0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ذهن فراتر از ثروت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب ذهن فراتر از ثروت

نویسنده:
ایلیا آلکسی
درباره ذهن فراتر از ثروت

تصمیم به تغییر یکی از مهمترین و البته سخت‌ترین تصمیماتی است که هر فرد در زندگی‌اش می‌گیرد. این تغییر میتواند درباره‌ی تغییر ویژگی‌های فیزیکی مانند لاغری و چاقی باشد، می‌تواند هم درباره‌ی تغییرات درونی و نگرش دورنی انسان باشد. کتاب‌ پیش‌رو نوشته‌ی ایلیا آلکسی است، این نویسنده در این کتاب به خواننده آموزش می‌دهد که چگونه می‌توان به این تغییر دست یافت. ‌

درباره‌ی کتاب ذهن فراتر از ثروت اثر ایلیا آلکسی

کتاب ذهن فراتر از ثروت نوشته‌ی ایلیا آلکسی، برای نخستین بار در سال 2011 منتشر شد. این کتاب درواقع یک دوره‌ی سی روزه است که در هر روز نویسنده راهکارهایی برای بهبود ذهن ارائه می‌دهد. آلکسی، نویسنده‌ی کتاب درباره‌ی کتاب می‌نویسد: «اصول روانشناسی‌ای که در این دوره‌ی سی روزه خواهید آموخت، به این موضوع اشاره دارد که با کمی توجه آگاهانه و متمرکز نمودن ذهن، می‌توان همه چیز را در زندگی دچار تغییر و تحول نمود.

تنها کاری که باید در این سی روز انجام دهید این است که روزانه، ده دقیقه از وقت خود را به این دروس اختصاص دهید و مطمئن باشید پس از همین ده دقيقه، به طور قابل توجه ای ذهن و زندگی تان تغییر خواهد کرد.

به منظور استفاده‌ی بهتر از این دوره‌، کافی است چند نکته ی ساده را که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود، رعایت کنید:

1) دفترچه‌ای برای یادداشت کردن تمرینات روزانه‌تان فراهم کنید.

در این دفترچه هر روز یک تمرین و یک جمله ی تأکیدی خواهید نوشت. حتی می‌توانید هر ایده یا نظری را که هنگام مطالعه‌ی دروس به ذهن‌تان می‌رسد، در آن یادداشت کنید. همچنین، زمان مشخصی را در روز برای انجام تمرینات در نظر بگیرید. صبح‌ها بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب و شب‌ها پیش از آنکه برای خوابیدن آماده شوید، ساعات مناسبی برای مطالعه‎ی دروس و انجام تمرینات هستند، اما ساعات دیگری را هم می‌توانید به دل‌خواه انتخاب کنید. نکته‌ی مهم این است که انجام این تمرینات، برای‌تان به صورت یک عادت روزانه درآید و هميشه آنها را در همان زمانی که

مشخص نموده‌اید، انجام دهید.

2) هر روز پیش از آغاز تمرینات، چند دقیقه‌ای را به بررسی تغییر حال و هوای‌تان اختصاص دهید.

وانمود کنید که گویی بیشتر از هر زمان دیگری انرژی دارید. نفس عمیقی بکشید و هر درس را با این اطمینان آغاز کنید که امکان هیچ شکستی برای شما وجود ندارد.

3) راهکارها و جملات تأکیدی هر درس را به دقت بخوانید و پنج دقیقه روی هر یک از آنها تأمل کنید تا معنا و مفهوم‌شان را به طور کامل درک نمایید.

حتی اگر واقعا نمی توانید مطالبی را که می خوانید باور کنید، تنها وانمود کنید که آنها را باور کرده اید و به درست بودن حقیقت‌شان ایمان دارید. روزانه به مدت پنج دقیقه با تمام وجود، خود را در اوج خوشبختی و موفقیت احساس کنید و باور داشته باشید که واقعا سعادتمندید.

4) جملات تأکیدی‎ای را که در پایان هر درس ارائه شده است، در دفترتان بنویسید و آنها را با صدای بلند بخوانید و درک‎شان کنید.

