0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی

معرفی، خرید و دانلود کتاب ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی

نویسنده:
جوئل شارون
ناشر:
نشر نی
درباره ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی
ده پرسش از دیدگاه جامعه‌شناسی پرسش‌هایی ماندگار و همیشگی را، که از روزگاران کهن تا امروز برای همهٔ اندیشمندان وجود داشته و چنین می‌نماید که در آینده نیز همچنان وجود خواهد داشت، مطرح می‌کند: معنای انسان‌بودن چیست؟ چرا مردم در جامعه نابرابرند؟ آیا انسان‌ها واقعاً آزادند؟ چرا تیره‌بختی در جهان وجود دارد؟ و پرسش‌های مهم دیگری دربارهٔ جامعهٔ انسانی که نویسندهٔ این کتاب آن‌ها را از دیدگاهی جامعه‌شناختی بررسی می‌کند. در این کتاب، هم با رویکردهای جامعه‌شناسان کلاسیک و هم با تازه‌ترین پژوهش‌های جامعه‌شناسی امروز دربارهٔ مسائلی مانند نابرابری اجتماعی، قوم‌مداری، دگرگونی اجتماعی و پیامدهای آن برای زندگی مردم، مفاهیم آزادی و دموکراسی، مسائل و مشکلات اجتماعی و عوامل پدیدآورندهٔ آن‌ها و مسائل دیگری که جامعه‌شناسان دربارهٔ آن‌ها می‌اندیشند و بحث می‌کنند آشنا می‌شویم. پروفسور شارون این مسائل و پرسش‌ها و نیز مفاهیم دشوار جامعه‌شناسی را با دقت فراوان و به شیوه‌ای روشن و دریافتنی برای خوانندگان کتاب بررسی، تحلیل و بیان کرده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۰ مگابایت
تعداد صفحات
368 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۱۶:۰۰
نویسندهجوئل شارون
مترجممنوچهر صبوری
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ten questions: a Sociological perspective.
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۲۶
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
180,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۰ مگابایت
۳۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
74 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
3 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب ده پرسش از دیدگاه جامعه‌شناسی بدون شک بهترین و ارزشمند ترین کتاب برای مواجهه اولیه با جامعه‌شناسی و پرسش های آن است و هر گاه کسی خواسته در مورد جامعه شناسی چیزی بداند همیشه این کتاب را به او معرفی کرده ام و حقیقتا با زبان ساده و روشن و با ایجاد چالش و درگیر کردن خواننده توانسته او را با پرسش های جامعه‌شناسی همراه کند و نگاه جامعه‌شناسانه به را به او بنمایاند. ترجمه مرحوم صبوری هم ترجمه ای بسیار روان و خوش‌خوان است.

5

من بسیار کتاب می‌خوانم ، اما در مورد این کتاب‌ همین بس که: « از معدود کتاب‌هایی است که قبل و بعد از خواندنش ، آدمِ دیگری بودم.» از بس مهم است که نسخه انگلیسی‌اش را هم تهیه کردم و می‌خوانم. من این کتاب را سه بار کامل خوانده‌ام که جامعه‌شناسی نیست، بل خودشناسیِ عمیقی است. به کسانی که دوستشان دارم فقط همین کتاب را هدیه می‌دهم. حتما از فیدیبو تهیه کرده و بخوانید.

3

نکته اصلی که خود نویسنده هم گفته اینه که سوالات مهم هستند و نه جواب ها ، هر چند خودش پایبند به این نمونده و نظرات مد نظر خودش رو پررنگ کرده ، ولی در هر حال سوالات هستند که مهم هستن و با توجه به اونها میشه دید جامعه‌شناسی پیدا کرد اگه میخواین به جواب ها توجه کنید ، کتاب رو نخونید مگه به قصد نقد جواب ها و توجه به سوالات پاسخ باشید

4

یکی از بهترین ویژگی‌های کتاب بی‌طرفی نویسنده و واقع گرا بودنشه..ده پرسشی که معمولا دغدغه هر کسی میتونه باشه اینکه چرا تیره‌بختی در جامعه وجود داره؟ یا آیا ما واقعا آزادیم؟..خیلی ساده و جذاب بحث میکنه و ایده خوبی به شما میده برای بحث و تبادل نظر در جمع‌ها

5

بحث های جامعه‌شناسی را به زبان ساده و روان بیان نموده و آنچه که مهم است نظرات تعدادی از جامعه شناسان را درباره موضوعات مشخص مقایسه نموده است.این کتاب را به خوانندگان کتاب های جامعه‌شناسی توصیه می نمایم.

5

این کتاب یقینا به دوستداران جامعه شناسی و روانشناسی که کم است؛ به تمام انسان‌ها توصیه می‌شود. پس از خواندن این کتاب، به توصیۀ استاد روانشناسی کاملاً دیدگاهم نسبت به همه چیز تغییر کرده بود.

5

من نسخه چاپیشو دارم و با خوندن تقریبا یک سوم از کتاب، مطالعش رو برای علاقه‌مندای بحثای جامعه‌شناسی به زبان ساده توصیه می‌کنم ?

5

کتاب خیلی خیلی عالی هست و متن خیلی روان و خوبی داره. به نظرم نسخه کاغذی این که کتاب رو باید تهیه کنید که تو کتابخونتون داشته باشید?

4

برای کسانی که متخصص این حوزه نیستند ولی کنجکاوی هایی درباره زندگی دارند جالب خواهد بود. متنی روان و ساده و نکات خوبی برای تامل.

5

با توجه به تعاریف مثبتی که این کتاب دریافت کرده به نظرم باید خونده بشه.

نمایش 4 نقد دیگر
4.5
(27)
گیرا 🧲 (1)
110,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی
ده پرسش از دیدگاه جامعه شناسی
جوئل شارون
نشر نی
4.5
(27)
گیرا 🧲 (1)
110,000
تومان