت‌های داستان فرو بروند. شخصیت اصلی داستان، ابنزر اسکروج، یک مرد خسیس و پیر است که ارزش ثروت را از هرچیزی بالاتر می‌داند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
168.۵۰ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۰۳:۴۹
نویسندهچارلز دیکنز
مترجمبهارک قهرمان
راویالیاس گرجی
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۸.۵۰ مگابایت
۰۲:۰۳:۴۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بی انصافی بود ۵ ستاره ندم داستانهای چالز دیکنز میره تو روان آدم گوینده و موسیقی متن عالی آدمها این دنیا فرق نمیکنه چه شکلی باشند زیبا یا زشت اما آنهایی که مهربان هستند و لبخند میزنند دوست داشتی هستند و فراموش نمیشند گذشته ها رفتند و بر نمیگردند اگر هیج کاری هم نمیتونید انجام بدید حداقل لبخند هدیه بدید چون امروز ما وقتی گذشت میشه دیروز و بر نمیگرده و روزی دفتر زندگی ما هم بسته میشه

5

چارلز دیکنز پیامبر عشق و انسان‌دوستی و زیباییه و دینش رو به شیرین‌ترین زبان ممکن تبلیغ می‌کنه. نمیشه این کتاب رو خوند و هیچ تاثیری ازش نپذیرفت. این از جمله کتابهاییه که می‌تونن دنیا رو زیباتر کنن. کارتون معروف والت‌دیزنی هم حق کتاب رو ادا کرده بود. یادش بخیر در کنار رابین هود خاطره‌انگیزترین کارتون کودکی من بود. بله صدا و سیما یه زمانی هر سال در روز کریسمس کارتون سرود کریسمس پخش می‌کرد!

5

عالی بود. این داستان چارلز دیکنزو همه انسانهای کره زمین باید بخونن تا فراموش نکنن انسانیت و شادی بر همه چیز ارجحیت داره و چه بسیارند افرادی که اسکروچ وار زندگی میکنند و در جهل همیشگیشون میمیرند یا زمانی میفهمند که دیگه وقتی برای زندگی کردن نمونده...

4

خود داستان که فوق العاده هست و حرفی درش نیست و نگم که برای دهمین بار رفتم سراغش. گویندگی هم خوب بود نسبتا. اما ترجمه کتاب متاسفانه بسیار مبتدی و پر از اشکال بود.

5

من که خیلی دوسش داشتم. داستان عالی و پرمعنا، گوینده و موسیقی متن فوق‌العاده خوب، یه کم فقط توی ترجمه ایراد داشت و بعضی جملات یه کم نامفهوم بود. در کل ارزش خرید داره.

5

بیان و صدای گوینده خیلی خوب بود و داستان بسیار دوست داشتنی منو یاد بچگیام انداخت،کلی با این داستان خاطره دارم?

5

در بچگی کتاب رو خونده بودم و حالا دوباره از شنیدن دوباره این اثر چارلز دیکنز لذت بردم . گویندگی کتاب هم عالی بود .

5

خیلی داستان قشنگی بود حتما کتابش هم میخرم . گوینده ی فوق العاده ای هم داشت واقعا لذت بردم ????????

5

داستانش خیلی جذاب و اموزنده بود مخصوص افراد مادی گراست😁 راوی هم عالی بود

5

خیلی لذت برم وآموختم عجب نویسنده تواناییه دیکنز وصدای راوی واقعا زیباست

نمایش 11 نقد دیگر
4.7
(33)
پربار 🌳 (1)
33,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سرود کریسمس
سرود کریسمس
ادبیات کلاسیک جهان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرود کریسمس
سرود کریسمس
چارلز دیکنز
شکیب
4.7
(33)
پربار 🌳 (1)
33,900
تومان