5) مهمترین نکته‌ی اين دوره این است که این دروس را تا پایان روز سی ام، به صورت پی درپی و بدون وقفه ادامه دهید. »مروری بر فصل‌های کتاب ذهن فراتر از ثروت

کتاب ذهن فراتر از ثروت شامل سی فصل است؛ فصل‌های این کتاب، نام روزهای ماه را دارند و نویسنده در هر فصل راهکارهای خاصی را ارائه می‌دهد. همه‌ی این راهکارها کارآمد و مهم هستند و لازم است خواننده بعد از آغاز خواندن به این راهکارها دقت کند و به آن‌ها عمل کند.‌

ترجمه‌ی کتاب ذهن فراتر از ثروت به فارسی

انتشارات درسا کتاب ذهن فراتر از ثروت را با ترجمه‌ی بهاره مهدی قلی و تانیا اقبالی مقدم عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. انتشارات درسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب ذهن فراتر از ثروت را خواند؟

اگر میخواهید در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید و از وضعیت حاضر زندکی خود خشته شده‌اید باید این کتاب را بخوانید. این کتاب برخلاف کتاب‌های دیگر تنها به چند راهکار و روش محدود نمی‌شود و شما را میانه راه رها نمی‌کند، بلکه قدم به قدم از روز اول تا روز آخر کنار شماست و دائما برنامه‌های جدیدی برای بهبود، به شما ارائه می‌دهد.  کتاب ذهن فراتر از ثروت در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد. کتاب ذهن فراتر از ثروت مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 110 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 5 روز بخوانید. کتاب ذهن فراتر از ثروت حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب ذهن فراتر از ثروت می‌خوانیم

هیچ چیز در این دنیا، قدرتمندتر از نیروی داشتن اهدافی مشخص و تعریق شده نیست.

این یکی از مهم‌ترین رازهای زندگی است. آیا تاکنون آرزو کرده‌اید که ای کاش یک چراغ جادویی داشتید تا غول چراغ جادو را آزاد کنید و او تمام آروزهای‌تان را برآورده سازد؟ آن غول در ذهن شما زندگی می‌کند و منتظر است تا او را با نیروی قدرتمند اهداف و آرزوهای‌تان بیدار کنید.

به یاد داشته باشید که ذهن ناخودآگاه شما، همواره در خدمت افکار ذهن خودآگاه‌تان است. تمام وقایع و رویدادها و شرایطی را که درآن زندگی می‌کنید، بر اساس باورها و تصمیمات خود جذب نموده‌اید. به خاطر داشته باشید که تجربه بارها نشان داده است آنچه را که صادقانه باور داشته باشید، ضمیر ناخودآگاه‌تان نیز همان را به سوی شما جذب خواهد نمود. این مطلب به ظاهر ساده، اما امری کاملاً حقیقی است.

اگر باور داشته باشید فقیر هستید، فقر را تجربه خواهید نمود. اگر اعتقاد داشته باشید خوشبخت و ثروتمند هستید، فراوانی و رفاه به طور معجزه آسایی به زندگی‌تان جاری خواهد شد. شک دارید؟! باید هم شک داشته باشید. اما پیش از آنکه این حقیقت را رد کنید، آن را امتحان کنید. بدون شک از نتیجه‌ی آن تعجب خواهید کرد.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب ذهن فراتر از ثروت اثر ایلیا آلکسی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
478.۱۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
110 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۰:۰۰
نویسندهایلیا آلکسی
مترجم بهاره مهدی قلی
مترجم دوم تانیا اقبال مقدم
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Mindover money: how to program your mind for wealth
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۱۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۷۸.۱۴ کیلوبایت
۱۱۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

بسیار تکراری و کلیشه ای از جنس کتابها و پیجهای انگیزشی که همه جا رو پر کرده نکته عملی چندانی نداشت

4

خوبه. انگیزشی

5

ترجمه عالی

4.3
(9)
17,000
٪50
8,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ذهن فراتر از ثروت
٪50
ذهن فراتر از ثروت
ایلیا آلکسی
انتشارات درسا
4.3
(9)
17,000
٪50
8,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر