0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در ستایش مرگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی در ستایش مرگ

درباره در ستایش مرگ

اگر مرگ در هیبت زنی درآید که عاشق شود، چه می‌شود؟ اگر دیگر هیچ‌کس نمیرد، چه؟ شاید این آرزو، به قدمت پیدایش بشر همراه او وجود داشته اما اگر روزی محقق شود، در امور جهان چه تغییراتی ایجاد می‌شود؟ زمین، با این‌همه سالخورده و بیمار که هرگز نمی‌میرند، چه می‌کند؟ دولت تا کی می‌تواند حقوق بازنشستگان را پرداخت کند؟ قطعا دولت برای مدیریت کشور با شرایط عجیبی مواجه می‌شود و شرکت‌های تدفین و خانه های سالمندان ورشکست می‌شوند، بحران‌های زیادی برای پزشکان و سازمان‌های بیمه ایجاد می‌شود و در کنار تولدهای هر روزه، احتمالا زمین دیگر جایی برای زیستن ندارد. ظاهراً حتی تصور این رؤیای جاودانگی بشر هم غیرممکن است...


ژوزه ساراماگو، در کتاب در ستایش مرگ، دقیقا جهان پس از بی‌مرگی را تصویر کرده است.

وقتی که نامیرایی سراغ انسان آمده و آن‌ها، این‌بار برای مرگ تلاش می‌کنند. حتی حاضرند از مرزهای جاودانگی بیرون روند تا بتوانند زودتر بمیرند. رمان این نویسنده پرتغالی، با روایتی داستانی و آرام پیش می‌رود و به ‌تدریج، رویدادهای غیرقابل‌پیش‌بینی آشکار می‌شوند. در این رمان، هیچ مرگی اتفاق نمی‌افتد و رؤیای جاودانگی انسان، به چالش کشیده می‌شود.

کتاب در ستایش مرگ برنده جایزه نوبل ادبیات در جهان است که به همت انتشارات مروارید با ترجمه‌ی شهریار وقفی پور به چاپ رسیده ونشر دیجیتال موج کتاب با صدای مهدی مجنونی کسمائی وتدوین صوتی بهزاد بهادرآن را صوتی وروانه بازار کرده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
578.۳۹ کیلوبایت
مدت زمان
۱۰:۱۶:۵۸
نویسندهژوزه ساراماگو
مترجم شهریار وقفی پور
راویمهدی مجنونی کسمایی
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۷۸.۳۹ کیلوبایت
۱۰:۱۶:۵۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
63,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در ستایش مرگ
در ستایش مرگ
ژوزه ساراماگو
انتشارات موج کتاب
0
(بدون نظر)
63,000
تومان