0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گزارش یک آدم ‌ربایی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی گزارش یک آدم ‌ربایی

ناشر:
رمانو
درباره گزارش یک آدم ‌ربایی

کتاب گزارش یک آدم ربایی در هفتاد سالگی گابریل گارسیا مارکز به زبان اسپانیای به چاپ رسید و همانطور که از عنوان کتاب برمی آید در مورد آدم ربایی، قتل و دستگیرکردن چند شخص کلمبیای است.

پابلو امیلیو اسکوبار گاویریا، قاچاقچی کلمبیایی کوکایین بود که به عنوان ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ بشر با میزان ۳۰ میلیارد دلار، شناخته می شود. وی را با نام های پدرخوانده، رئیس، جادوگر، رابین هود، بزرگ‌ترین گانگستر جهان، قاچاقچی افسانه‌ای و سلطان کوکائین صدا می زدند. اسکوبار یکی از مشهورترین چهره‌های تاریخ معاصر کلمبیا است که در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی به کابوس این کشور تبدیل شده بود.

بله! کابوس.


در این رمان صوتی به شهرهای بوگوتا، مدلین، کالی و کارتاخنا می رویم تا داستان عروج و نزول حکمرانی پابلو اسکوبار بر کشور کلمبیا را بشنویم.

به دستور پابلو اسکوبار، کارتل مدلین ۱۲ نفر از ساکنین شهرهای مختلف کلمبیا را در نقاط متفاوت، گروگان گرفته و شرط آزادسازی را لغو لایحه‌ی استرداد مجرمان به آمریکا، تعیین کردند.

گروگان‌ها فرزندان و خویشاوندان درجه یک دیپلمات‌ها و مسئولان عالی رتبه‌ی کلمبیا بودند. در کتاب صوتی گزارش یک آدم ربایی زندگی این ۱۲ نفر شرح داده شده و مرگ و زندگی آن‌ها با قلمی هیجان انگیز و نافذ ارائه شده است.

محبوبیت و شهرتی که پابلو اسکوبار به عنوان یک خلافکار و قاچاقچی در میان مردم کشور کلمبیا، کسب کرده بود دست کمی از معروفیت یک شخص سالم و درستکار در تاریخ کلمبیا نداشت. سوال اینجاست که اسکوبار با چه رویکردی نسبت به مردم برخورد می‌کرد و از چه راه‌هایی این محبوبیت را در سطح اعلا نگه می‌داشت؟

با رمان صوتی گزارش یک آدم ربایی که ترکیبی از هیجان، غم، شادی و آزادی است همراه شوید تا حس در قفس ماندن، عادت کردن به آنجا و رهایی مفصل برایتان بازگو شود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
767.۳۰ کیلوبایت
مدت زمان
۱۳:۳۳:۲۳
نویسنده گابریل گارسیا مارکز
مترجمعلیرضا چگینی نژاد
راوی امیررضا علی زاده
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۶۷.۳۰ کیلوبایت
۱۳:۳۳:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
65,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گزارش یک آدم ‌ربایی
گزارش یک آدم ‌ربایی
گابریل گارسیا مارکز
رمانو
0
(بدون نظر)
65,000
تومان