0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
روان پررمز و راز

معرفی، خرید و دانلود کتاب روان پررمز و راز

نویسنده:
رضا جمالیان
درباره روان پررمز و راز

اگر می‌خواهید درباره‌ی موضوعات فراروان‌شناسی بیشتر بدانید این کتاب مناسب شماست. کتاب روان پر رمز و راز نوشته‌ی رضا جمالیان است. او در این کتاب به زبان ساده و روان درباره‌ی هیجان‌انگیزترین موضوعات متافیزیکی توضیخ داده است و خواننده‌ی عام را کاملا از آن‌ها آگاه ساخته است. ‌

درباره‌ی کتاب روان پر رمز و راز اثر رضا جمالیان

کتاب روان پر رمز و راز نوشته دکتر رضا جمالیان است. این کتاب برای نخستین بار در سال 1393 منتشر شد. موضوعاتی در این کتاب مورد بخث قرار گرفته‌اند که خوانش‌ آن‌ها سراسر از هیجان و دانش است. رضا جمالیان در این کتاب به موضوعات متافیزیک مانند احساس خروج روح از بدن، رویت همزاد، تسخیر روح، افراد چند شخصیتی، معمای اسکیزوفرنی، تجربه‌ی مرگ تقریبی و احساس دیدن قبلی یک مکان یا یک فرد پرداخته است.

مروری بر فصل‌های کتاب روان پر رمز و راز

کتاب روان پر رمز و راز در پانزده فصل نوشته شده است. برخی از این فصول نوشته شده توسط خود دکتر جمالیان است و برخی دیگر ترجمه‌ای از یک مقاله‌ی معتبر هستند.

فصل اول: آینده‌نگری یا پیش‎گویی

فصل دوم: احساس خروج از بدن

فصل سوم: افق‌های آئینی، پزشکی، و تاریخی

فصل چهارم: معمای اسکیزوفرنی

فصل پنجم: مطالبی درباره‌ی افراد چن شخصیتی یا نوعی اختلال تجزیه‌ای هویت

فصل ششم: تجربیات انسان‌ها در لحظات تجربه‌ی مرگ تقریبی

فصل هفتم: احساس دیدن قبلی یک مکان یا یک فرد

فصل هشتم: ادراکات فراحسی

فصل نهم: رویای شفاف

فصل دهم: برون‌فکنی کالبد اختری

فصل یازدهم: معمایی رازگونه به نام تله‌پاتی

فصل دوازدهم: معمای چشم سوم

فصل سیزدهم: انرژی‌ها و انرژی‌ درمانی

فصل چهاردهم: رویت همزاد یا اتوسکپی

فصل پانزدهم: واسطه و واسطه‌گری در ارتباطات روحی‌‌

درباره‌ی رضا جمالیان نویسنده‌ی کتاب روان پر رمز و راز

رضا جمالیان متولد سال 1314 در اراک است. او بدون شک یکی از نخبگان ایران زمین است و حضورش در ایران یکی از افتخارات ایرانیان است. او فارغ التحصیل رشته‌ی پزشکی از دانشگاه تهران است، و نقش مهمی در بورد بیماری‌های عفونی دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه تهران دارد. رضا جمالیان برای دورانی در آمریکا و در دانشگاه هاروارد در فرصت مطلعاتی به سر می‌برد و برای کارگاه‌ها و مطالعاتش به کشورهایی مانند فرانسه و لبنان رفته است. رضا جمالیان عضو انجمن هیپنوتیزم ایران نیز هست و علم جامع و کاملی به مسائل متافیزیک دارد. او تاکنون بیش از صد جلد کتاب تالیف کرده است و نامش سند اعتباری بر مقالات پزشکی است.

رضا جمالیان علاوه بر رشته‌ی پزشکی، قهرمان شطرنج و روزنامه‌نگار هم بوده است. رضا جمالیان یک کتاب‌خوان حرفه‌ای است و بر تاریخ ادیان، مذاهب و شعر مسلط است. او در این باره میگوید: «در داخل خانواده، یک جناح دسته چپی مبارز و دو آتشه و جناح دیگر ملی‌گرا و طرفدار جبهه ملی بودند، بنابراين، برای من امکان آشنایی با نظریات تمام آنها وجود داشت. بعضی از دوستانم مثل پرویز غزنوی که مانند من در دانشکده پزشکی تهران وارد شد و عاشق مباحث فضایی، ستارگان، کیهان و... بود، سخاوتمندانه کتاب‌هایش را دراین زمینه برای مطالعه بصورت امانت به من داد و برخی از آنها هم مانند سعید افلاطونی و ناصر مرادیان که از سال اول ابتدایی تا سال آخر دانشکده پزشکی با من هم دوره و هم کلاس بودند، یکی کتابهای مذهبی متعددی را برای مطالعه به من می‌داد و دیگری هرگز کتاب عهد عتیق را حتی به من نشان نداد. درتمام دهه‌های اخیر، علاقه‌ی بسیار زیاد، نه اعتقاد زیاد، به علوم خفیه، مغیبات، علوم پوشیده، فرا روان شناسی، هیپنوتیزم، مراقبه و سیر و سلوک‌های عارفانه و صوفیانه داشته و از اقبال و توجة مردم به اين علوم، بر پایة مثال معروف انسان به آنچه که به آن منع شود حریص و مشتاق می شود و بیشتر زمانی شگفت‌زده می‌شدم که می‌دیدم دکان مرید و مرادی تا چه اندازه پر رونق و پرسود است و چگونه مرید گاهی همه چیز خود را در اختیار مراد خود می‌گذارد. می‌شیندم که چگونه بزرگان عالم سیاست، ثروت و قدرت علاقه و اعتقاد زیادی به این مراسم و مناسک نشان می‌دهند. در تهران، اعتقادات خرافی حتی در محافل اشرافی از جمله تشریفات طالع بینی، آینده‌نگری، احضار ارواح، جن‌گیری، به طاس نشیتی، در کتاب بازکردنی و ... بسیار رایج است و با وجود اينکه من مطالعات زیادی دراین زمینه‌ها کرده‌ام، هرگز شهرت و اعتبارم را فدای قدرت و ثروتی که از این راه می شد به آن دست پیدا کرد، نکردم.»

انتشارات درسا کتاب روان پر رمز و راز را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. انتشارات درسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

کتاب روان پر رمز و راز مناسب چه کسانی است؟

کتاب روان پر رمز راز مناسب کسانی است که به مساول متافیزیک علاقمندند. این کتاب درباره‌ی موضوعاتی حرف می‌زند که اگرچه بسیار هیجان‌انگیزند اما گاهی هولنام یا دور از باورد به نظر می‌رسند. خواندن این کتاب را به دانشجویان پزشکی و روانشناسی پیشنمهاد می‌کنیم. کتاب روان پر رمز و راز در دسته‌ی کتاب‌های روان‌شناسی بالینی قرار دارد. کتاب روان پر رمز و راز مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 336 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 16 روز بخوانید. کتاب روان پر رمز و راز جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع روان‌شناسی بالینی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی روان‌شناسی بالینی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب روان پر رمز و راز می‌خوانیم

ما جهان خارج را از راه حواس پنج گانه احساس می‌کنیم، بدین معنی که در جریان زندگی روزمره بدون چشمان باز نمی‌توانیم ببینیم و بدون گوش های شنوا نمی‌توانیم بشنویم. همچنین حس بویایی را به کمک بینی، حس لامسه را عمدتا از طریق پوست و حس چشایی را به کمک زبان درک می‌کنیم.

بدون کمک حواس پنج‌گانه، انسان در شرایط خلسه یا به قول عرفا «واقعه»، این امکان را پیدا می‌کند که تمام ادراکات فوق را داشته باشد. نجم الدین رازی ملقب به دایه، به علت پرورش تعداد زیادی از اطفال طریقت در دامان محبت و هدایت خویش، در کتاب معروف و معتبر خود به نام مصاد العباد که در سال ۶۳۰ هجری خورشیدی تأّلیف شده است، به بسیاری از این مطالب از جمله ادراکات فراحسی اشاره کرده است که در خلسه یا به قول او «واقعه» ‌پدید می‌آیند. ملاحظه می‌فرمایید که در حدود ۸۰۰ سال پیش از دکتر راین، یک عارف ایرانی به صراحت به این پدیده به صورت مکرر اشاره کرده و راه های رسیدن به آن را نیز ذکر کرده است:

اگر انوار بی‌نهایت بیند و عالم های نامتناهی و طیران... و معاریج و عالم بی رنگی و بی چونی و طی زمین و رفتن به هوا و کشف معانی و علم لدنی و ادراک بی آلات، این جمله مقامات روحانی است.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب روان پر رمز و راز اثر رضا جمالیان بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روان‌شناسی بالینی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۸۸ مگابایت
تعداد صفحات
336 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۱۲:۰۰
نویسندهرضا جمالیان
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۰/۲۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۸۸ مگابایت
۳۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

علی رغم اینکه انتظار میرفت نخوه برون فکنی روحی رو به صورت دقیق توضیح بده اما چنین چیزی نبود بعضا تکرار مکررات زیاد توش بود کتاب اقیانوس علی رحیم بخش در خصوص برون فکنی توضیحات زیادی داده تضاد و پارادوکس نگارشی توش وجود داره

4
(3)
51,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
روان پررمز و راز
روان پررمز و راز
رضا جمالیان
انتشارات درسا
4
(3)
51,000
تومان