0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مثل یک زن رفتار کن، مثل یک مرد فکر کن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مثل یک زن رفتار کن، مثل یک مرد فکر کن

نویسنده:
استیو هاروی
درباره مثل یک زن رفتار کن، مثل یک مرد فکر کن

در اصل، کتاب «مثل یک زن رفتار کنید و مثل یک مرد فکر کنید» یک کتابچه‌ی راهنما است. آیا به خاطر می‌آورید چند سال پیش تیم فوتبال نیوانگلند پتریوتس (New England patriots) متهم به یکی از بزرگ‌ترین رسوایی‌های تقلب در تاریخ لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) شد؟ بازرسان لیگ ملی فوتبال متوجه شدند که این تیم به‌طور مخفیانه از تمرینات تیم مقابل فیلم تهیه می‌کند و از طریق لب‌خوانی بازی آن‌ها را پیش‌بینی می‌کنند؛ کاری که باعث می‌شد آن‌ها برتری متمایزی نسبت به رقبای خود داشته باشند. به‌طور قطع، روش‌های کثیف این تیم به نفع آن‌ها تمام می‌شد زیرا دست تیم حریفشان را می‌خواندند و با این امتیاز می‌توانستند در بازی‌های خود پیروز شوند.

این همان چیزی است که من برای زنانی که این کتاب را می‌خوانند، آرزو می‌کنم. من می‌خواهم هر زنی که خواستار رابطه‌ای مستحکم و با دوام است، اما نمی‌داند چگونه آن را به دست آورد و کسانی‌که در رابطه هستند و سعی می‌کنند آن را بهبود ببخشند، تمام چیزهایی را که تابه‌حال درباره‌ی مردان آموخته‌اند را فراموش کنند. افسانه‌ها، باورهای غلط و هر آن‌چه که مادرتان و دوستتان به شما گفته‌اند، همه‌ی توصیه‌هایی که در مجله‌ها خوانده‌اید و یا در تلویزیون دیده‌اید را فراموش کنید. با خواندن این کتاب متوجه می‌شوید که مردان حقیقی چه کسانی هستند. مردان فکر می‌کنند شما هم‌چنان به توصیه‌های زنانی که راهبردها و یا ذهنیت ما را نمی‌دانند، گوش می‌دهید. کتاب «مثل یک زن رفتار کنید و مثل یک مرد فکر کنید» قصد دارد که این مسئله را برای شما تغییر دهد. اگر در مرحله‌ی آشنایی هستید و می‌خواهید بدانید که چگونه به مرحله‌ی ازدواج برسید، این کتاب به کارتان می‌آید. اگر رابطه‌ی متعهدانه‌ای دارید و می‌خواهید از طرف مقابل حلقه‌ی ازدواج بگیرید، این کتاب برای شما مناسب است. اگر ازدواج کرده‌اید و می‌خواهید کنترل زندگی خود را دوباره به دست آورید و پیوند خود را محکم‌تر کنید، یا اگر از این‌که با احساسات شما بازی شده است، خسته شده‌اید، از شما می‌خواهم از این کتاب به‌عنوان یک راهنما استفاده کنید و از اصول، قوانین و نکات موجود در آن برای موفقیت در این بازی بهره بگیرید و از آن‌ها برای پیش‌بینی نقشه‌هایی که در سر مردان می‌گذرد استفاده کنید تا بتوانید با تخلفات آن‌ها مقابله کنید و در رویارویی‌های غیر قابل اجتناب از خود دفاع کنید.

به من اعتماد کنید. تمام ترفند‌هایی که تاکنون استفاده می‌کردید همه قدیمی شده‌اند و دیگر کاربردی ندارند. در حقیقت، بزرگ‌ترین اشتباهی که ممکن است از شما سر بزند این است که وقتی وارد رابطه‌ای می‌شوید فکر می‌کنید که می‌توانید مرد خود را تغییر دهید و این بدترین و اشتباه‌ترین روش بازی است. چرا؟ زیرا مهم نیست که زنان دیگر در مجلات، برنامه‌های تلویزیونی، روابط دوستانه و وبلاگ‌ها چه مطالبی را فریاد می‌زنند. باید بدانید که ویژگی‌های اساسی مردان هرگز تغییر نمی‌کنند. مهم نیست که چقدر با یک مرد خوب هستید و چقدر برای او خوب هستید تا زمانی که متوجه نشوید چه چیزی در ذهنش می‌گذرد، چه چیزی به او انگیزه می‌دهد و چگونه دوست داشتنش را ابراز می‌کند، در برابر فریب او و بازی‌هایی که انجام می‌دهد آسیب‌پذیر خواهید بود.

با خواندن این کتاب می‌توانید وارد ذهن یک مرد شوید و او را بهتر درک کنید تا بتوانید برنامه‌ها، رؤیاها و خواسته‌هایتان را عملی کنید و مهم‌تر از همه متوجه می‌شوید که آیا او قصد دارد شما را بازیچه‌ی خود قرار دهد یا شما را به دست بیاورد.

بنابراین مثل یک زن رفتار کنید و مثل یک مرد فکر کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
621.۰۰ بایت
تعداد صفحات
148 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۵۶:۰۰
نویسندهاستیو هاروی
مترجمامیر محرابی
ناشرباران خرد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
lady, think like a man
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۲۱.۰۰ بایت
۱۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
20,000
٪50
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مثل یک زن رفتار کن، مثل یک مرد فکر کن
٪50
مثل یک زن رفتار کن، مثل یک مرد فکر کن
استیو هاروی
باران خرد
5
(1)
20,000
٪50
10,000
تومان