0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهایی درباره مردان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره مردان

(خلاصه کتاب)
درباره رازهایی درباره مردان

کتاب مفید رازهایی درباره مردان اثر خانم باربارا دی آنجلیس است که در نشر صوتی آذرسا به صورت خلاصه مفید و جامع و کتاب گویا در آمده است. شنیدن این کتاب ارزشمند را به همه زنان توصیه می کنیم. در هر سنی که هستید شنیدن این کتاب برای ارتباط بهتر با مردهای زندگی اتات و خصوصا همسر و نامزدتان بسیار مفید است. پس شنیدن آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

کتاب رازهایی درباره ی مردان در کنار کتاب رازهایی درباره زنان عنوان کتاب‌های پرفروشی است که نویسنده ی آن خانم باربارا دی آنجلیس می باشد.

به تمامی خانم‌ها پیشنهاد می کنم حداقل یکبار مطالعه کتاب رازهای مردان را در برنامه زندگیشان داشته باشند.. خصوصا دختر خانم‌های جوان که در برخورد با مردان و شناخت آنها سردر گم هستند. من این کتاب رو چندین بار خواندم و هر بار احساس کردم که بیشتر بهم کمک میکنه. حتی رازهایی درباره زنان رو هم مطالعه کردم راه خوبی بود برای بیشتر شناختن خودم و شناخت برخوردهای اطرافیانم. تجربه های واقعی که در این دو کتاب آورده شده دقیقا چیزهایی هستند که به دفعات در زندگی خودمون، خانواده هامون و دوستان و همکارانمون دیده و یا شنیدیم.


به عنوان یک زن در رابطه با مردان سه حق انتخاب بیشتر ندارید:

می‌توانید از دست آنها به خاطر اینکه شما را به شدت عصبانی کرده اند، ناراحت شوید و تمام وقت خود را به نق زدن و گله وشکایت از آنان بگذرانید.

آنها را برای همیشه کنار بگذارید و برای خودتان یک سگ پشمالوی خوشگل بخرید.

تصمیم بگیرید تا آنجا که در می‌توانید، درمورد آنها بیاموزید تا بتوانید روابط بهتری که استحقاق آن را نیز دارید، بیافرینید.

در این کتاب یاد می‌گیریم تا به عنوان یک زن به جای اینکه تمام عمر خود را به گله و شکایت درباره مردان بگذرانیم یا اینکه آنها را برای همیشه کنا ر بگذاریم، سعی کنیم تا آنجا که ممکن است در مورد آنها بیشتر بیاموزیم تا روابط بهتری بیافرینیم. پس کتاب رازهایی درباره مردان را ازدست ندهید.

اکثر رفتارهایی که باعث ایجاد مشکل بین زنان و مردان می‌شود،همان رفتارهایی است که خانواده به زنان آموخته تا زنان مهربان‌تر و با محبت‌تری باشند. رفتارهای اشتباهی مانند اینکه در حق آنها مادری می‌کنند، یا اینکه خود و ارزش‌های خود را در مقام دوم قرار می‌دهند، استعداد های خود را دست کم می‌گیرند و …

مردان در مواقعی احساس خوبی دارند که مسئولیت کاری به عهده‌ی آنان است و بنابراین وقتی فرصت و زمان این کار را به آنها نمی‌دهید حس می‌کنند که از مرد بودن دور مانده‌اند در نتیجه احساس ناخوشایندی دارند.

در نهایت، همیشه احتیاج نیست مردان را تغییر داد گاهی می بایست خود ما تغییر کنیم.


کتاب رازهایی درباره مردان یکی از کتاب‌های پرطرفدار و محبوب برای زنان می‌باشد. نویسنده این کتاب باربارا دی آنجلیس در ابتدای کتاب می‌نویسد:

بارها دیده‌ایم که در تلاش به منظور تغییر مردان زندگیمان، اغلب فراموش می‌کنیم که خود چگونه تغییر کنیم. لطفاً تمامی ابزارها و تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب را به کار ببندید.

چرا که همگی آن‌ها مؤثر هستند! این تمرین ها را با هزاران زن در میان گذاشته‌ام و خود نیز هر روز همگی آن‌ها را در زندگی شخصیم به کار می برم.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
196.۳۳ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۲۹:۲۳
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمنازنین آذرسا
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹۶.۳۳ کیلوبایت
۰۳:۲۹:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
75,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهایی درباره مردان
رازهایی درباره مردان
(خلاصه کتاب)
نشر آذرسا
0
(بدون نظر)
75,000
تومان