0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سه زن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سه زن

نویسنده:
ثریا ام لین
درباره سه زن

نویسندگی «بهترین حرفه‌ی جهان» است

درباره‌ی ثریا ام. لین نویسنده‌ی انگلیسی کتاب «سه زن»، اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما این را می‌دانیم که او در کودکی آرزوی نویسندگی در سر می‌پروراند، اکنون او به‌عنوان نویسنده‌ای تمام‌وقت کار می‌کند و هر روز درباره‌ی شغل دیگر خود یعنی مادرِ دو پسر کوچک بودن می‌نویسد. ثریا نویسندگی را «بهترین حرفه‌ی جهان» توصیف می‌کند و عاشق گذراندن روزهای خود در فکر شخصیت‌های رمان‌هایش است. او به همراه همسر و دو پسرش در نیوزیلند در مزرعه‌ای کوچک زندگی می‌کند که دور تا دورشان را حیوانات گرفته‌اند. دفتر کاری مشرف به مزرعه دارد که اسب‌های‌شان در آن به چرا می‌روند.


کتاب «سه زن»، میخکوب‌کننده و فریبنده

کتاب «سه زن» داستانی عاشقانه با پس‌زمینه‌ی جنگ جهانی دوم است. نویسنده به عشق، دوستی و تلاش برای زندگی سه زن اشاره کرده است. سه زن از سه جای مختلف که همگی به دلیل شرایط خاص زندگی‌شان با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و تلاش می‌کنند تا بهترین کاری که از دستشان برمی‌آید را انجام دهند. اسکارلت، دختری اهل لندن و از خانواده‌ی مرفه است که در پی بی‌خبری از نامزدش به مناطق جنگی سفر می‌کند. الی دختری ایرلندی است که سابقه‌ی کار پرستاری دارد و بسیار مهربان است و نفر سوم، لوسی است. پرستاری با تجربه و کارکشته. هر سه در نورماندی مستقر می‌شوند و با شدت یافتن جنگ، تمام وقتشان را به سربازان خسته و مجروح اختصاص می‌دهند. کتاب «سه زن» به نقل از «وال‌استریت ژورنال» میخکوب‌کننده و فریبنده است.


بخش‌هایی از کتاب «سه زن»

«الی به‌شدت دل‌درد داشت و هرچند کشتی آرام حرکت می‌کرد و در آب‌های کم‌عمق بودند، هنوز حالش خوب نشده بود. آش سرد و نان بیات در معده‌اش سنگینی می‌کرد و به‌خاطر مدت‌ها غذای خوب نخوردن، به‌طور وحشتناکی احساس ضعف و مریضی می‌کرد. مدت زیادی از بودنشان در دریا نمی‌گذشت، اما گویا عمری گذشته بود. جیره‌ها مدتی طولانی افتضاح شده بود و او در آرزوی میوه یا هر چیزی بود که بیات یا بی‌مزه نباشد. زمانی‌که در بیمارستان آموزش می‌دید، ماهی یک‌بار مجاز به خوردن پرتقال بودند و حالا او سعی می‌کرد تا طعم شیرین مرکبات را مزه کند.»

«نگاهی سرسری به جلو انداخت، کیپ‌تاکیپ زنانی حضور داشتند که بی‌شک همانند او مشتاق بودند دوباره به خشکی برسند. هنوز خیلی مانده بود تا برسند، اما او نمی‌خواست اولین نگاه دقیقش را به فرانسه از دست بدهد. الی دستش را در جیبش کرد و نیمی از میان‌وعده‌ای را که صرفه‌جویی کرده بود بیرون آورد، شکمش به‌شدت قاروقور می‌کرد و تصمیم گرفت به‌جای اینکه میان وعده‌اش را سهواً در آب بیندازد، آن را حالا بخورد و لذت ببرد. نمی‌دانست چه مدت از سفرشان باقی مانده است. کشتی اکنون آهسته و پیوسته میان آب حرکت می‌کرد، و او امیدوار بود بتواند تحمل کند.»


کتاب صوتی «سه زن»

کتاب صوتی «سه زن» اثر «ثریا ام. لین» است که نتیجه همکاری نشر صوتی آوانامه و «انتشارات کوله‌پشتی» با ترجمه‌ای از «فیروزه مهرزاد» تهیه و تولید شده است. شنوندگان این اثر می‌توانند این کتاب صوتی را با گویندگی «مریم پاک‌ذات» تهیه کنند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
780.۴۹ کیلوبایت
مدت زمان
۱۳:۴۸:۲۸
نویسنده ثریا ام لین
مترجمفیروزه مهرزاد
راویمریم پاک‌ذات
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۸۰.۴۹ کیلوبایت
۱۳:۴۸:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
پربار 🌳 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

روایت جنگ و زخمهایش، با همه درد و تالمی که داره آموزنده س. همه چیز این کتاب عالیه. به سهم خودم سپاسگزار خانم پاک ذات بخاطر روایت روان و دلنشینشان هستم.

5
(1)
آموزنده 🦉 (1)
99,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سه زن
سه زن
ثریا ام لین
آوانامه
5
(1)
آموزنده 🦉 (1)
99,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر