0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تکه‌ای از آسمان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تکه‌ای از آسمان

براساس زندگی شهید محمد بروجردی
نویسنده:
حسین فتاحی
ناشر:
سماوا
درباره تکه‌ای از آسمان

مجموعه ۲۸ جلدی «قصه فرماندهان» که به همت انتشارات سوره مهر تهیه و تدوین شده است. سرگذشت‌هایی داستان‌گونه از زندگی فرماندهان شهید هشت سال دفاع مقدس را روایت می‌کند. اطلاعات این مجموعه‌ها از مصاحبه با همرزمان، خانواده‌ها و دوستان این شهدای گرانقدر گردآوری شده و به قلم توانای نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

داستانی از مقاطع مختلف زندگی فرمانده تیپ ویژه شهدا، شهید بروجردی، که پس از حضور طولانی در منطقه کردستان و مقابله با ضدانقلاب، به دست ضدانقلاب به شهادت می‌ رسد. ابتدای  کتاب در فصلی با عنوان «تکه  ای از آسمان» به زندگینامه مختصراین فرمانده شهید و حضور وی در فعالیت های سیاسی قبل ازانقلاب و تشکیل گروه توجیدی سف، حضور فعال در کردستان و تشکیل گروه پیشمرگان کرد مسلمان و شرح شهادت وی در سه راه  نقده پرداخته شده است. ۱۰ بخش دیگر کتاب داستان ‌هایی اززندگی شهید در ایام دوران قبل و بعد از انقلاب و درگیری، نیروهای  ضدانقلاب کردستان می  باشد.


اسمش محمد بود، مادرش او را میرزا صدا می‌زد و مردم او را مسیح کردستان نامیدند. او در سال ۱۳۳۳ در روستای دره گرگ به دنیا آمد. دره گرگ روستای کوچکی است در اطراف شهرستان بروجرد. پنج‌ساله بود که پدرش را از دست داد. از آن پس مادرش، برای او هم مادر بود و هم پدر. ارباب ظالم ده که مادر محمد را تنها و بی‌سرپرست دید، دست به توطئه زد و زمین‌های آن‌ها را بالا کشید. مادر محمد ماند و پنج طفل یتیم. می‌بایست هر طور شده، این چند بچه را سروسامانی بدهد. این بود که باروبندیل ناچیزش را جمع کرد و ریخت عقب وانتی و آمد تهران. خواهر کوچک خدیجه و شوهرش استاد رضا، کوکب و بچه‌هایش را پناه دادند....

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
110.۲۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۵۷:۳۳
نویسندهحسین فتاحی
راویمیثم کریمی
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۱۰.۲۷ کیلوبایت
۰۱:۵۷:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تکه‌ای از آسمان
تکه‌ای از آسمان
براساس زندگی شهید محمد بروجردی
سماوا
0
(بدون نظر)
15,000
تومان