0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هک شادی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هک شادی

نویسنده:
پنی لوکاسو
درباره هک شادی

هزاران کتاب در مورد شاد بودن و عملکرد کارآفرینان وجود دارد. این کتاب مثل آن‌ها نیست. من مسکّن فوری را تجویز نمی‌کنم. من فکر نمی‌کنم چنین تجویزی وجود داشته باشد. هر چیزی باید برآمده از تلاش سخت باشد، تجربه و پافشاری. هر مسیری بی‌همتا است و من می‌خواهم کمی لذت را چاشنی زندگی روزمره‌ی شما کنم. این کتاب فرصتی است برای نگاه به دنیا، کار و زندگی از لنزی متفاوت. اگر شادی‌ای که به دنبال آن هستید در خواستن چیزی که ندارید باشد و بر چیزهایی که از آن‌ها دوری می‌کنید تمرکز کنید چه؟

این کتاب برای به چالش کشیدن خواسته‌ی شما برای در نظر گرفتن جادویی که در پیچیدگی و ناشناختگی امروز وجود دارد هست. در دنیای حرفه‌ای، ما زندگی خود را صرف مدیریت برنامه‌های کامل به‌منظور مدیریت تغییر و کاهش ریسک می‌کنیم و اکنون، در دوره‌ی تغییرات بی‌سابقه و حواس‌پرتی‌ها، این قوانین اجرا نمی‌شوند. این مشوقی برای جهش به ناشناخته‌ها، تجربه، شکست، یادگیری و سازگاری است که شما را قادر می‌سازد به شادی برسید. هدف من ارائه‌ی قطب‌نما و یک سری ابزار برای کمک به انجام این کار است. شادی زیاد از طریق اقدام خودمحور به دست می‌آید، که دلیل تقسیم این کتاب به دو بخش است: بخش اول به مشکل فقدان شادی می‌پردازد: چرا تعریف ما از موفقیت ما را ناشاد می‌کند و فرصت در نیافتن شادی و نگاه به چیزی است که از آن اجتناب می‌کنیم. ما دلیل متوقف کردن واکنش و شروع به سازگاری و مهارت‌هایی که باید برای انجام این کار تقویت کنیم را بیان می‌کنیم. بخش دوم مفهوم سازگاری عمدی در بخش‌های کوچک را توضیح می‌دهد. شما سه مهارت مهم برای هک شادی و مسیر خود به سمت یک آینده‌ی پررونق را یاد خواهید گرفت. شاید ما منتظر یک نشانه هستیم، یا یک مجوز برای جهش به سمت ناشناخته‌ها و سوارشدن بر حاشیه امن شادی، بنابراین این کتاب را یک نشانه در نظر بگیرید.

افراد، مربیان و مدیران اجرایی در این کتاب به‌عنوان مورد مطالعاتی که زندگی خوب و ممتازی داشته‌اند معرفی‌شده‌اند. بعضی فرصت‌هایی داشته‌اند که فقط تعدادی از ما می‌توانیم تصور کنیم. بعضی ثروت و دارایی زیاد دارند. بنابراین شما ممکن است بپرسید، چرا این افراد باید شکایت کنند؟ چگونه می‌توانند بگویند شاد نیستیم؟ چرا می‌خواهند تغییر کنند؟ به‌عنوان انسان، طبیعی است که قضاوت و فرض کنیم، ولی این‌جا فرصت خود ما نهفته است! فرصتی برای کنجکاوی. هنگامی‌که داستان این افراد را می‌خوانید در دام قضاوت گرفتار خواهید شد. بر اساس تجربه من، داشتن دارایی باعث شادی نمی‌شود. این چیزها شما را از اضطراب یا ناشادی محافظت نمی‌کنند. در حقیقت، در اکثر موارد فرد می‌تواند به‌واسطه استرس ناشی از تلاش برای نگه‌داشتن چیزهایی که دارد حتی اگر باعث خوشحالی او نشود دچار اضطراب شود.

زمان نوشتن این کتاب بسیاری از افراد دقیقاً در این وضعیت قرار دارند و به دلیل پیامدهای مالی همه‌گیری جهانی ویروس کرونا به‌اجبار درون‌گرا شده‌اند. در مصاحبه‌های من، یکی از موضوعات منسجم؛ احساس گناه از داشتن زیاد و ناسپاسی بابت نداشتن‌ها است. لذت زیاد در زندگی با اضطراب و استرس کمتر. هرکسی حق دارد شاد باشد، فقیر یا غنی. درنهایت، به خاطر داشته باش... هک شادی یک سفر است- مثل نوری کمرنگ که به‌تدریج در طول زمان بر اساس تجربیاتی که انتخاب می‌کنید داشته باشید پررنگ‌تر می‌شود. کارها به نظر درست نمی‌رسند. درک این‌که شما مادری که می‌خواهید نیستید، یا رهبری که می‌خواستید بشوید، شما را به سمت اقدام کردن می‌کشاند. اقدام کردن باعث وضوح شده، شما را به سمت شادی برده و زندگی شما را برای همیشه تغییر می‌دهد، به‌سوی بهتر شدن. خوب، نظر شما چیست؟ آیا می‌خواهید شادی را هک کنید؟...

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
326.۸۸ کیلوبایت
مدت زمان
۰۵:۴۸:۴۱
نویسندهپنی لوکاسو
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشرکهکشان دانش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۲۶.۸۸ کیلوبایت
۰۵:۴۸:۴۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
89,000
٪50
44,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هک شادی
٪50
هک شادی
پنی لوکاسو
کهکشان دانش
0
(بدون نظر)
89,000
٪50
44,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر