0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
غرور و تعصب

معرفی، خرید و دانلود کتاب غرور و تعصب

نویسنده:
جین آستین
درباره غرور و تعصب
خانم بنت و پنج‌تا دخترش هرچه تلاش کردند، نتوانستند چیزی از زیر زبان آقای بنت بیرون بکشند. ترفندهای مختلفی به کار بردند؛ سؤال‌های صریح، حدس‌های زیرکانه و دور از ذهن. اما آقای بنت با مهارت خاصی همه ترفندها را یکی‌یکی خنثی کرد. در نهایت مجبور شدند به همان اطلاعات دست‌دوم همسایه‌شان، لیدی لوکاس بسنده کنند. توصیفات او از آقای بینگلی خوشایند بود. به دل آقای ویلیام حسابی نشسته بود؛ آقای بینگلی مردی بسیار جوان، خوش‌تیپ و دوست‌داشتنی بود و مهم‌تر این‌که می‌خواست برای آشنایی بیشتر، یک مهمانی بزرگ ترتیب بدهد. چی می‌توانست بهتر از این باشد؟ ترتیب دادن رقص و مهمانی، اولین نشانه‌ی میل به عاشق شدن بود و حکایت از این داشت که آقای بینگلی آدم اهلِ دلی است. خانم بنت به شوهرش گفت: «روزی که یکی از دخترهایم به‌سلامتی در نوتریفیلد ساکن شده باشد و بقیه‌ی آن‌ها هم به خوبی و خوشی شوهر کرده باشند، دیگر هیچ آرزویی نخواهم داشت.»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۰ مگابایت
تعداد صفحات
448 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۵۶:۰۰
نویسندهجین آستین
مترجمپونه میرمشهوری
ناشرانتشارات اردیبهشت
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Pride and Prejudice
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
200,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۰ مگابایت
۴۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 86 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
10 ٪
47 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اول بگم که خداروشکر تمام شد یک رمان قرن نوزدهمی که تا الان پرفروش بوده حتما با ارزش هست برای یک بار خوندن ارزش داره قلم ساده و بسیار روونی داره شخصیت پردازی های خیلی خوب و پر از دیالوگ بود کلا شخصیت پردازی ها بیشتر بر اساس دیالوگ بودن ۶۱ فصل داشت و پر از ماجرا بود که آدمو خسته نمیکنه خیلی زیرکانه اون زمان به باد انتقاد گرفته ایشون تو زمان خودش پیشرو بوده و روی خیلی از نویسنده های امروزی یه خصوص تاریخی عاشقانه آمریکایی تاثیرگذاشته شخصیت ها دوست داشتنی و خاکستری بودن اسم کتاب در اصل باید غرور و پیش‌داوری میشد از لحاظ ترجمه خیلی رو اعصاب بود اسم ها قاطی میشد استفاده از حروف اضافه غلط بود

4

کتاب کلاسیک بسیار زیبا و دلنشینی بود.بنظرم بیشتر دختر های جوان و نوجوان از این کتاب لذت میبرند و برای من که ۱۶ سالمه بسیار جذاب بود اگه کتاب های عاشقانه و کلاسیک دوست دارین عاشق این کتاب میشین و اینکه فرهنگ انگلیسی در قرن ۱۸ بسیار زیبا توسط جین آستین توصیف شده بود. کمی کلیشه بود که معمولا در رمان های کلاسیک هست ؛ در مجموع خیلی قشنگ و لذت بخش بود.( ولی متاسفانه ترجمه مشکل داشت و همچنین غلط های املایی زیادی هم دیده میشد که واقعا باعث ناراحتی بود!)

5

اگر بخوام به ترجمه این کتاب امتیاز بدم، از ۱۰۰ نمره، نهایت ۶۰ نمره اختصاص میدم. خیلی از قسمت های کتاب اسم ها رو اشتباه نوشته بود، در بخش هایی که چند نفر در حال صحبت بودن، بهتر بود گوینده دیالوگ مشخص باشه. اشتباه های نگارشی زیادی هم وجود داشت. علاوه بر این، شاید بهتر باشه برای فصل جدید، در صفحه بعد آغاز بشه.

3

واقعیتش در همون مطالعه چند صفحه ای این رمان می‌تونم بگم اگه نسخه زبان اصلیش رو نخونده بودم و فیلمش روهم ندیده بودم این خشک بودن دیالوگ ها بدون توصیف خاصی از لحن یا بیان شخصیت ها، همون صفحات اول من رو از خوندن ادامه این کتاب منصرف می‌کرد. برای پر کردن این جای خالی از دانش قبلی خودم بهره می گیرم.

5

من این رمان رو تقریبا ده سال پیش خوندم، فیلمش هم دیدم. واقعا داستان جذاب و دوست داشتنی هست. یکی از کتابها و فیلم هایی هست که دوست دارم بازم بخونم و ببینم. رمانی عاشقانه با توصیفات و جزئیات دقیق...

5

با توجه به معروفیتش جذابیت نداشت ترجمه خیلی ضعیف بود بعضی جملات مفهوم نداره و مهم تر چیزی که من متوجهش نمیشم غلط املایی های فراوانی که داره کتابی که غلط املایی داشته باشه شاهکاره

4

این یکی از بهترین و آموزنده ترین داستان هاست البته غلط املایی زیادی در کتاب بود که تعجب کردم؛ از یک کتاب الکترونیک، این تعداد غلط املایی خیلی بعیده!

3

زیاد خوشم نیومد. شبیه رمانای اینترنتی‌ه. منتها با این تفاوت که شخصیت‌ها مطابق زمان خودشون رفتار می‌کنن. بنظرم اونقدر که معروف‌ه ارزش نداره.

5

کتاب خوبی بود فقط خیلی زیاد توضیحات الکی دلشت که البته فک کنم سبک ونوع نوشتن اینطوربود.درحقیقت داستانش مشخص بود اخرش هم قابل حدس فقط علت طولانی بودن شرح جزییات بود .

5

یه رمان کلاسیک و عاشقانه است و چیزی که نظرم رو جلب کرد بیش از هرچیز نحوه ی رفتارشون با همدیگه بود درس هایی از روابط عاشقانه میتونه بهتون بده

نمایش 37 نقد دیگر
4.2
(95)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
100,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
غرور و تعصب
غرور و تعصب
جین آستین
انتشارات اردیبهشت
4.2
(95)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
100,000
تومان