0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پیام های فرشتگان
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پیام های فرشتگان

درباره پیام های فرشتگان

کتاب «پیام‌های فرشتگان» بت ترجمه مسیحا برزگر، کتابی است که ما را به اوج آرامش و احساسات معنوی می‌رساند. راهکارهای این کتاب در بزنگاه سختی‌ها و مشکلات می‌تواند راه گشا باشد؛ نگاهی تازه به ما ببخشد و ما را با مسیر تازه و عمیقی از زندگی آشنا کند.

‌درباره‌ی کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان اثر یوآن ناکاموری

کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان مجموعه‌ای از دروس عرفانی – انگیزشی است که برای معنا بخشی به زندگی روزمره‌ی بشر امروزی نوشته شده است. این کتاب هشتاد و دو فصل یا درس دارد که در هرکدام از آن‌های یک موضوع مورد اشاره و مباحثه قرار گرفته‌اند. کلیت‌ درس‌های مطرح شده در این کتاب حول مفهوم خودشناسی و جهان‌شناسی گردش می‌کند.

‌در بخشی از کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان می‌شنویم

برای این که زندگی خود را زندگی کنی باید خود حقیقی خود را بشناسی. اگر دوست داری سعادتمند زندگی کنی باید از دل و جان برای خود زندگی کنی نه برای دیگران. معنای خوشبختی همین است. یعنی کاری را بکنی که حقیقتا دوستش داری به جای اینکه باری به هر جهت عمل کنی شفاف و استوار ببین که دوست داری در زندگی خود به چیز‌هایی برسی. به فرجام خوب کار خود ایمان داشته باش و شادمانه و جانانه به مصاف دشواری‌های راه رسیدن به خواسته‌های خود برو. شناخت خود حقیقی خود مستلزم شجاعت، تلاش، مسئولیت‌پذیری، ذهن باز و حساسیت و تفکر است. برای این‌که زندگی خود را حقیقتا زندگی کنی باید خود را با سرچشمه‌ی زندگی، با خدا میزان کنی.

آیا به خود اجازه می‌دهی که چیز‌ها را آزادانه احساس کنی. احساس فراسوی فکر و منطق است. تو معمولا پیش از آن‌که یک احساس وجود تو را فرابگیرد تجزیه و تحلیل می‌کنی که احساس تو باید چگونه باشد. چگونه می‌توانم درست، موثر، کامل و ایدئال احساس کنم. بهترین شیوه‌ی احساس کردن کدام است؟ پاسخ این است : فقط احساس کن. دل آسوده و آرام. مشاهده کن که در این لحظه جسم و جان تو چه احساسی را مزه مزه می‌کند. احساسات تو هرچه هستند بهترین ابزار خودشناسی‌اند. احساس تو یکه و شخصی است. احساس آزاد است و مهم‌تر آنکه احساس چیزی است که تو نمی‌توانی از دیگری بخواهی که بجای تو آن را تجربه کند. اگر خود را به روی احساسات خویش باز کنی هدایت الهی در شکل احساسات و الهامات راهنمای تو خواهد شد.

‌درباره‌ی یوآن ناکاموری نویسنده‌ی کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان

یوآن ناکاموری در ژاپن زندگی می‌کند. کتاب پیام‌های فرشتگان در سال 1994 از او به چاپ رسید و پیش از آن ناکاموری به نویسندگی برای مجلات مطرح ژاپن با موضوع زنان اشتغال داشت. موفقیت کتاب پیام‌های فرشتگان باعث شد که ناکاموری دو کتاب دیگر در همین قالب و در سال‌های 96 و 97 میلادی به چاپ برساند. ناکاموری درباره‌ی نگارش این کتاب گفته است: "این پیام‌های توسط فرشتگان برای من فرستاده شده است. اگر مشکلی دارید که نمی‌توانید آن‌را حل کنید، این پیام‌ها می‌توانند به شما پاسخ صحیح یا لازم را ارائه کنند."

