0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چرخ روزگار

معرفی، خرید و دانلود کتاب چرخ روزگار

درباره چرخ روزگار

زندگی سرشار از رمز و رازهایی است که برای یافتن پاسخ‌ آن‌ها باید بهایی بپردازیم. نویسندگان زیادی در طول تاریخ بوده‌اند که در ژانر جنایی داستان‌های هیجان انگیزی نوشته‌اند. آگاتا کریستی‌ به عنوان یکی از بهترین نویسندگان این حوزه شناخته می‌شود. اما آثار نویسندگان بزرگ هم با گذر زمان کهنه می‌شوند و به همین دلیل است که نویسندگان معاصر و جدیدتر به بازار کتاب وارد می‌شوند و داستان‌هایشان پرفروش می‎شوند. یکی از نویسندگانی که به خوبی پایش را جای پای آگاتا گریستی گذاشته است مری هیگینز کلارک است. او نویسنده‌ی صاحب سبکی است که نوشته‌هایش برای او لقب «ملکه‌ی تعلیق» را به همراه آورده‌اند. نوشته‌های این نویسنده‌ی دارنده‌ی سیزده مدرک افتخاری، خواننده را هیجان زده می‌کند و جهان جدیدی را برای او ترسیم می‌کند. 

درباره‌ی کتاب چرخ روزگار اثر مری هیگینز کلارک

کتاب چرخ روزگار نوشته‌ی مری هیگینز کلارک است. این کتاب در ماه آوریل سال 2016 منتشر شد و مانند بیشتر کتاب‌های کلارک بلافاصله در فهرست کتاب‌های پرفروش ژانر جنایی قرار گرفت. داستان این کتاب درباره‌ی خبرنگاری است که در کودکی به سرپرستی گرفته شده است و اکنون در بزرگسالی درگیر پرونده‌ای می‌شود که باعث می‌شود او به دنبال پیدا کردن مادر ژنتیکی خود برود. ‌

درباره‌ی مری هیگینز کلارک نویسنده‌ی کتاب چرخ روزگار

مری هیگینز کلارک داستان‌نویس و نویسنده‌ی آمریکایی متولد 24 دسامبر 1929 است. او فارغ التحصیل رشته‌ی فلسفه از دانشگاه فوردهام است و تاکنون سیزده مدرک دکتری افتخاری از موسسات و دانشگاه‌های جهان دریافت کرده است. مری هیگینز کلارک داستان‌نویسی را در سال 1964 آغاز کرد و در ابتدا تنها داستان کوتاه می‌نوشت اما رفته رفته به رمان نوشتن هم مشغول شد. او سبک نویسندگی خاصی دارد و در نوشته‌هایش از پدیده‌های روحی و روانی استفاده می‌کند که این امر خوانش داستان را بسیار لذت بخش‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند. سبک نوشتاری او به سبک تعلیقی مشهور شده است و تلفیقی از سبک نگارش آگاتا کریستی و آرتور کانون دویل است.

کتاب‌های مری هیگینز کلارک آن قدر روایت‌های جذاب و خواندنی دارند که تعداد زیادی از آن‌ها به فیلم یا نمایش تبدیل شده‌اند. او اکنون همراه پنج فرزندش در آمریکا زندگی می‌کند و سالیانه در مراسم امضای کتاب‌های جدیدش شرکت می‌کند.

ترجمه‌ی کتاب چرخ روزگار به فارسی

انتشارات لیوسا کتاب چرخ روزگار را با ترجمه‌ی مرجان رزم آزما عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. مرجان رزم آزما مترجم جوانی است که علاوه بر فعالیت در حوزه‌ی ترجمه، در حوزه‌ی تئاتر و نمایش هم فعالیت دارد. مرجان رزم آزما کتاب چرخ روزگار را با زبانی ساده و قابل فهم ترجمه کرده است. رزم آزما به جز کتاب چرخ روزگار کتاب‌های حالا خوب می‌فهمم، ملودی ادامه دارد، تا آهنگ درونت هست، وقت مردن نیست را هم ترجمه کرده است و همه‌ی این کتاب‌ها توسط انتشارات لیوسا منتشر شده است. انتشارات لیوسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

کتاب چرخ روزگار مناسب چه کسانی است؟

این کتاب، رمانی جذاب است که روایت پر رمز و راز و در عین حال زیبایی دارد. این کتاب مناسب خوانندگانی است که به دنیال یک کتاب داستانی در ژانر معمایی می‌گردند. کتاب چرخ روزگار می‌تواند هدیه‌ی مناسبی برای دوستان و آشنایان باشد؛ زیرا تقریبا همه‌ی خوانندگان از خواندن این کتاب لذت  خواهند برد.

