0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نامیرا

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی نامیرا

نویسنده:
صادق کرمیار
درباره نامیرا
در مورد دختر و پسری جوان از اهالی کوفه است که بدون منفعت طلبی های روز افزون مردم کوفه به دنبال حقیقت هستند. اما در میان رفتارهای متناقض سرداران بزرگ کوفه، بین حمایت از امام حسین (ع) و یا وفاداری به یزید سرگردانند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
402.۲۹ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۴۵:۵۲
نویسندهصادق کرمیار
راویاحسان چریکی
ناشرانتشارات کتاب نیستان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۰۲.۲۹ مگابایت
۰۹:۴۵:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 134 مخاطب
آموزنده 🦉 (5)
اجرای روان 🎙️ (4)
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
1 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
8 ٪
82 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

تزویر فرصتی برای شکستن مقاومت. مختار کتاب برپایه منابع تاریخی به صورت رمانی دلنشین نوشته شده که داستان چندتن از یاران از جمله ربیع، عبدالله بن عمیر، هانی و... اتفاقات کوفه و وضع قبل از قیام امام رو نشون میده. نکات جالبش این بود که در زمان یزید در شام فضا چنان علیه اهل بیت بود که ممانعت پدر ربیع از توهین به امام علی بعد از نماز منجر به شورش و قتل پدر ربیع میشه یا در ابتدا کوفه چنان منتظر امام بودند که پسر مرجانه از ترس مردم با لباسهای مبدل به امام میاد و وارد کاخ میشه و مردم که فکر میکنند امام اومده دور اسب ش به شادمانی میپردازند تا وقتی میفهمند که عبیدالله و بهش سنگ میزنند استدلالهای عالی و پاسخ به شبهات قیس بن مسحر که عاشقانه برای یاری امام چنان تاخت که اسبش از پا افتاد و پیاده به راهش ادامه داد، در بخش ۶-۳ که عبدالله بن عمیر رو دوباره به راه میاردش. به نظرم حتماً بشنوید کتاب خیلی خوب خوانده شده بود یک اشتباه که بنده متوجه شدم جهت ویرایش عرض میشه خدمتون این بود که در فصل چهار انتهای دو میگه شمشیرِ زنی

5

سلام.کتاب بسیار عالی بود.هم متن و هم صوتش...خیلی زیبا داستان دعوت حضرت رو توسط افرادی که به امید پست و مقام به ایشان نامه نوشتن و سپس پیمان شکستن روتعریف میکنه،البته اشاره بسیار خوبی هم به اشخاصی میکنه که تنها ازحضرت دعوت نکردن که مخالف دعوت ایشان هم بودن ، ولی به یاری حضرت شتافتند،... ازدوستی که در زیر کتاب فصل شیدایی که اون هم کتاب بسیارخوبی بود ،خوندن این کتاب رو توصیه کردن،سپاسگزارم.

1

همونطور که همه میدونید، اعراب سنی هیچ نویسنده و شاعر بنامی ندارند و اکثریت کتب تاریخی و ادبیاتی آنها نویسندگان شیعه دارند درنتیجه مثل بقیه داستان‌های مربوط به علی و ابن زیاد و... همچنین مانند تمام فیلم‌های ساخته ما این هم چرندیات بود حیف از وقت و هزینه. با پول این کتاب میشد یه کتاب مفید رو خرید

4

کتاب قشنگی بود این کتاب باعث میشه شما بفهمید قبل از واقعه عاشورا چه اتفاقاتی افتاده من خیلی چیزهارو نمیدپنیتم که کمک مرد متوجه بشم اکر علاقه به رمان تاریخی دارید این کتاب را بخوانید زبان روان و. گیرایی هم داشت از گوینده این کتاب هم تشکر میکنم

5

روایتی‌قبل از محرم . تا بحال از این زاویه واقعا کربلا رو نگاه نکرده بودم . خلق و خوی مردمان خیانتکار کوفه رو به خوبی به تصویر کشیده بود ... روایت عالی و درجه یک و جویندگی فوق العاده . توصیه میکنم بخونید .

5

این کتاب عالیه. کاملا بر اساس مستندات تاریخی.هر کس نخونده و تاریخ هم بلد نیست با خوندن این کتاب خیلی چیزها از قیام امام حسین می فهمه.با اینکه داستانه اما یک روایت کاملا مستند هست. پیشنهاد می کنم.

1

خیلی ها نامیرا هستند، چنگیز، اسکندر، هیتلر تا یالیان سال زنده اند. بزرگانی مثل داستایوفسکی هم نامیرا هستند. امثال عمر و عثمان هم نامیرا هستند اونم برای ۹۰ درصد مسلمانان باشد که تفکر کنیم

1
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

انتخاب بین حق و باطل اونجا که درهم آمیخته میشن، ظلم ستیزی، سردرگمی و مفاهیم عمیقی که در قالب یه داستان روان میان و اینکه هم روایت عاشقانه داره و هم جلوه سیاسی این اثر رو راحت خوان و صدالبته متمایز میکنه.

2

شخصیت پردازی این کتاب به قدری ضعیف است که اگر بگوییم شخصیت پردازی ندارد و نمره صفر بدهیم بی انصافی نکرده ایم، به نظر بنده برای افراد زیر ۳۰ سال مناسب تر است، اما در کل پیشنهاد نمی‌شود.

5

سلام. کتابی عالی، هم داستان واقعاً جذاب و گیراست، هم قلم زیباست، هم فضا سازی عالی است. و کلی شبهه و سوال در خصوص امام حسین علیه السلام در متن قصه پاسخ داده شده.

نمایش 72 نقد دیگر
4.4
(134)
آموزنده 🦉 (5)
52,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
نامیرا
نامیرا
صادق کرمیار

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نامیرا
نامیرا
صادق کرمیار
انتشارات کتاب نیستان
4.4
(134)
آموزنده 🦉 (5)
52,000
تومان