0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماشین پولسازی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ماشین پولسازی

در بازی پول درآوردن مهارت پیدا کنید
ناشر:
سبکتو
درباره ماشین پولسازی

اگر دغدغه‌ی مالی دارید و به دنبال تحولات مالی هستید کتاب صوتی «ماشین پول‌سازی» اثر «آنتونی رابینز» راه‌حل کلیدی شماست؛ زیرا بینش و استراتژی بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران دنیا را برای همه‌ی افراد روایت می‌کند.

درباره کتاب صوتی ماشین پول‌سازی

کتاب صوتی «ماشین پول‌سازی» Money Master the Game اثر «آنتونی رابینز» راه‌کارهای عملی و اصولی برای ثروتمندتر شدن و رسیدن به یک درآمد همیشگی ارائه می‌کند. نویسنده در این اثر بر این باور است همه‌ی افراد در هر سطح و درآمدی می‌توانند برای خودشان ماشین پول‌سازی بسازند، ماشین پول‌سازی عبارت است درآمدی که به‌طور دائمی، ماهانه و نقدی برای شما ایجاد می‌شود؛ برای مثال خریدن چند خانه و اجاره دادن آن‌ها یک ماشین پول‌سازی است.

کتاب صوتی «ماشین پول‌سازی» در هفت قدم می‌آموزد که با هر درآمد چگونه جریان‌های درآمدی دیگری بسازید. این هفت قدم عبارت‌اند از «تصمیم بگیرید به یک سرمایه‌گذار تبدیل شوید نه یک مصرف‌کننده‌ ساده»، «با قوانین سرمایه‌گذاری آشنا شوید تا به یکی از افراد درون بازی تبدیل شوید»، «با فهمیدن اینکه آمار واقعی‌تان چه هستند، کاری کنید که بتوانید برنده‌ بازی شوید»، «مهم‌ترین تصمیمتان را که اختصاص دادن سرمایه به شکلی هوشمندانه است، بگیرید»، «برنامه‌ درآمد تضمین‌ شده‌ خودتان را ایجاد کنید»، «مانند حرفه‌ای‌ترین سرمایه‌گذارهای دنیا، سرمایه‌گذاری کنید» و «کار را آغاز کنید و از آینده لذت ببرید، قرار است کار فوق‌العاده‌ای انجام دهید».

کتاب صوتی «ماشین پول‌سازی» برای همه‌ی افرادی که مشتاق پیشرفت مالی هستند مناسب است. این کتاب مستقیماً درباره‌ی پول و فرآیند بهره‌وری درست از آن صحبت می‌کند و از این نظر بسیار مناسب مدیران، بازاریابان و سرپرست‌ها است. این نسخه‌ی صوتی از کتاب شامل دوازده فایل است که میانگین آن‌ها حدود شش دقیقه است به همین دلیل در فرصت کوتاه می‌توان آن را گوش داد و از رهنمودهای آن بهره‌مند شد.

درباره آنتونی رابینز

«آنتونی رابینز» Anthony Robbins نویسنده، مربی و سخنران انگیزشی و حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت در 29 فوریه سال 1960 در کالیفرنیا به دنیا آمد. او در خانواده‌ای بسیار فقیر کودکی‌اش را گذراند و در سن کم حدود صدوبیست کیلو وزن داشت و از چاقی زیاد رنج می‌برد. او در آن دوران دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی بود. او پس از مدتی تصمیم می‌گیرد از این وضعیت رهایی یابد و به زندگی‌اش سروسامانی دهد. او با پیروی از راهکارهای روانشناسی و کنترل افکارش توانست حدود پانزده کیلو وزن کم کند و به‌تناسب اندام برسد.

«آنتونی رابینز» مؤسسات و شرکت‌های مختلفی را بنانهاده و به شرکت‌های بزرگ آمریکا مشاوره داده است. او در ارائه راه‌کارهای روانشناسی و مالی به مهارت رسید و به افراد عقب‌مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان کمک کرد. «آنتونی رابینز» در حال حاضر یکی از مطرح‌ترین نویسندگان و مربی‌های موفقیت و مدیریت است که کتاب‌هایش در سراسر دنیا به فروش می‌رسد. او براساس تجربه‌ی زیسته‌اش و تحولات زندگی‌اش سمینار‌های زیادی برگزار کرده و یافته‌ها و دست‌نوشته‌هایش را به‌صورت مکتوب درآورده است. در ایران این نویسنده بسیار مشهور است و تعداد زیادی از کتاب‌هایش به فارسی ترجمه شده‌اند. ازجمله کتاب‌های دیگر او می‌توان به «تزلزل‌ناپذیر» و «۱۰ قانون موفقیت» اشاره کرد که نسخه‌ی الکترونیک آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

در بخشی از صوتی ماشین پول‌سازی می‌شنویم

به ماشین پول‌سازی‌تان همچون یک کسب‌وکار دوم فکر کنید. این ماشین فاقد کارمند، لیست پرداخت حقوق و سرمایه‌های بالاسری است. تنها ورودی این ماشین پولی است که در آغاز کار در آن قرار داده‌اید و سود مرکبی که این پول تولید می‌کند.

تنها محصولی که این کسب‌وکار تولید می‌کند یک جریان درآمد ثابت برای شما و اعضای خانواده‌تان است که هیچ‌وقت از بین نمی‌رود. هنگامی‌که از این چشم‌انداز به مسئله نگاه کنید، ماشین پول‌سازتان به یک تولیدکننده استقلال برای شما و خانواده‌تان تبدیل خواهد شد.

