0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شکار قاتل

معرفی، خرید و دانلود کتاب شکار قاتل

درباره شکار قاتل
هرکول پوآرو در آپارتمانش در لندن، روی صندلی چهارگوشی که مقابل یک شومینه چهارگوش در یک سالن چهارگوش قرار داشت، نشست. مقابلش اشکال متنوعی بودند که شکل چهارگوش نداشتند و در عوض تا جایی که می‌شد انحنا و اشکال دایره‌وار در آنها دیده می‌شد. برای هرکدام از آنها جدا از یکدیگر، نمی‌شد کاربردی را در هیچ جای این دنیا تصور کرد. دور از ذهن بودند، بلااستفاده و تصادفی. در واقع، گویی به درد هیچ کاری نمی‌خوردند. اما با نگاهی موشکافانه، هرکدامشان جای خاصّی در یک صفحه خاص داشتند. با چیده شدن در مکانهای مناسب خود در آن صفحه خاص، نه‌تنها معنا پیدا می‌کردند، بلکه یک تصویر را به وجود می‌آوردند. به بیانی دیگر، هرکول پوآرو داشت پازلی معمایی را می‌چید. چشمش به تکه مستطیل‌شکلی افتاد که انگار درست سر جایش قرار نگرفته بود. این کار برایش خیلی خوشایند و آرام‌بخش بود. بی‌نظمی را نظم می‌داد. فکر کرد شباهت زیادی به حرفه‌اش دارد. طوری بود که وقتی کسی با اَشکال غیرمحتمل و واقعیتهای دور از ذهن روبه‌رو می‌شد و می‌دید هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، می‌دانست که با جایگذاری مناسب آنها در کنار یکدیگر می‌تواند به یک نتیجه کلی برسد. پوآرو با انگشتهایش ماهرانه تکه خاکستری‌رنگی را برداشت و آن را در قسمتی که آسمان آبی داشت قرار داد. حالا می‌دید که آن قسمتی از یک هواپیماست. زیر لب با خود گفت: «درست است، این همان کاری است که باید انجام داد. این قطعه بی‌ربط اینجا، آن یکی آنجا؛ این یکی که منطقی است، اما انگار که نیست؛ هرکدام از آنها جای خاصّ خودشان را دارند، و وقتی که جور شوند، خب، به آخر کار می‌رسیم! حالا به قول امروزیها همه‌شان، در یک صحنه هستند.»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۹ مگابایت
تعداد صفحات
258 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۶:۰۰
نویسندهآگاتا کریستی
مترجمحمیدرضا بلندسران
ناشرنشر هرمس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Dead mans folly
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۷/۳۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۹ مگابایت
۲۵۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
13 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

طرفدار آگاتا هستم و کمتر کتابی ازش هست که نخونده باشم ولی یه مسئله‌ای هست که برام غیر منطقیه و تو کتابای آگاتا تکرار شده اونم اینه که اسپویل❌️: چرا انقدر موضوع گریم کردن و فرد رو جای کس دیگه جا زدن تو کتابای آگاتا تکرار شده و به نظرم غیر منطقیه.. چون یه نظر نیست که ذهن رو گول بزنه بلکه ممکنه ساعت‌ها اینکارو انجام بدن و عجیبه کسی شک نمی‌کنه! چون میمیک صورت و حالات که تغییر نمی‌کنه! عجیب‌تر از اونم اینه که خودشون رو جای کسی جا می‌زنن که همه می‌شناسن نه یه غریبه تازه وارد.. خلاصه زیاد از این کتاب خوشم نیومد.

4

نمیشه این داستان رو جزو بهترین آثار آگاتاکریستی محسوب کرد. داستان پیچیدگی زیادی داره ولی جواب بخش های زیادی از معماها از دید خواننده مخفی میمونه درکل واسه اونایی که عاشق رمانهای کارآگاهی و بخصوص پوآرو هستن می‌تونه گزینه خوبی باشه. البته به این شرط که همه داستان های درجه یک کریستی رو خونده باشن

3

بااین داستانش زیاد حال نکردم چون همه چیز به طرز یهویی ته کار بیان شد و حوادث توی ذهن آدم نمیشست بااینکه بازم بد نبود. آگاتاس دیگه... قتل راجر خیلی بی نقص و خوب بود!

5

از سری پوآرو بود . ابتدای کتاب اسامی بسیار زیاد آدم رو گیج میکنه . ولی در کل داستان جذاب و پایان غیر منتظره ای داشت

5

خیلی عالی بود از مجموعه داستان های پوآرو بود و بسیار هیحان انگیز

5

جالب بود. ولی یکهو قاتل معرفی میشه و تهش کیف نمیده

5

خیلی عالی بود، واقعا غافلگیر کننده

5

خیلی عالی بود.. اصلا نمیشه حدس زد

1

ترجمه ایراد داشت. داستانش منطقی نبوت

4

مثل همیشه بی نقص از آگاتا کریستی

نمایش 3 نقد دیگر
4
(16)
24,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه داستان های آگاتاکریستی
شامل 67 عنوان کتاب
شکار قاتل
شکار قاتل
آگاتا کریستی
نشر هرمس
4
(16)
24,000
تومان