0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پیش از سقوط

معرفی، خرید و دانلود کتاب پیش از سقوط

نویسنده:
نوا هاولی
درباره پیش از سقوط
نگاه مَگی ناخودآگاه به سمت لندرُور می‌رود، همان‌جایی که گیل(۱۳) مشغول مخابره‌ی پیامی رادیویی به تیمِ پیش‌رو است. گیل مثل سایه‌ی آن‌ها است. مردی یهودی و زمخت که هیچ‌وقت کتش را از تن درنمی‌آورد. او همان نقشی را دارد که اقشار هم‌تراز با خانواده‌ی آن‌ها، با نام محافظِ خانوادگی از آن سخن می‌گویند. قدش یک متر و نود سانتی‌متر است و هشتاد‌وشش کیلوگرم وزن دارد. مطمئناً پشت درنیاوردنِ کتش دلیلی وجود دارد، دلیلی که هیچ‌گاه در محافل رسمی سخنی از آن به میان نمی‌آید. امسال چهارمین سالی‌ است که گیل برای خانواده بِیتمن کار می‌کند. قبل از گیل، میشا و قبل از میشا نیز تیم ضربت، شامل مردانی کت‌وشلوار‌پوش و جدی با سلاح‌هایی تمام اتوماتیک‌ که همواره درون صندوق عقب اتومبیل‌شان بود، حفاظتِ خانواده را بر عهده داشتند. مَگی در روزهای معلمی‌اش، این نوع نفوذ نظامی به زندگی خانوادگی را به سخره می‌گرفت و این دیدگاه که پول باعث می‌شود به هدف حمله و خشونت بدل شوی را نوعی تفکر نارسیستی می‌پنداشت. ولی همه‌ی این افکار متعلق به قبل از رخدادهای ‌ژوئیه‌ی ۲۰۰۸ و گروگانگیری دخترشان و سه روز تقلا برای باز پس گرفتنش بود. راشل روی پلکان جت می‌چرخد و برای باند خالی فرودگاه با حالتی تصنعی، ملکه‌وارانه دست تکان می‌دهد. روی لباسش کتی پشمی و آبی رنگ پوشیده و موهایش را دُم اسبی بسته. تمام نشانه‌های آسیب‌دیدگی در آن سه روز، از ‌جمله هراس از فضاهای تنگ و گرفته و وحشت از افراد غریبه، همچنان مخفیانه در وجودش باقی مانده‌اند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۱۷ مگابایت
تعداد صفحات
432 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۲۴:۰۰
نویسندهنوا هاولی
مترجمالناز شاهچراغی
ناشرراه معاصر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
before the fall
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۹/۲۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
32,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۱۷ مگابایت
۴۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

داستان مهیج و گیرایی بود بطوریکه تا آخر کتاب نیز همچنان جذاب و پرکشش باقی ماند.داستان درباره ۱۱ نفری است که بعد از سوار شدن بر یک هواپیمای شخصی دچار حادثه میشوند. بازماندگان حادثه، نقاشی بنام اسکات و پسر بچه ای ۴ ساله است .نکته ی زیبا ی داستان نیز ارتباط قلبی بین آن دو است که باقی داستان را رقم میزند........ماجرا بشکلی پیش میرود که برای کشف علت سقوط هواپیما از یک سو به روایت زندگی تک تک مسافران میپردازد و از طرفی چون تمام مسافران از افراد ثروتمند و معروف جامعه هستند علائم و نشانه ها حاکی از توطئه ای بزرگ دارد......که درنهایت با پایانی زیبا بشکلی که گمان نمیشد راز این سقوط برملا میشود..... البته من با ترجمه ی دیگه ای خوندم و راضی بودم

5

داستان ۱۱ نفر مسافر هواپیمایی خصوصی که تنها پس از شانزده دقیقه از لحظه شروع پرواز، در اقیانوس سقوط میکنند و همگی بجز نقاشی بنام "اسکات باروز" و پسرِ چهار ساله خانواده‌ای ثروتمند و با نفوذ ناپدید می‌شوند.نویسنده در فصل های مختلف کتاب، گذشته مسافران و خدمه هواپیما رو تعریف میکند و داستان به گونه ای پیش می‌رود که معمای سقوط هواپیما، به شکل اسرارآمیزتری تبدیل می‌شود به گونه‌ای که رویدادهای به ظاهر تصادفی، شکل یک توطئه بزرگ به خود می‌گیرد. پ.ن: کتاب رو با ترجمه انتشارات کوله پشتی خوندم.

3

داستان با وجود چند تا سوتی، پرکشش بود، ترجمه متوسط و غلط های املایی مثل غریضه یا مطلاتم روی اعصاب!

4

اگر امکان داره رمان خارجی بیشتری بزارید

5

بسیار زیبا بود

4

کتاب جالبی بود

3.6
(10)
16,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیش از سقوط
پیش از سقوط
نوا هاولی
راه معاصر
3.6
(10)
16,000
تومان