0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جنس ضعیف

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جنس ضعیف

ناشر:
رمانو
درباره جنس ضعیف

کتاب جنس ضعیف در سال ۱۳۴۳ به چاپ رسید و اوریانا فالاچی در ۳۵ سالگی سفرنامه‌ی گردشش در مشرق زمین را به نگارش درآورد.

در طول تاریخ، زندگی زنان، دختران و جنس مونث، فراز و فرود بی‌شماری داشته است. اهمیت به آن‌ها، نوع نگاهی که به جنس مونث داشته‌اند و شیوه‌ی ورود آن‌ها به جامعه و ایفای نقششان از مسائل پرچالشی است که کتاب‌های بی‌شماری در موردشان چاپ شده است.


اوریانا فالاچی روزنامه‌نگار، نویسنده و مصاحبه‌گر سیاسی است و با رهبران سرشناسی همچون یاسر عرفات، ذوالفقار علی بوتو، ایندیرا گاندی، معمر قذافی، جرج حبش و هنری کیسینجر گفت‌وگو کرده‌است.

کتاب صوتی جنس ضعیف در مورد سفر وی به کشورهای هند، برخی کشورهای آسیای شرقی، پاکستان و چند سرزمین دیگر بوده است که به شکل اختصاصی زندگی زنان این کشورها را مورد بررسی قرار داده‌است.

مطالب و حقایق گفته شده در این اثر صوتی مربوط به قبل از سال ۱۳۴۳ است، پس همین موضوع می‌تواند مخاطب را کنجکاو کرده که دختران نوجوان، زنان بیوه، کلفت‌های مونث و بچه‌های تازه به دنیا آمده که مونث بودند، چطور پذیرفته شده و مورد توجه جنس مذکر و سرپرستان مرد خویش، قرار می‌گرفتند.


به بانوان این برهه از تاریخ ظلم شده است؟ مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند؟ توانایی مستقل شدن را داشته‌اند؟

به همراه اوریانا و همکارش دوئیلیو پالوتلی به درون خانه‌ها و زندگی زن‌هایی می‌روید که هر کدام قصه‌ای عمیق و تکان دهنده برای تعریف کردن، دارند. شب‌ها و روزهای آن‌ها چگونه گذشت؟ در صورت مخالفت با جنس مذکر، چه به روزشان آمد؟

با کتاب صوتی جنس ضعیف همراه شوید تا اوریانا فالاچی، کاندیدای نوبل ادبیات، برگی از تاریخ را برایتان به شکل مستندگونه و داستان محور، عنوان و با حقایق زندگی زنان، آشنایتان کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
509.۱۶ کیلوبایت
مدت زمان
۰۸:۵۶:۳۴
نویسندهاوریانا فالاچی
مترجم منا تقوی فر
راویآیلار محمدی
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۰۹.۱۶ کیلوبایت
۰۸:۵۶:۳۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (2)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

جنس ضعیف 📚 نویسنده: اوریانا فالاچی، روزنامه نگار و نویسنده ایتالیایی این کتاب اولین بار در سال ۱۹۶۱ میلادی چاپ شده و گزارشی از سفر های نویسنده به کشور های مختلف است که در اونها به بررسی وضعیت زنان پرداخته میشه. از کشور هایی که فالاچی برای نوشتن این کتاب بهشون سفر کرده میشه به چین، ژاپن، پاکستان، هند و آمریکا اشاره کرد. فالاچی تمام مشاهدات مستقیم خودش در مورد وضعیت و سختی های زندگی زنان در هر کشور رو داخل کتاب نوشته و اگرچه این کتاب کمی قدیمی هست و خیلی از رویداد های این کتاب در زندگی امروز تکرار نمیشه، ولی خوندن این کتاب جذابیت های زیادی داشت، چون میشه تفاوت فرهنگ های مختلف و تفاوت های نژادی رو به طور واضح دید و متوجه شد که زنان برای رسیدن به جایگاه فعلی در جامعه چه سختی هایی رو در گذشته تحمل کردند. در مورد فصل پایانی کتاب باید بگم که کمی ناامید شدم چون تشخیص دیدگاه نویسنده در آخر کتاب مشکل بود! در فصل پایانی فالاچی با تعصب زیادی صحبت کرده بود (از نظر من) که خیلی مناسب نبود و حق تصمیم گیری رو از خواننده می گرفت. ولی در کل باید بگم خوندن جنس ضعیف تجربه واقعا خوبی بود که اطلاعات خیلی زیادی در مورد زندگی زنان در گذشته به من داد💡📘📚

3
اجرای روان 🎙️

جوری کتابو نوشته که ادم شاخ درمیاره.از کشورای اسلامی مثل باغ وحش صحبت میکنه و از کشورای غربی مثل مدینه فاضله.😐

4

اگر ایران و عربستان میومد خیلی جالب تر میشد کتابش

4
(4)
اجرای روان 🎙️ (2)
44,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جنس ضعیف
جنس ضعیف
اوریانا فالاچی
رمانو
4
(4)
اجرای روان 🎙️ (2)
44,000
تومان