0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هدف زندگی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هدف زندگی

نویسنده:
نیک ویجیک
درباره هدف زندگی
هنگامی که درک کنید قدرت بزرگی وجود دارد، امید وجود دارد و می‌دونید سرنوشت‌تان این هست که کارهای بزرگی در زندگی تان انجام بدهید آن‌وقت می‌توانید معجزات خداوند را در زندگی‌تان ببینید. مهم نیست چه اتفاقی برای شما افتاده، مهم نیست دیگران با شما چه کار کردند، مهم نیست چه کار کردید، خداوند بدون قید و شرط دوستتان دارد و هیچ چیزی نمی‌تواند شما را از عشق خدا جدا کند. اگر خوشحالی تان وابسته به چیزهای موقتی باشد در این صورت خوشبختی تان موقتی می‌شود؛ شما باید به بهترین شخصی که می‌توانید باشید تبدیل شوید و وقتی معجزه‌ای برای شما اتفاق نمی‌افتد، می‌توانید معجزه‌ی شخص دیگری باشید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
37.۱۲ مگابایت
مدت زمان
۴۰:۱۴
نویسندهنیک ویجیک
راویحمید سربندی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۷.۱۲ مگابایت
۴۰:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 149 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (7)
آرامش‌بخش 🌱 (4)
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
10 ٪
112 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

به نظرم حرف هاش بیشتر تکراری و غیر کاربردیه. فقط میگه بخدا ایمان داشته باشید. اینکه از خدا فقط دنبال معجزه باشیم یه فکر قدیمی و پوچ هست. البته بعضی حرفاش میتونه حقایق ژرف تری داشته باشه اما برای دین زده های امروز مناسب نیست. خداوند فراتر از معجزه ست. خداوند رو باید در زندگی معمولی پیدا کنیم. اگر دنبال حقایق ژرف تر هستید کتاب جهانی نو و نیروی حال اکهارت تله رو بخونید و البته کتاب گفتگو با خدا که نویسندش دونالد والش هشت.

4

واقعا حیف نیس حرفای به این خوبیه نیک ویجیک رو با صدای به این بدی دوبله کنید واقعا گوینده ی کتاب به درد اینجور کتابای انگیزشی نمیخوره. باید یه صدا گرم و بدون خش بزارن برای همچین اثاری.

5

نیک ویجیک واقعا شخصی هست که از کودکی شکست خورده به دنیا اومده ولی امید و اعتقادش به خدا و داشتن هدفی برای زندگی اونو تبدیل به انسانی موفق و سربلند کرده که تونسته با انتقال عقاید و افکارش به دیگران هم امید و انگیزه بده

2

خوبه که راه زندگیش رو پیدا کرده، اما خیلی دوست داشتم بدونم اگر بعنوان مبلغ دینی کسب درآمد نمیکرد، باز هم انقدر به بوجود خدا و معجزه اصرار داشت! من بعضی از فیلمهای سخنرانی ایشون را دیدم ولی چرا از معجزه هایی که تعریف میکنه فیلمی نیست؟؟؟!!!

2

حرفای جدیدی در این پادکست نمیشنوین کلا پادکست راجع به فردی هست که از بدو تولد بدون دست و پا به دنیا اومده و بچه که بوده افسرده بوده‌ و حتی می‌خواسته خودکشی هم کنه ولی کم کم تو راه دین و خدا میفته و الان مبلغ دین و خداست و تو این پادکست هم همینکارو کرده.

1

اینا چیه توروخدا نخونید برای زمان تون ارزش قائل بشید اصلا این کتاب موفقیت نیست اصلا این کتاب نیست فیدیبو عزیز برای فیدی پلاس کلی پول جلو جلو دادیم چهارتا کتاب خوب رو برامون بذارید نه این چرندیات رو با تشکر

1

این سخنرانی از نیک ووجیکیک به نظر من چیزی برای اضافه کردن به شما نداره جز اینکه فقط میگه اگه به خدا ایمان داشته باشی معجزه میشه...همین

4

سلام دوستان عزیز این کتاب ارزش شنیدن را داره مخصوصا اگه حال روحی خوبی ندارید حال شما را خوب میکنه. با آرزوی شادی

1

حقیقتا برای شخصی مثل من که زندگیش با خواندن کتاب های علمی موفقیت نوشته دکتر استفان آر کاوی از این رو به اون رو شد، این کتاب مایه خنده و تأسفه!

4

درود برشما.یسری ازکتابارو باید باصداهای خاص خوند بشخصە خودم رو گویندگی کارایی ک انجام دادم بشدت حساسیت نشون دادم بجهت پذیرش ذهنی صدا درذهن مخاطب ومهمتر تاثیر اون کتاب برمخاطب.

نمایش 102 نقد دیگر
3.8
(153)
حال‌خوب‌کن ✨ (7)
23,000
٪50
11,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هدف زندگی
٪50
هدف زندگی
نیک ویجیک
شادن پژواک
3.8
(153)
حال‌خوب‌کن ✨ (7)
23,000
٪50
11,500
تومان