ناکاموری حتی برای شیوه‌ی استفاده از این کتاب یک روش فالگیری هم ارائه می‌دهد. او می‌گوید چشمان خود را ببندید و به تنفس خود توجه کنید. اندیشه‌های خود را آرام کنید و به تدریج به مشکل یا سوالی که با آن روبرو هستید فکر کنید. سوال خود را در کهکشان رها سازید و اندکی صبر کنید. هر عددی که به ذهن شما رسید را از صفحات کتاب باز کنید و جواب خود را خواهید یافت.

ترجمه‌ی کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان به فارسی

انتشارات آوانامه کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان را با ترجمه‌ی مسیحا برزگر عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. مسیحا برزگر علاوه بر ترجمه ید طولایی در نگارش کتاب‌های شبیه به پیام‌های فرشتگان دارد و به همین دلیل ترجمه‌ی فارسی این اثر با محتوای خودشناسی و عرفان توانسته است برای مخاطب فارسی زبان روان و جذاب باشد. نسخه‌ی صوتی این کتاب در پنج بخش خوانده شده است که هر کدام از آن‌ها زمان تقریبی بیست و پنج دقیقه‌ای دارند. این کتاب خوانشی از نسخه‌ی چاپی ارائه شده توسط نشر ذهن آویز است که در سال 1393 به چاپ رسید.

چرا باید کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان را شنید؟

کتاب پیام‌های فرشتگان کتابی عجیب است که در هیچ حوزه‌ی علمی و منطقی و حتی عرفانی نمی‌گنجد. با این همه پیام‌های فرشتگان توانسته است نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و شواهدی از کارآمدیش برای کسانی که درگیر خودشناسی و درک موقعیت خود در جهان هستی هستند ارائه کند. این موضوع به خودی خود نشان می‌دهد که بسیاری از سوال‌ها با منطق و دانشی که ما سراغ داریم قابل پاسخ دادن نیستند و لازم است که انسان برای یافتن پاسخ آن‌ها از کمک نیرو‌هایی کمک بگیرد که در حوزه‌ی درک او نمی‌گنجد. پیام‌های فرشتگان عقیده دارد که چه نیرویی بهتر از خدا و چه پیام آور و پاسخ دهنده‌ای بهتر از فرشتگان.

  • خوانش صوتی کتاب پیام‌های فرشتگان دو ساعت و یک دقیقه زمان دارد.
  • کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان در دسته‌ی کتاب‌های خودشناسی قرار دارد.
  • کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • خوانش کتاب صوتی صوتی پیام‌های فرشتگان را احمد گنجی به‌عهده داشته‌است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان اثر یوآن ناکاموری بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی خودشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
111.۸۵ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۰۱:۵۶
نویسندهیوآن ناکاموری
مترجممسیحا برزگر
راویاحمد گنجی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۱۱.۸۵ مگابایت
۰۲:۰۱:۵۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
64 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
21 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بی نظیر بود برای کسانیکه توی مسیر شکوفایی درونی سیر میکنن هر جمله این کتاب دلگرمی و اشتیاق بهمراه داره. برای مبتدی ترها هم راهگشاست.صدای اقای گنجی هم خیلی گیرا و مناسب بود. ممنون از همه دست اندرکاران.

5

حتما ارزش خرید دارد نه تنها این کتاب بلکه تمامی کتابهای صوتی با گویندگی جناب احمد گنجی با حساسیت خاصی انتخاب شده اند

4

آرامش بخش بود ولی این تم کتاب ها رو خیلی دوست ندارم وای هم گویندگی خوب بود هم متن

2

فقط گوشش کردم تا تمام شه شاید خوندن کتاب متنیش جذاب تر باشه تا گوش کردن صوتیش...

1

خیلی کتاب خوبیه به نظر من بخونید خیلی تاثیر داره

5

من عاشقشم آرامش بخش و بی نظیر راوی هم عالیه

5

حتما این را بخوانید

5

عالی

3.9
(14)
56,000
٪30
39,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیام های فرشتگان
٪30
پیام های فرشتگان
یوآن ناکاموری
آوانامه
3.9
(14)
56,000
٪30
39,200
تومان