کتاب چرخ روزگار در دسته‌ی کتاب‌های داستان قرار دارد.

کتاب چرخ روزگار مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 312 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 15 روز بخوانید.

کتاب چرخ روزگار جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع داستان است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  داستان زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب چرخ روزگار می‌خوانیم

کارلی در حالی که به آن دو اشاره می‌کرد، با عصبانیت گفت: «می‌شود بفرمایید بنده چطوری یک سقف بالاسر این دو تا فراهم کنم وقتی قرار است من را از اینجا بیندازند بیرون؟»

مدتی پیش یک خودرو به او زده و فرار کرده بود و او که به عنوان رقصنده در برادوی (Broadway) کار می‌کرد، به دلیل آسیبی که دیده بود دیگر قادر به کار کردن نبود و بیکار شده بود. چهره‌ی نگران و درعین حال زیبایش ناگهان از درد پشت و کمرناشی از تصادف و فشار مالی که قسمتی از زندگی روزمره‌اش شده بود، در هم کشیده شد.

شوهر سابقش هیچ جوابی نداشت و درحالی که صدایش را بالا برده بود، پرخاشگرانه در دفاع از خودش گفت: «ببین،خودت می‌دانی که هر وقت دادگاه تمام شود و دارایی پدرم از انحصار وراثت آزاد بشود، سهم خوبی نصیبم می‌شود. به طور قطع بِتسی به زندان محکوم می‌شود، که یعنی سهم او هم به من می‌رسد. تو که دوستان پولداری داری فعلا از آن‌ها قرض بگیر، با سود البته.»

او دست در جیبش کرد، از کیف پولش یک کارت بیرون آورد، آن را روی میز انداخت و ادامه داد: «توی این حساب پول هست. بابت عکاسی مبلغی به من داده‎اند که کفاف خورد وخوراک‎تان را می‎دهد. سعی می‎کنم تا آخر ماه کرایه‌تان را بدهم.»

بعد، بدون اینکه زحمت خداحافظی از بچه ها را به خود بدهد، آن آپارتمان چهار اتاق خوابه در خیابان هشتاد و نهم غربی واقع در مَنهَتن را ترک کرد و با قدم‌های بلند به طرف مرکز شهر رفت.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب چرخ روزگار اثر مری هیگینز کلارک بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۲ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسنده مری هیگینز کلارک
مترجم مرجان رزم آزما
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
As time goes by
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۲ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
29 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
0 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

این کتاب تعلیق نراره و کسل کننده مثل یک نقاشی خشک شده. بتسی گرنت بیوه دکتر تد گرنت در حال محاکمه بجرم قتل شوهرشه. پای ۱۵ میلیون دلار در گروئه که بطور مساوی بین زن و الان پسرش تقسیم میشه اما ...

2

داستان شامل دو جریان اصلی است: مردی ثروتمند که دچار الزایمر است، به قتل می رسد. همسر دوم او مظنون اصلی است. خبرنگاری که جریان دادگاه را گزارش می کند، فرزندخوانده است و در جستجوی مادر بیولوژیک خود.

5

خیلی خیلی با احساس نوشته شده و فوق العاده عالی هم ترجمه شده فضاسازی ها و توضیحات داستان هم بسیار قوی و جذاب هست اصلا حوصله خواننده سر نمیره و از خواندن این داستان خسته نمیشه

2

به نظرم زیاد جالب نبود . یه رمان جنایی معمولی که همه چی بر حسب اتفاق رو میشه و معلوم میشه قاتل کیه

3

از کارهای دیگه این نویسنده ضعیف تر و زیاد تکرار داره و الکی کشش داده ولی در مجموع بد نبست

5

مثل همیشه عالی اما خب این کتاب هیجانش نسبت به بقیه کتابهای خانم کلارک کمتر بود

4

چرا انقدر کتاب های جنایی کمه یه چیزی معرفی کنید

2

بعضی وقتها ضمن خوندن کتاب یادم میرفت نفس تازه کنم,جذاب سرگرم کننده

5

مثله بقیه کتاب های هیگینز خوب و سرگرم کننده بود

4
سرگرم‌کننده 🧩

گرچه خیلی هیجان نداشت اما خوب بود من دوست داشتم

نمایش 5 نقد دیگر
3.6
(24)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
47,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چرخ روزگار
چرخ روزگار
مری هیگینز کلارک
انتشارات لیوسا
3.6
(24)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
47,000
تومان