0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرپرستی سازمان

معرفی، خرید و دانلود کتاب سرپرستی سازمان

(سازمان و مدیریت)
ناشر:
کنکاش
درباره سرپرستی سازمان

اصولاً اساس جوامع امروزی بر فعالیت سازمانها استوار شده است. افراد جامعه از طریق سازمانها فعالیتهای خود را با هم تلفیق میکنند تا در قالب یک ساختار نظام مند به نتایج مطلوب و مورد نظر خود دست یابند.

 از سویی دیگر افراد انسانی در سازمانها متولد می.شوند، هویت پیدا میکنند، پرورش می یابند، آموزش میبینند، به رفع حاجات و نیازهای مختلف خود میپردازند، مشغول به کار میشوند، روزانه با سازمانهای متعددی سر و کار دارند و... که همگی نشان از اهمیت سازمانها برای انسان و جامعه دارند.

با وجود این سازمانها برای به انجام رساندن مأموریت اجتماعی و انسانی خود باید از مدیران لایق شایسته و کارآمد استفاده نمایند مدیرانی که بتوانند با استفاده از دانش و مهارتهای لازم وظایف سازمانی خود را به شکل مطلوبی انجام دهند.

از آنجائیکه این امکان برای متخصصین سایر رشته ها نیز فراهم شده است تا در سطوح مختلف مدیریت به ویژه سرپرستی در سازمانها به انجام وظیفه بپردازند، وزارت فرهنگ و آموزش عالی نیز با اختصاص دروسی چون سرپرستی سازمان اصول سرپرستی و سازمان و مدیریت زمینه آشنایی و فراگیری دانش مدیریت را تا حد امکان برای این دسته از متخصصان فراهم نموده است.

 کتاب حاضر نیز به منظور تأمین سرفصلهای دروس سرپرستی سازمان و سازمان و مدیریت در هفت فصل و شامل تاریخچه مکاتب و اندیشه های مدیریت سازمان و مدیریت برنامه ریزی، سازماندهی،هدایت و رهبری، تأمین نیروی انسانی و کنترل و نظارت نوشته شده است.

نگارنده در این کتاب تلاش نموده است تا ضمن در نظر گرفتن میزان تواناییهای دانشجویان رشته حسابداری در درک مفاهیم مدیریتی مطالب را به شکلی بیان نماید که برای دانشجویان رشته مدیریت و علاقه مندان به مباحث «سازمان و مدیریت منبع مناسب و قابل قبولی باشد.

در این کتاب مفهوم سرپرستی» به عنوان فعالیتی عام که لازمه هر فعالیت و کار هدفدار و سازمان یافته است، مورد نظر قرار گرفته شده است. از نکات مثبت این کتاب طرح پرسشهای پایانی هر فصل است که میتواند به درک و فراگیری دانشجویان عزیز کمک کند و بازخور مناسبی از میزان مطالب فرا گرفته شده را نیز ارائه نماید.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
2.۸۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسندهمسعود احمدی نژاد
ناشرکنکاش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
قیمت ارزی
4.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲.۸۴ کیلوبایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
88,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرپرستی سازمان
سرپرستی سازمان
(سازمان و مدیریت)
کنکاش
0
(بدون نظر)
88,000
تومان