0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ایلان ماسک

معرفی، خرید و دانلود کتاب ایلان ماسک

درباره ایلان ماسک

والتر ایزاکسون برای دو سال دسترسی بی‌سابقه‌ای به او داشت. او مثل سایه به‌دنبال ماسک بود، در جلسات او شرکت کرد، با او در کارخانه‌هایش قدم زد و ساعت‌ها با او، خانواده، دوستان، همکاران و مخالفانش مصاحبه کرد.

نتیجه، داستانی آشکار از درونیات اوست که مملو از داستان‌های شگفت‌انگیزی از پیروزی‌ها و آشفتگی‌هاست، که به این سوال پاسخ می‌دهد: آیا شیاطینی که ماسک را هدایت می کنند، برای پیشبرد نوآوری و پیشرفت نیز لازم هستند؟

والتر آیزاکسون از آغاز فروتنانۀ سفر ایلان ماسک تا تبدیل شدن به یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین را برایمان روایت می‌کند. اما به‌نظر شما ماسک نابغه است یا احمق؟

کتاب ایلان ماسک اثر دیگری از نویسندۀ کتاب استیو جابز و دیگر بیوگرافی‌های پرفروش جهان است که توسط اپل، آمازون، تایمز و فایننشال تایمز به‌عنوان کتاب برتر سال معرفی شده است.

همچنین این کتاب اولین کتاب پرفروش غیرداستانی نیویورک‌تایمز و دومین کتاب پرفروش یرداستانی ساندی‌تایمز است در میان فهرست نامزدهای بهترین کتاب سال FINACIAL TIME BUSINESS نیز قرار دارد.

این کتاب داستان صمیمی و حیرت‌انگیز زندگی ایلان ماسک، جذاب‌ترین و بحث‌برانگیزترین مبتکر عصر ما است که رویاپردازی قانون‌شکن است که به هدایت جهان برای برخورداری از خودروهای برقی کمک کرد.

علاوه‌بر این او کسی است که همانند جف بزوس خالق آمازون اکتشافات فضایی انجام داده، به پیشرفت هوش مصنوعی کمک کرده و اکنون مالک توئیتر (ایکس فعلی) است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۱۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
696 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۳:۱۲:۰۰
نویسندهوالتر ایزاکسون
مترجممینا صفری
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Elon Musk
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
قیمت ارزی
9 دلار
قیمت چاپی
450,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۱۳ کیلوبایت
۶۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
120,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ایلان ماسک
ایلان ماسک
والتر ایزاکسون
نشر نوین
5
(1)
120,000
تومان