0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنان بیندیشید و ثروتمند شوید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب زنان بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده:
شارون لچتر
درباره زنان بیندیشید و ثروتمند شوید

زنان آینده‌ی تجارت آمریکا هستند. بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده زنان کمتر از یک دهه‌ی کنترل  بیش از دو سوم ثروت در حال مصرف آمریکا را بر عهده خواهند گرفت. با این حال هم‌چنان کسب و کارها و ادبیات موفقیت حول محور مردان می‌گردد و زنان در این موفقیت سهیم نیستند. کتاب «زنان بیندیشید و ثروتمند شوید» با قلم شارون لچتر، نویسنده‌ی برجسته‌ی آمریکایی به زنان اختصاص دارد. او در کتاب خود با صدها زن موفق به گفتگو نشسته است و راهکارهای موفقیت آنها را با زنان دیگر به اشتراک گذاشته است. او معتقد است قوانین موفقیت برای مردان بسیار متفاوت از قوانین موفقیت برای زنان است. این نویسنده با تکیه بر تجربیات افراد برجسته و تصویرسازی‌های شهودی قوانین جدیدی برای بهبود زندگی زنان و کسب موفقیت مطرح کرده است.

درباره‌ی کتاب زنان بیندیشید و ثروتمند شوید؟

پیشتر از آنکه این کتاب منتشر شود، ناپلئون هیل کتاب افسانه‌ای خود را تحت عنوان «بیاندیشید و ثروتمند شوید» را منتشر کرده بود.او  قوانین ثابتی را برای موفقیت وضع کرده است، سختکوشی، با چاشنی هدف می‌تواند نتایج خوبی را رقم بزند. اما سوالی که مطرح می‌شود آن است که چرا نویسنده کتاب جدیدی تحت عنوان زنان بیندیشید و ثروتمند شوید منتشر نموده است؟ آیا کتاب هیل برای موفقیت زنان کافی نیست؟

کسب موفقیت کار آسانی نیست. مسیر رسیدن به موفقیت نیز صاف و هموار نبوده و افراد موفق برای رسیدن به هدف خود  با مشکلات و چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند. زنان زیادی در سراسر جهان با وجود تبعیض‌ها و موانع بی‌شمار توانسته‌اند بر این مشکلات غلبه کنند و به یک الگو تبدیل شوند. اگرچه با قوانین یکسانی طرف هستیم اما آنچه اهمیت دارد آن است که زنان به دلیل برابر نبودن شرایط از این قوانین به شکل دیگری بهره برده‌اند. به همین علت است که نویسنده تصمیم گرفت یک کتاب جدید با  این عنوان  منتشر کند.

شارون لچتر چهارچوب اصلی کتاب خود را وامدار ناپلئون هیل است او مانند ناپلئن هیل، برای نگارش این کتاب زندگی صدها زن موفق امروری را مورد بررسی قرار داده و با تمام آنها مصاحبه کرده است. علاوه بر آن از تحلیل دقیق کتاب اصلی و الگوی خود یعنی «بیندیشید و ثروتمند شوید» غافل نشده است. کتاب پیش رو به زنان این فرصت را می‌دهد که بر موانع  مشکلات پیش روی خود غلبه کنند و از فرصت‌ها برای تعالی خود بهره ببرند. یکی از جالب‌ترین مباحث این کتاب بحث تعادل در زندگی کاری و زندگی خانوادگی است. شارون لچتر معتقد است تعادل افسانه‌ای است که از سوی مردان طراحی شده است زیرا هیچ مردی به تعادل بین کار و زندگی خود  اشاره نمی‌کند. او در هر فصل به اندیشه‌های هیل اشاره می‌کند، سپس با روایت داستان موفقیت یکی از رهبران زن دنیا، آموزه‌های خود برای کسب موفقیت را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

انتشارات البرز کتاب «زنان بیندیشید و ثروتمند شوید» را با ترجمه‌ی روان مهدی قراچه داغی در سال 1393 منتشر نمود. این کتاب 408 صفحه دارد و  از 15 فصل مختلف تشکیل شده است.

