0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گئورگ زیمل

معرفی، خرید و دانلود کتاب گئورگ زیمل

درباره گئورگ زیمل
‌"گئورگ زیمل" از جمله جامعه‌شناسانی است که معاصر ماکس وبر و امیل دورکیم بود. او چهره‌ای اصلی در رشد و تحول جامعه‌شناسی مدرن و یکی از نخستین کسانی بود که جامعه‌شناسی را به مثابه رشته‌ای جدا شناسایی کرد. ایده‌های او بر وبر، مکتب شیکاگو و بسیاری از جامعه‌شناسان بعدی تأثیر‌گذار بود. ارائه پاره‌ای از مفاهیم اصلی جامعه‌شناسی، از قبیل مبادله، تعامل و تفکیک، توسط او برهانی است بر اعتبار فکری او و اهمیت فراگیر آثارش. نویسنده در این کتاب نه تنها مقدمه‌ای بر نوشته های جامعه‌شناختی اصلی این چهره برجسته به دست می‌دهد، بلکه از بازنگری آثار او دفاع می‌کند. "فریزبی" خطوط اصلی بستر فرهنگی و تاریخی‌ای را که زیمل در آن کار کرده است ترسیم و مهم‌ترین نوشته‌های گئورگ زیمل را نقد و بررسی می‌کند. مترجم کتاب خانم شهناز مسمی‌پرست از مترجمانی است که در زمینه علوم اجتماعی چندین کتاب از جمله "ماکس وبر و کارل مارکس"، "فهم علم اجتماعی" و "ماکس وبر" را ترجمه کرده است.‌
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۴ مگابایت
تعداد صفحات
272 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۴:۰۰
نویسندهدیوید فریزبی
مترجم شهناز مسمی پرست
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Georg Simmel
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۴ مگابایت
۲۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

از انجایی که اندیشه و قلم بیمل، پیچیده است خواندن بی مقدمه متن اثارش میتواند ازاردهنده باشد اما خواندن کتاب هایی نظیر این، زمینه خوبی برای فهم اثار فراهم میکنند. خصوصا خواندن فصل پنج که درباره اقبال جدید به اثار اوست، پیش از فصل های دیگر میتواند جالب باشد. برخی معادل ها در ترجمه بعضا متفاوت با دیگر اثار ترحمه شده زیمل هستند که ارتباط گرفتن با متن را کاه سخت میکند و اگر در پاورقی، اصل انها موجود بود کمک خوبی میشد. به این شیوه که فیدیبو پاورقی را در همان صفحه نمیزند این مسیله سخت تر هم میشود. در مجموع مقدمه خوبی برای شروع اثار زیمل است و متن روانی هم دارد.

5

زیمل یک نابغه خردمند در حوزه علوم اجتماعی است و دیدگاهش درباره شکل جوامع در طول تاریخ بسیار وزین است. زیمل جهان بینی ادم را دگرگون می کند. خانم مسمی پرست ترجمه بسیار خوب و روانی را درآورده اند. دست مریزاد.

4

مدخلی بسیار مفید برای آشنایی با کار زیمیل و فلسفه پول و ترجمه ای روان ، شیوا و شیرین ...

4.6
(5)
75,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گئورگ زیمل
گئورگ زیمل
دیوید فریزبی
گروه انتشاراتی ققنوس
4.6
(5)
75,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر