0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعه ارباب حلقه‌ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مجموعه ارباب حلقه‌ها

(مجموعه کامل ۳ جلدی)
درباره مجموعه ارباب حلقه‌ها

حلقه‌ای نه برای آدمیان که محکوم به مرگ‌اند و فانی!

ارباب حلقه‌ها روایتی است خیالی که در سفری پر حادثه به خاور دور به تصویر کشیده شده است. ارباب حلقه‌ها داستانی حماسی از جستجوی «فرودو» برای نابودی شیطان حلقه است. ماموریتی غیرممکن که بیشتر قهرمانی بزرگ می‌خواهد تا هابیتی کوچک‌اندام و فروتن. اگرچه قدرت‌های نیک و شریر آماده‌ی جنگی بزرگ هستند، اما در نهایت ماموریت این هابیت، یعنی «فرودو» و دوستانش، است که سرنوشت تمامی موجودات را در این دنیا رقم می‌زند.


خالق ارباب حلقه‌ها و افسانه‌های دیگر

جان رونالد روئل تالکین، نویسنده و شاعر، زبان‌شناس و استاد دانشگاه بریتانیایی به سال ۱۸۹۲ در بورنموث انگلستان زاده شد و در ۱۹۷۳ در آفریقای جنوبی چشم از جهان فروبست. تالکین به خاطر آثار حماسی و خیال‌پردازانه‌اش شهرت دارد. هابیت، ارباب حلقه‌ها و سیلماریلیون از شناخته‌شده‌ترین آثار اوست که در زمان زندگانیش منتشر شده‌اند. او که از ۱۹۲۵ تا ۱۹۵۹ استاد زبان‌شناسی تاریخی دانشگاه آکسفورد بود، علاقه فراوانی به ابداع و ساختن زبان‌های علمی یا فراساخته داشت و ۱۵ زبان ساخته‌است. تالکین، یک سال پیش از مرگش، در ۱۹۷۲ از ملکه الیزابت دوم نشان امپراتوری دریافت کرد. آثار او به بیش از ۲۵ زبان ترجمه شده و در بیشتر نقاط جهان شناخته‌ شده‌اند. آثار او الهام‌بخش آثار نوشتاری بسیاری بوده و اقتباس‌های زیادی از آن‌ها ساخته شده که مهم‌ترین آن، سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، به کارگردانی «پیتر جکسون» است که علاوه بر اقبال عمومی، جوایز زیادی را به خود اختصاص داد. شاید ارباب حلقه‌ها را بتوان نقطه عطف ادبیات فانتزی دانست و آثار ادبی فانتزی و تخیلی را به پیش و پس از آن تقسیم کرد.


نسخه صوتی کتاب «ارباب حلقه‌ها» حاصل همکاری نشر صوتی آوانامه و نشر روزنه با ترجمه‌ی رضا علیزاده است. آرمان سلطان‌زاده علاوه بر روایت این اثر به شخصیت‌های داستان جان بخشیده و سحر بیرانوند، اجرای نقش «گالادریل» را بر عهده داشته است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
4.۲۸ مگابایت
مدت زمان
۷۶:۵۰:۰۶
نویسنده جی آر آر تالکین
مترجمرضا علیزاده
راویآرمان سلطان زاده
راوی دوممریم پاک‌ذات
راوی سومسحر بیرانوند
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
قیمت ارزی
15 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴.۲۸ مگابایت
۷۶:۵۰:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
421,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه ارباب حلقه‌ها
مجموعه ارباب حلقه‌ها
(مجموعه کامل ۳ جلدی)
آوانامه
5
(2)
421,000
تومان