«اقدام کردن دشوارترین تصمیمی است که باید گرفته شود، بقیه کار به سرسختی خودتان مربوط می‌شود.»

گام اول برای رسیدن به استقلال مالی این است که تصمیم بگیرید می‌خواهید چه مقدار از درآمد کنونی‌تان را به‌صورت هفتگی ذخیره کنید تا بتوانید ساختن ماشین پول‌سازتان را شروع کنید.

به این فرآیند، حتی به‌عنوان نوعی پس‌انداز پول هم نگاه نکنید. من به آن سرمایه استقلال می‌گویم، چون این فرایند استقلال مالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با ذخیره کردن درصد معینی از درآمدتان و سپس سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ی آن، به نقطه‌ای می‌رسید که پولتان برای شما کار کند و دیگر نیازی نخواهد بود که شما برای پول درآوردن کار کنید.

چه درصدی برای شما مناسب است؟ ۱۰ درصد؟ يا ۱۵ درصد؟ شاید هم ۲۰ درصد؟ هیچ پاسخ درستی برای این پرسش وجود ندارد، تنها با توجه به شرایط خودتان باید پاسخ دهید. غریزه خودتان چه می‌گوید؟ قلبتان چه دستوری می‌دهد؟

قطعاً اگر مانند بیشتر مردم باشید، احساس می‌کنید هر دلاری که به دست می‌آورید قبلاً خرج شده است. این تفکر درست است، همان‌طور که در بالا توضیح دادم، هزینه‌ها هميشه راهی برای رشد کردن پیدا می‌کنند تا همه پول‌های موجود را خرج کنند. واقعیت این است که تا زمانی که شروع به ذخیره کردن پول نکنید نمی‌توانید ماشین پول‌سازی‌تان را ایجاد کنید. به‌بیان‌دیگر، اگر پس‌انداز کردن را آغاز نکنید، آینده خودتان را نابود کرده‌اید.

ساده‌ترین کار برای پس‌انداز پول این است که به‌صورت خودکار این کار را انجام دهید. به‌این‌ترتیب درحالی‌که پولتان پس‌انداز می‌شود، شما حتی آن را نمی‌بینید. اگر این پول را نبینید. زندگی‌تان را طوری تنظیم می‌کنید که با پولی که در اختیار دارید از پس هزینه‌ها بربیایید.

نکته کلیدی در اینجا این است که صرف‌نظر از اینکه درآمدتان چقدر است، درصد مشخصی از آن را پس‌انداز کنید. اتفاقی که در عمل می‌افتد فوق‌العاده خواهد بود. برای مثال تئودور جانسون در سال ۱۹۲۴ کارش را برای UPS آغاز کرد. درحالی‌که هیچ‌وقت درآمدش از سالی چهارده هزار دلار بیشتر نبود. هرماه ۲۰ درصد از درآمدش را کنار می‌گذاشت و هر کریسمس آن را در سهام UPS سرمایه‌گذاری می‌کرد.

ترجمه صوتی ماشین پول‌سازی به زبان فارسی

کتاب صوتی «ماشین پول‌سازی، در بازی پول درآوردن مهارت پیدا کنید» اثر «آنتونی رابینز» را ناشر صوتی سبکتو منتشر کرده است و نسخه‌ی صوتی آن در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. این اثر را گروه مترجمان به فارسی ترجمه کرده‌اند و از ترجمه‌های دیگر این گروه می‌توان به کتاب‌های «یادداشت‌هایی از یک دوست»، «کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید»، «چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم؟» و «هیولای درونتو بیدار کن» اشاره کرد که نسخه‎‌ی الکترونیک همه‌ی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
65.۴۰ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۰:۴۵
نویسندهآنتونی رابینز
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۵.۴۰ مگابایت
۰۱:۰۰:۴۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 38 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
2 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خیلی خوبیه. ولی بهتره اول کتاب پدر پولدار پدر فقیر رو مطالعه کنید و بعد بیاین سراغ این کتاب. چیز های خیلی جالبی توی کتاب میگه. از این کتاب های موفقت انگیزشی نیست. واقعا راه هایی نشون میده خوبن و جواب میدن. ارزش شنیدن رو داشت

5

واقعا برای یه کارآفرین و کسی که دنبال روش های درست سرمایه گذاریه عالیه ولی اگه دنبال انرژی گرفتن و کتابای موفقیت هستید اینو بهتون پیشنهاد نمیکنم چون این کتاب هدفش چیز دیگه ایه ...

5

#کتاب_بعدی_من کتاب هاشو میخونم و سخنرانیهاشو میبینم چون از اونا درسای بزرگی میگیرم

5

کتاب فوق العاده تاثیر گذاری هست من که لذت بردم به همه افراد توصیه میکنم.

5

بهترین کتابی بود گوش دادم. راه واقعی ثروت مند شدن رو میگه.حتما گوش کنید

5

معرکه

5

بنظرم باید اول برید زندگینامشو برید بخونید بعد کتاباشو

5

درباره سرمایه گذاری اطلاعات خوبی در اختیارمون می زاره

5

انتونی رابینز بهترینه حتما چندین و چند بار گوش بدین

5

کتاب خوبی بود و راه کار های خوبی رو ارائه میده

نمایش 11 نقد دیگر
4.6
(38)
9,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماشین پولسازی
ماشین پولسازی
در بازی پول درآوردن مهارت پیدا کنید
سبکتو
4.6
(38)
9,800
تومان