0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دنیای شگفت انگیز ربه کا

معرفی، خرید و دانلود کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا

در سفر
نویسنده:
سوفی کینزلا
درباره دنیای شگفت انگیز ربه کا

آیا شما جز آن دسته از افرادی هستید که خرید کردن را یک تفریح به حساب نمی‌آورند بلکه آن را یکی از نیازهای اساسی انسان می‌دانند و روزهایی در هفته را صرف خرید کردن می‌کنند؟

ربه‌ کا شخصیت اصلی کتاب‌های دنیای شگفت انگیز ربه‌کا یک معتاد به خرید است. او باید هر روز برای خودش چیزی بخرد و اگر این کار را نکند ذهنش آرام نمی‌گیرد. این مجموعه داستان را بخوانید تا با ربه‌کا بهتر و بیشتر آشنا شوید.

درباره‌ی کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا اثر سوفی کینزلا

کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا نوشته‌ی سوفی کینزلا برای نخستین بار در سال 2001 منتشر شد. این کتاب دومین جلد از مجموعه‌ی داستان‌های یک معتاد به خرید نوشته‌ی سوفی کینزلا است که بلافاصله بعد از انتشارش در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت. این کتاب در ادامه‌ی کتاب دنیای گفت انگیز ربه‌کا شوق خرید نوشته شده است و خواننده با شخصیت‌های داستان آشنایی لازم را دارد. البته شخصیت‌های جدیدی هم وجود دارند که در این کتاب به داستان اضافه می‌شوند.

خلاصه داستان دنیای شگفت انگیز ربه‌کا

این کتاب ادامه‌ی داستان کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا‌- شوق خرید است و این به این کعناست که خوانندگان با حال و هوای داستان و شخصیت ربه‌کا آشنایی دارند. در این کتاب ربه کا به همراه نامزدش ،لوک برندون، به نیویورک سفر می کند. او تصمیم دارد خود را علاقمند به بازدید از موزه هنرهای مدرن، گوگن هایم و مکان های فرهنگی دیگر نشان دهد. اما وسوسه خرید دست از سرش بر نمی دارد و او را به سمت فروشگاه ها و مراکز خرید می کشاند و ماجراها و دردسرهای جالبی پبش می آورد.

‌درباره‌ی سوفی کینزلا نویسنده‌ی کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا

سوفی کینسلا (Sophie Kinsella) نویسنده‌ی مشهور انگلیسی متولد دوازده دسامبر سال 1969 است. بیشتر شهرت این نویسنده در انگلستان برای نوشتن مجموعه داستان‌هایش با نام «داستان‌های یک معتاد به خرید» است که تاکنون  دو فیلم از روی این مجموعه کتاب‌ها ساخته شده است. سوفی کینسلا نخستین رمانش را زمانی که تنها 24 سال داشت نوشت و بعد از آن با دو نام ادبی شروع به نوشتن کرد. او تحصیلات خودش را در نیو کالج دانشگاه آکسفورد تکمیل کرد و با وجود اینکه در دانشگاه رشته‌ی موسیقی را انتخاب کرده بود بعد از یکسال رشته‌اش را به سیاست تغییر داد و بعد از سیاست در رشته‌های فلسفه و اقتصاد هم تحصیل کرد. او اکنون در کنار نویسندگی، یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای در حوزه‌ی اقتصاد است. سوفی کینسلا اکنون همراه با همسر و پنج فرزندش در شهر لندن، کشور انگلستان زندگی می‌کند.

نثر سوفی کینسلا بسیار روان و خوشخوان است. این امر او را به نویسنده‌ای محبوب بین نوجوانان و علاقمندان تبدیل کرده است. سوفی کینسلا توانایی زیادی در ترسیم صحنه‌ها و دنیای اطراف دارد و به همین دلیل است که خواننده هنگام خواندن داستان‌هایش غرق در داستان می‌شود. از او چهار کتاب تاکنون به فارسی ترجمه شده است: رازم را نگه‌ دار، گردنبندم را پیدا کن، دنیای شگفت انگیز ربه‌کا در سفر و دنیای شگفت انگیز ربه‌کا شوق خرید.

ترجمه‌ی کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا به فارسی

انتشارات درسا کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا را با ترجمه‌ی الهه صالحی و شیما مصحفی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. الهه صالحی و شیما مصحفی مترجمان جوان و پرکار کشور هستند و تاکنون رمان‌های زیادی را به فارسی برگردانده‌اند. انتشارات درسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب کی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید به نوجوانان هدیه دهید. این کتاب داستانی جذاب و پرکشش دارد. داستانی که خواننده را تا آخرین خط با خود همراه می‌سازد. این کتاب برای جوانان و نوجوانان مناسب است.

کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا در دسته‌ی کتاب‌های داستان‌های انگلیسی قرار دارد.

کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 424 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 21 روز بخوانید.

کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع داستان‌های انگلیسی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  داستان‌های انگلیسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا می‌خوانیم

بسیار خوب. تمرکز کن و وسایلت را جمع آوری کن. این کار واقعا نباید زیاد طول بکشد.

تنها چیزی که من لازم داشتم یک سری وسایل اولیه و چند دست لباس مناسب بود برای گذراندن یک تعطیلات کوتاه در منطقه‌ی ییلاقی سامِرست. من حتی فهرستی از وسایل و لباس هایی که لازم داشتم تهیه کرده بودم و این کار را ساده تر می‌کرد. شلوار جین: دو تا. یکی دم دستی و دیگری نسبتا مجلسی.

تی شرت: راستش بهتر بود بگوییم سه تا شلوار جین. چون لازم بود شلوار مارک دار جدیدم را هم با خودم ببرم، هم نو بود و هم شیک، و می‌توانستم در یک بعدازظهر چند ساعتی هم آن را بپوشم. تی شرت: اوه، راستی آن شلوار جین که رویش گلدوزی شده بود و تا حالا آن را نپوشیده بودم. لازم بود آن را هم با خودم ببرم. به هر حال چند تا شلوار جین جای زیادی نمی‌گرفت. بسیار خوب، احتمالاً تعداد شلوارها کافی بود. اگر لازم می شد می‌توانستم چند تا دیگر هم به آنها اضافه کنم. تی شرت: گلچین. واضح بود که یک تی شرت سفید ساده لازم می‌شد. به علاوه ی یک تی شرت خاکستری، مشکی بلند، مشکی کوتاه، صورتی بدون آستین، صورتی صدفی، صورتی و...

 

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا اثر سوفی کینزلا بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان‌های انگلیسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۰ مگابایت
تعداد صفحات
423 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۰۶:۰۰
نویسندهسوفی کینزلا
مترجمالهه صالحی
مترجم دومشیما مصحفی
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Shopaholic abroad
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۹/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۰ مگابایت
۴۲۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 35 مخاطب
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

در مورد اینکه خیلی ها میگن سانسور داره، اتفاقا من کتاب انگلیسیشو خوندم و باید بگم واقعا سانسور خاصی نداره، در کل نگارش کتابهای انگلیسی که این نوسینده هم انگلیسیه خیبی خیلی ملایم تر و مودبانه تر از کتابای آمریکاییه، و واقعا اونقدر هم از مشروب خوری خبری نیست و بیشتر با چای و قهوه سرحال میان ظاهرا، و در مورد رابطه لوک و ربکا، این کتاب خیبی خیلی طولانیه و با همین شخصیت نویسنده حداقل ده جلد کتاب نوشته و تو هر جلد خیلی ملایم به این رابطه اشاره میکنه و بیشتر تمرکز رو کاراها و شخصیت ربکا است.

3

این کتاب میشه گفت دو جلد هستش و نویسنده سه تا کتاب دیگه داره که به مراتب بهتر از این دو هست . ترجمه معمولی و سانسور هم داره ،فیلمش هم هست ،من خیلی جذب نشدم در کل

5

ترجمه بسیااااار سانسور شده ای داشت. کلا داستان های سوفی کینزلا عالیه ولی سانسور میزنه تو ذوق‌ داستاندمبتذلی نیست و سانسور های بیجا داره.

5

از بس نوشتن سانسورای مسخره داره رغبت ب خوندن کتابی ک دوس دارم حداقل از اینجا کم ضد ?برم ی مترجم دیگشو پیدا کنم یا فوقش زبون اصل

5

خوشم اومد از کتاب ? طنزش گاهی اوقات منو به خنده میاورد و جدابیتش برای من بخاطر شباهتم با ربکا بود

3

سوف همراه نامزدش به نیویورک می رود تا با مادر نامزدش ملاقات کند. بامزه س.

5

عالییییییی..... من عاشق شخصیت ربه کا هستم . خیلی دوست داشتنیه.

5

فوق العاده است شاد، جذاب، پر از انرژی مثبت حالم را خوب کرد

5

سوفی کینسلا عالیه من چهارمین کتابیه که میخوام ازش بخونم

5

عالیییییه کتابلی این نویسنده

نمایش 13 نقد دیگر
4.5
(35)
64,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دنیای شگفت انگیز ربه کا
دنیای شگفت انگیز ربه کا
در سفر
انتشارات درسا
4.5
(35)
64,000
تومان