0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کودک، خانواده، انسان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کودک، خانواده، انسان

روش تربیت کودک براساس نظرات دکتر هایم جینات
درباره کودک، خانواده، انسان

ادل فیبر

ادل فیبر نویسنده آمریکایی متولد ۱۲ ژانویه ۱۹۲۸ است. او کتاب هایی در مورد پدر و مادر و خانواده می نویسد و متخصص ارتباط بین بزرگسالان و کودکان است. فابر از کالج کوئینز با مدرک لیسانس فارغ التحصیل شد. در تئاتر و نمایشنامه و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته آموزش از دانشگاه نیویورک گرفت و همچنین به مدت هشت سال در دبیرستان های شهر نیویورک تدریس کرد. فابر پس از مطالعه با روانشناس فقید کودک، دکتر هایم ژینوت، همچنین عضو سابق هیئت علمی دانشکده جدید تحقیقات اجتماعی در نیویورک و موسسه زندگی خانوادگی دانشگاه لانگ آیلند است.


ایلین مزلیش

ایلین مزلیش متولد ۳۱ مارس ۱۹۲۵ نویسنده آمریکایی و مربی والدین بود که عناوین بسیاری در مورد کمک به والدین و معلمان برای برقراری ارتباط بهتر با کودکان می‌نوشت. او مدرک هنرهای تئاتر را از دانشگاه نیویورک دریافت کرد و قبل از گذراندن تمام وقت برای تربیت سه فرزندش به تدریس و توسعه برنامه های نمایشی برای کودکان در خانه های مسکونی در شهر نیویورک پرداخت. مزلیش همراه با نویسنده همکارش، ادل فیبر در هیئت علمی مدرسه تحقیقات اجتماعی و موسسه زندگی خانوادگی سی دبلیو با هم از طریق کارگاه ها و کتاب ها، فلسفه تربیت کودک دکتر هایم ژینوت را منتشر کردند. ایلین در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷ چشم از جهان فرو بست.


بهترین روش‌های تربیت کودکان

کتابی که در دست دارید حاصل تجربیات دو مادر است که به مدت پنج سال در یک گروه تربیت کودک شرکت کردند تا بتوانند فرزندان‌شان را با روش‌های بهتری پرورش دهند. از آن‌جا که نویسندگان کتاب روان‌شناس حرفه‌ای نیستند، در این کتاب از اصطلاحات دشوار و فنی خبری نیست و نویسندگان با ساده‌ترین زبان، تجربیات خود را در مقام مادر در دسترس خواننده قرار داده‌اند. آن‌ها حاصل یک دوره پنج‌ساله کار گروهی زیر نظر دکتر هایم جینات را در این کتاب گرد آورده‌اند و با طرح شکست‌ها و موفقیت‌های‌شان نشان می‌دهند که تربیت کودک، کاری ساده و پیش‌پاافتاده نیست.


کودک، خانواده، انسان

نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر نی» کتاب صوتی «کودک، خانواده، انسان» اثر «ادل فیبر» و «ایلین مزلیش» را با ترجمه «گیتی ناصحی» و گویندگی «شهره روحی» و «حامد فعال» تولید و منتشر کرده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
516.۹۲ کیلوبایت
مدت زمان
۰۵:۵۹:۵۶
نویسندهادل فیبر
نویسنده دومایلین مزلیش
مترجمگیتی ناصحی
راویحامد فعال
راوی دومشهره روحی
راوی سومرفیعه پوستی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۱۶.۹۲ کیلوبایت
۰۵:۵۹:۵۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
آموزنده 🦉 (1)
83,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کودک، خانواده، انسان
کودک، خانواده، انسان
روش تربیت کودک براساس نظرات دکتر هایم جینات
آوانامه
5
(1)
آموزنده 🦉 (1)
83,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر