0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آدم ها و لباس هایشان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آدم ها و لباس هایشان

نویسنده:
لیندا گرانت
درباره آدم ها و لباس هایشان

آیا پیش‌آمده که بر اساس لباس و نوع پوشش افراد، آن‌ها را در دسته‌بندی خاصی قرار دهید و رفتارشان را بر همین منوال بسنجید؟ آدم‌ها و لباس‌هایشان هرکدام ماجرایی را روایت می‌کنند که با دیگری متفاوت است. ویویان کواکس، شخصیت داستان ما نیز به لباس‌ها توجه خاصی نشان می‌دهد.


کتاب آدم‌ها و لباس‌هایشان با عنوان اصلی The Clothes on Their Backs توسط لیندا گرنت در سال ۲۰۰۸ به زبان انگلیسی چاپ شد. این رمان با دریافت دو جایزه من بوکر و اورنج در سال ۲۰۰۸ به محبوبیت رسید. در این کتاب با دختر جوانی روبرو هستیم که به‌خاطر انزوای خانواده‌اش در کودکی به افسردگی دچار شده و زندگی بزرگسالی او را تحت‌تأثیر قرار داده است و حالا با مردی روبرو می‌شود که از او می‌خواهد تا داستان زندگی‌اش را بنویسد. نویسنده تلاش کرده تا پیامدهای مهاجرت را به نمایش بگذارد و این موضوع را مطرح کند که تغییرات اجتماعی چگونه بر سبک لباس پوشیدن افراد تأثیر می‌گذارد. در واقع نویسنده معتقد است معیارهای افراد پشت لباس پوشیدنشان پنهان است.


بخشی از کتاب

چیزی مرا به‌طرف در کشاند، احساس نیرومندی از همدردی. قدم به داخل گذاشتم و همه‌جا پر از بوی خوش او شد، بوی تقلید‌ناپذیر یونیس، بوی آکوامارین رولون، بوی خوش او دو نیل و طلا.

خنده‌ام گرفت، چون آنجا بود. عمویم نزدیک به سی‌سال در یک جعبه‌ی مقوایی پنهان مانده بود. چند ماه پس از مرگ او خودم آن جعبه مقوایی را به آپارتمان آورده بودم و در کمد لباس مادرم گذاشته بود و به عقب هل داده بودم.

آن دو، مرد ریزنقش خوش‌لباسی را صدا کردند که کفش‌های ورنی سیاه و کت‌وشلواری با راه راه سفید داشت. یونیس گفت: «با زندگی چطوری جیم؟ خوش می‌گذره؟» او گفت: «بد نمی‌گذره اما خیلی‌ام خوب نیست.»

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
662.۰۶ کیلوبایت
مدت زمان
۱۱:۳۰:۴۴
نویسندهلیندا گرانت
مترجممصطفی اسلامیه
راوی ناهید حجت پناه
راوی دوممحمد ولیان
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۶۲.۰۶ کیلوبایت
۱۱:۳۰:۴۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کسل کننده

3
(1)
83,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آدم ها و لباس هایشان
آدم ها و لباس هایشان
لیندا گرانت
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3
(1)
83,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر