0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کارگاه کتاب‌خوانی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کارگاه کتاب‌خوانی

درباره کارگاه کتاب‌خوانی

چطور کودکانی کتاب‌خوان تربیت کنیم؟

یکی از بهترین راه‌های تربیت کودک و انتقال ارزش‌ها به این کوچولوهای گریزپا و تأثیرپذیر، آشنایی و ایجاد انس بین آن‌ها و کتاب است. کتاب‌ها غیرمستقیم در قالب داستان‌هایی که کودک ما با هم‌ذات‌پنداری خود را جای قهرمان آن‌ها خواهد گذاشت، بسیاری از مفاهیم و ارزش‌هایی را که شاید توضیح و جاانداختن آن سخت و پیچیده یا از حوصلۀ بچه‌ها خارج باشد، سریع و ساده در ذهن و دل بچه‌ها می‌نشانند. اما در دنیای اسباب‌بازی‌های رنگارنگ و بازی‌های ویدئویی تربیت کودک کتاب‌خوان کار ساده‌ای نیست. در کارگاه «کتاب‌خوانی» به این سؤال می‌پردازیم که «چطور کودکانی کتاب‌خوان تربیت کنیم؟»


در کارگاه کتاب‌خوانی چه می‌گذرد؟

در جلسۀ اول به این می‌پردازیم که آیا واقعاً کتاب‌خواندن آن‌قدر که می‌گویند خوب است؟ آیا کتاب‌خواندن موجب خوشبختی می‌شود؟ چرا می‌خواهیم کودکان، کتاب‌خوان باشند؟ فایده‌اش چیست؟ کتاب کلاً چیز خوبی است یا کتاب‌های خوب و بد وجود دارند؟ وقتی می‌خواهیم کتاب انتخاب کنیم، به چه چیزهایی فکر کنیم؟ چه چیزهایی را چک کنیم؟

در جلسۀ دوم می‌پرسیم چطور به دل کتاب‌ها بزنیم؟ چطور کودک را به کتاب‌خوانی ترغیب کنیم؟ چطور ممکن است خودمان با دست خودمان بچه را از کتاب‌خوانی منصرف کنیم؟ معیارهای یک کتاب خوب چه چیزهایی هستند؟ کتاب بد چیست؟ کتاب بد چه بلایی می‌تواند سر بچه بیاورد؟

کارگاه «کتاب‌خوانی» در ۲ جلسه برگزار شده، و آنچه در اینجا ارائه شده، صوت ضبط‌ شدۀ این کارگاه است که به‌صورت تدوین شده در دسترس‌تان قرار می‌گیرد.


منصوره مصطفی‌زاده کیست و چرا بهتر است با او این دوره را بگذرانیم؟

منصوره مصطفی‌زاده شهرسازی و برنامه‌ریزی شهری خوانده؛ اما از یک جایی تصمیم گرفت کار مهندسی را رها کند و برود سراغ مطبوعات. او در مجله‌هایی مثل «همشهری بچه‌ها» و «همشهری جوان» فعالیت، و در نشر «کتاب‌پارک» کتاب‌های بسیاری ترجمه و تألیف کرده است مثل «این چیه؟ نی‌نی»، «اولین کلمۀ هر بچه: بابا»، «مامان همه چیزه»، «دنیا از آن‌ور» و....

مصطفی‌زاده در برنامۀ «کتاب‌باز» به معرفی کتاب کودک برای مادران و بچه‌ها پرداخت و مورد توجه قرار گرفت. ازآن‌پس به طور تخصصی در زمینۀ کتاب کودک به فعالیت مطبوعاتی پرداخت و نیز به‌عنوان کارشناس-مجری در برنامه‌های تلویزیونی با محوریت مادر، کودک و کتاب حضور یافت و دوره‌های متعددی هم برگزار کرد.

او در مدرسه اسلامی هنر سه دورۀ «کتاب‌خوانی»، «کتاب‌نخوانی» و «کتاب بد» را ارائه کرده که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.


مدرسه اسلامی هنر را می‌شناسید؟

آکادمی آزاد مدرسه اسلامی هنر در بیش از پانزده سال فعالیت حرفه‌ای در زمینۀ برگزاری دوره‌های آموزشی هنر و ادبیات، همواره بر آن بوده تا بهترین خدمات آموزشی را با خبره‌ترین اساتید و در محیطی گرم و صمیمی برای هنرجویان مهیا کند.

برآنیم در کنار شما، هر آنچه در توان داریم به کار بندیم و با شعار «یک_قدم_جلوتر در جهت اعتلای فرهنگ و هنر، و رشد توانمندی‌هایمان» گام برداریم.

امید و باور داریم که دست در دست هم می‌توانیم آینده‌ای درخشان و پر رونق برای خود و میهن‌مان بسازیم اگر هر روز یک قدم جلوتر برویم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
159.۵۸ کیلوبایت
مدت زمان
۰۲:۵۰:۳۶
نویسنده منصوره مصطفی زاده
راوی منصوره مصطفی زاده
ناشرمدرسه اسلامی هنر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۹.۵۸ کیلوبایت
۰۲:۵۰:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(3)
129,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کارگاه کتاب‌خوانی
کارگاه کتاب‌خوانی
منصوره مصطفی زاده
مدرسه اسلامی هنر
5
(3)
129,000
تومان