مروری بر فصل‌های کتاب زنان بیندیشید و ثروتمند شوید

فصل اول: میل سوزان

فصل دوم: ایمان

فصل سوم: تلقین به خود

فصل چهارم: دانش تخصصی

فصل پنجم: تصور و تخیل

فصل ششم: برنامه‌ریزی سازمان یافته

فصل هفتم: تصمیم‌گیری

فصل هشتم: مداومت

فصل نهم: قدرت مغر متفکر

فصل دهم: راز استحاله‌ی جنسی

فصل یازدهم: ذهن نیمه هشیار

فصل دوازدهم: مغز

فصل سیزدهم: حس ششم

فصل چهاردهم: چگونه با هراس‌های شش‌گانه برخورد کنیم؟

فصل پانزدهم: یک زندگی بزرگ

کتاب زنان بیندیشید و ثروتمند شوید از کیست؟

شارون لچتر حسابدار، نویسنده و کارآفرین برجسته‌ی آمریکایی است. او در 12 ژانویه‌ی سال 1954 متولد شد. لچتر دانش آموخته‌ی رشته‌ی حسابداری از دانشگاه ایالتی فلوریدا است. او و همسرش در دهه‌ی 80 میلادی با رابرت کیوساکی آشنا شدند.  این آشنایی مقدمه‌ی تاسیس بنیاد پدر پولدار را فراهم کرد. بنیادی که لچتر به مدت 10 سال مدیریت آن را بر عهده داشت شارون لچتر در هنگام  نگارش کتاب پرفروش پدر پولدار-پدر فقیر به عنوان نویسنده‌ی همکار در کنار رابرت کیوساکی حضور داشته است. این همکاری موفقیت‌های زیادی برای او به همراه آورد. لچتر به این همکاری اکتفا نکرد. او در نگارش 14 کتاب دیگر نیز به عنوان نویسنده با رابرت کیوساکی همکاری داشته است. از دیگر آثار مشترک کیوساکی و لچتر می‌توان به کتاب‌های «جوان و ثروتمند بازنشسته شوید»، «راهنمای ثروتمند شدن» و «می‌توانید پولدار بودن را انتخاب کنید» اشاره کرد.

مهدی قراچه داغی، مترجم علوم روانشناسی و اقتصاد

مهدی قراچه‌داغی در سال 1326 در کاشان متولد شد. او مقطع دبیرستان را در کاشان به  اتمام رساند و برای ادامه تحصیل در رشته‌ی اقتصاد راهی دانشگاه شهید بهشتی تهران شد. مهدی قراچه‌داغی را می‌توان یکی از پیشکسوتان ترجمه در حوزه‌ی اقتصاد و روانشناسی دانست. او نخستین مترجم ایرانی است که در 5 در گرایش‌ مختلف روانشناسی آثاری را به فارسی برگردانده است. از آثار ترجمه شده توسط مهدی قراچه‌داغی می‌توان کتاب‌های «از حال بد به حال خوب»، «عشق هرگز کافی نیست» و « روان‌شناسی تصویر ذهنی» را نام برد.

در بخشی از کتاب زنان بیندیشید و ثروتمند شوید می‌خوانیم

با کسانی که خوب فکر می کنند همراه شوید، آنان نیرویی هستند که شما را به جلو می برند. ما به تنهایی کارهای خیلی کوچکی انجام می‌دهیم اما با یکدیگر می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

هلن کلر

حتما این حرف را شنیده اید که «دو فکر بهتر از یک فکر هستند.» اين هرگز به اندازه امروز واقعیت نداشته است. دنیای تجارت در حال تغییر کردن است. سال‌ها دنیای تجارت در انديشه برنده-بازنده بود. اما حالا وضعیت ایجاب می‌کند که تجار در اندیشه تشریک مساعی و سیاست برنده - برنده باشند.

آیا هرگز در ورزش‌های گروهی شرکت داشته اید؟ آیا به یاد دارید وقتی به مدرسه می‌رفتید از ورزش‌های گروهی تا چه انداره لذت می‌بردید؟ آیا شما عضو سازمانی هستید که شما را برای رسیدن به موفقیت تشویق کند؟ به جلسه‌ای فکر کنید که در پایان آن احساس کردید مسئله ای که داشتید حل شده است.

ناپلئون هیل برای نخستین بار در اوایل سال های ۱۹۰۰ موضوع مغز متفکر یا اتاق فکر را مطرح ساخت.

قدرت برای انباشت کردن پول لازم است. قدرت برای حفظ و نگهداری پول انباشته شده ضرورت دارد.

قدرتی که ناپلتون هیل به آن اشاره می‌کند قدرت دیکتاتور ماآبانه نیست. اشاره او به قدرتی است که با کسب دانش امکان پذیر می‌شود.

او معتقد است که سه منبع دانش سازمان یافته وجود دارد:

۱. فراست بی انتها - که از طريق تصور خلاق ایجاد می شود.

۲ تجربه انباشته شده در اینجا اشاره هیل به همه تحصیلات رسمی و نیز دانشی است که می‌توان در کتابخانه‌های عمومی آن را به دست آورد. امروزه می‌توانید اطلاعات موجود در اینترنت را به این تجریه اضافه کنید به شرط آنکه بتوانید منایع اطلاعات موجود را تأیید کنید

۳. تجربه و تحقیق - درحالی که اشاره هیل به دانشمندانی بود که از طریق تجربه و تحقيق اقدام به کسب دانش جدید می کنند، من معتقدم که این درباره‌ی هرکسی که دنبال قلمرو جدید می‌گردد صدق می‌کند. ایجاد تجارت‌های جدید، انتخاب راه‌های کمتر تجربه شده که بار دیگر تصور و تخیل خلاق‌ ایفای نقش می‌کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۸ مگابایت
تعداد صفحات
404 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۸:۰۰
نویسندهشارون لچتر
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۶/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
20,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۸ مگابایت
۴۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالیه

4.3
(8)
12,000
٪50
6,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنان بیندیشید و ثروتمند شوید
٪50
زنان بیندیشید و ثروتمند شوید
شارون لچتر
انتشارات البرز
4.3
(8)
12,000
٪50
6,000
تومان