0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
من مترسکم ولی می ترسم

معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی من مترسکم ولی می ترسم

درباره من مترسکم ولی می ترسم

گروه جیکو برای گویا کردن کتاب‌های تصویری کودکان، به خواندن متن به همراه شرح تصاویر می‌پردازد. تولیدات گروه جیکو برای کودکان نابینا و بینا به یک اندازه جذاب و کاربردی است و همچنین مناسب برای والدینی است که آسیب بینایی دارند و نمی‌توانند برای فرزندان خود کتاب تصویری بخوانند. گروه جیکو در حال حاضر این طرح و پژوهش را زیر نظر شورای کتاب کودک انجام می‌دهد. همچنین جیکو از موسیقی و افکت‌های صوتی برای انتقال بهتر مفاهیم استفاده می‌کند و در کل فضایی را می‌سازد تا شنونده بتواند صرفا با کمک صدا، فضای داستان و تصاویر کتاب را تجسم نماید و برای انجام این کار از متخصصان حوزه تصویرگری، نویسندگی، صدا‌پیشگی، آهنگسازی و روانشناسی افراد با نیازهای ویژه کمک می‌گیرد.


کتاب‌های تصویری بخش بزرگی از منابع مطالعاتی کودک و نوجوان را شامل می‌شوند. در این بین نوعی از کتاب‌های تصویری هستند که رابطه متن و تصویر در آن‌ها، فراتر از صرفا به تصویر کشیدن متن و تقارن با آن است. حتی گاهی روایت متن و تصویر در تقابل و تناقض با یکدیگر قرار می‌گیرند. گویا کردن متن چنین کتاب‌هایی بدون توضیح تصاویر، برای شنوندگان امکان پذیر نیست و مخاطب نمی‌تواند تنها با شنیدن متن، روایت کامل داستان را به درستی دریافت کند. در نتیجه بدون پیدا کردن راه‌حلی برای این مشکل، بخش بزرگی از منابع ارزشمند ادبیات کودکان و نوجوانان قابلیت گویا‌شدن ندارند.


خلاصه کتاب

آیا از مترسکی که زیاد شجاع نیست خوشت می‌آید؟ اصلاً مترسک برای چه ساخته می‌شود؟ مگر مترسک نباید بترساند؟ تو حاضری با این مترسک ترسو دوست بشوی؟ مترسک قصه‌ی ما را خیلی زشت ساخته‌اند؛ برای اینکه حیوانات را بترساند و برای اینکه پرنده‌ها سراغ محصولات مزرعه نیایند. اما مترسک نمی‌خواهد کسی از او بترسد. او می‌خواهد با همه دوست باشد. اگر تو اولین نفری باشی که مترسک را می‌بیند، به او چه خواهی گفت؟

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
22.۶۳ کیلوبایت
مدت زمان
۲۴:۰۷
نویسندهاحمد اکبرپور
راویبنفشه کلانتری
راوی دومغزل فتح الهی
راوی سوممسعود طاهریان
ناشرشورای کتاب کودک گروه جیکو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۲.۶۳ کیلوبایت
۲۴:۰۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (4)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
5
ستاره
88 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
اجرای روان 🎙️

بسیار لذت بردم از این کار. همه چیز خیلی حرفه ای انجام شده بود. گویندگی عالی، و موزیک و صوت و توضیح تصاویر در بهترین سطح ممکن بود. مرحبا و خسته نباشید به گروه جیکو.

5
سرگرم‌کننده 🧩

واقاً عالی بود ولی فقط مترسک خیلی بد شانس بود.

5
سرگرم‌کننده 🧩
آرامش‌بخش 🌱

عالی 👌🏻👌🏻👌🏻

4.6
(9)
اجرای روان 🎙️ (4)
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من مترسکم ولی می ترسم
من مترسکم ولی می ترسم
احمد اکبرپور
شورای کتاب کودک گروه جیکو
4.6
(9)
اجرای روان 🎙️ (4)
رایگان