0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
۲۱ وﯾﮋﮔﯽ ﺿﺮوری ﯾﮏ رﻫﺒﺮ

معرفی، خرید و دانلود کتاب ۲۱ وﯾﮋﮔﯽ ﺿﺮوری ﯾﮏ رﻫﺒﺮ

درباره ۲۱ وﯾﮋﮔﯽ ﺿﺮوری ﯾﮏ رﻫﺒﺮ

چه چیزی موجب می‌شود مردم بخواهند از یک رهبر پیروی کنند؟ چرا مردم در مقابل یک رهبر مقاومت و سرسختی نشان می‌دهند، در حالیکه مایلند با رهبر دیگری تا آخر دنیا هم بروند؟ چه چیزی نظریه‌پردازان رهبری را از رهبران موفق، که به رهبری مؤثر در دنیایی ما مشغولند، جدا می‌کند؟ پاسخ به این سؤالات در کیفیات شخصیّتی یک فرد نهفته است.

دوست من، آیا می‌دانی که آنچه را برای تبدیل شدن به رهبری بزرگ لازم است‌ـ یعنی چیزی که مردم را جلب می‌کند و سبب بروز وقایع می‌شود‌ـ در رفتارت داری؟ منظورم این است، اگر واقعاَ وقتی بگذاری تا نگاهی به سرتاپای خودت بیاندازی، می‌توانی کیفیاتی را که برای تحقق رؤیاهایت لازم داری، و کیفیاتی آنقدر بزرگ که هرگز آنها را در کسی نیافته‌ای، پیدا کنی؟ این پرسشی است که هر یک از ما باید در صورتیکه بخواهیم به توانائی‌های حقیقی خود دست یابیم، باید شجاعت پرسیدن صادقانه آن را از خود داشته باشیم و صادقانه هم به آن پاسخ دهیم.

من این کتاب را برای کمک به شما نوشته‌ام، تا بتوانید خصوصیات شخصی را که برای تبدیل شدن به رهبری مؤثّر‌ـ یعنی رهبری که همه بخواهند از او پیروی کنند‌ـ نیاز دارید، یافته، آنها را توسعه و بهینه‌سازی کنید. اگر قبلاً کتاب «۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری» را خوانده باشید، این را می‌دانید که تبدیل شدن به رهبر به زمان نیاز دارد. قانون روند می‌گوید که رهبری هر روز در حال تشکیل شدن است، نه اینکه در یک روز ایجاد و تکمیل شود. بخشی از رهبری شامل آموختن قوانین رهبری است، برای این کار ابزارهائی در دسترس‌اند که شیوه رهبری را آموزش می‌دهند. اما فهمیدن رهبری، و به کاربردنحقیقی آن دو مطلب کاملاَ متفاوت هستند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
175 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۰:۰۰
نویسندهﺟﺎن‌ﺳﯽ ﻣﺎﮐﺴﻮل
مترجمشهروز فرهنگ
ناشرآسمان کبود
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The 21 indispensable qualities of a leader : becoming the person that people will want to follow
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۳ کیلوبایت
۱۷۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
۲۱ وﯾﮋﮔﯽ ﺿﺮوری ﯾﮏ رﻫﺒﺮ
۲۱ وﯾﮋﮔﯽ ﺿﺮوری ﯾﮏ رﻫﺒﺮ
ﺟﺎن‌ﺳﯽ ﻣﺎﮐﺴﻮل
آسمان کبود
0
(بدون نظر)
40,000
تومان