0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
از حس بد به حس خوب
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب

بر اساس شناخت درمانی
نویسنده:
دیوید برنز
درباره از حس بد به حس خوب

چطور می‌شود زندگی را به یک تجربه شورانگیز و منحصربه‌فرد تبدیل کنیم؟ چطور خودمان را از ترس و فوبیا و حملات عصبی رها سازیم؟ می‌شود راز‌های ارتباط صمیمی را کشف کرد؟ می‌توانیم با چه رویکردی مشاجرات زناشویی‌ را پایان دهیم؟ اصلاً در یک کلام، چطور می‌توانیم به موفقیت برسیم و دیگر تعلل نکنیم؟


کتاب «از حس بد به حس خوب»‌ قرار است جواب جامع و جذابی باشد برای چنین سؤا‌ل‌هایی. این کتاب تکنیک­های جدید، موثر و تمرین­های مرحله‌به‌مرحله‌­ای در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که به شما کمک کند بر مشکلات روزمره خود غلبه کنید. یاد می‌گیرید که چطور احساس خوب را درباره‌ خودتان و اطرافیانتیان تقویت ‌کنید و به زندگی به‌عنوان تجربه‌ای شگفت‌انگیز نگاه کنید و از آن به معنای واقعی لذت ببرید.


در کتاب «از حس بد به حس خوب» احساساتمان را بهتر می‌شناسیم و یاد می‌گیریم که چطور آن‌ها را تغییر دهیم. می‌فهمیم که چطور می‌توانیم سطح انتظاراتمان را از خودمان و جهانمان منطقی کنیم. همه‌ی این‌ها از جایی به‌درستی شکل می‌گیرد که می‌توانیم احساسات و احوالمان را بشناسیم و بفهمیم در درونمان چه می‌گذرد. و دقیقا بعد از این مرحله است که می‌توانیم ارزیابی واقع‌بینانه‌تری از خودمان و از شرایط داشته باشیم.


باید این را بدانید که چه چیزی باعث ترس‌های شماست و چه چیزی شما را یاد آن‌ها می‌اندازد. این آگاهی از منشاء دردها و ناامنی‌های درونی کمک می‌کند تا شما بتوانید راحت‌تر از آن‌ها عبور کنید و این کتاب دقیقاً قرار است همین کار را با نقطه‌های تاریک وجودمان کند.


در کتاب «از حس خوب به حس بد» یاد می‌گیریم که چطور ارتباط بهتری با اطرافیانمان برقرار کنیم و ویژگی‌های خوب و بد یک ارتباط را به‌درستی بشناسیم. و در ادامه کتاب، دلایل ناتوانی افراد در برقراری ارتباط مطرح می‌شود و به ما یادآوری می‌کند که چیزی عامل قطع ارتباط ما با دیگران است؛ از جمله سرزنش، خودفریبی، حقیقت، سوءظن، بی‌اعتمادی، قربانی‌شدن و...

می‌دانید، جای کتابی در بین کتاب‌هایمان کم است، که فارغ از پرداختن به روان و اینکه چطور روانمان تحت تسلط خود داشته باشیم، از دارودرمانی و میزان مصرفی دارو برایمان بگوید و راهنمای کاملی برای داروها محسوب شود. اما کتاب «از حس بد به حس خوب» در این بخش هم به بهترین شکل عمل می‌کند.


این کتاب بی‌نظیر را با صدای گرم اعظم حبیبی می‌شنوید، که صدایش در کنار مفاهیم ساده و روانی که کتاب ارائه می‌دهد، به‌خوبی می‌نشیند و حال‌وهوای خوبی را برای مخاطب ایجاد می‌کند. همین کافی‌ است تا از حال بدمان به حال خوب برسیم. در بخشی از کتاب صوتی «از حس بد به حس خوب» می‌شنویم:

«تکنیک‌های مدارا کردن و حل مشکلاتی که شما مـی‌آموزیـد، هـر بحرانـی را در زندگی مدرن دربرمی‌گیرد؛ از آزار و اذیت‌های کوچک، تا ویرانی‌های عاطفی بزرگ مشکلات واقعی، مانند طـلاق، مـرگ، شکـست، مـشکلات سختی که به نظر می‌رسد هیچ علت خـارجی و واضـحی نـدارد، ماننـد پایین بودن اعتمادبه‌نفس، ناامیدی، احساس گناه، بی‌عاطفگی. ممکن است اکنـون سؤالی پیش بیاید و آن این اسـت: «آیـا ایـن کمـک دیگـری از روانـشناسی عمـومی است؟» در واقع شناخت درمانی، یکی از اولین شک‌های روان درمانی اسـت کـه از طریق تحقیقات علمی سخت، تحت بررسی دقیق جامعـه تحـصیلی، مـؤثر گـزارش شده است. این درمان به خاطر داشتن ارزیابی و اعتبار، از بالاترین سـطوح علمـی، منحصر به فرد است. این تنها روش کمک به نفس نیست، بلکه یک پیشرفت بزرگ است که بخش مهمی از جریان اصلی پژوهش‌های روانپزشکی مدرن است. شناخت درمانی، به دلیل داشتن پایه‌ی علمی، تـأثیر زیـادی گذاشـته اسـت و بـرای سـال‌های مدیدی قدرتش را حفظ خواهد کـرد.»


برخی سرفصل‌های کتاب صوتی «از حس بد به حس خوب»:

فصل اول: شما می‌توانید شیوه‌ای را که احساس می‌کنید، تغییر دهید

فصل دوم: چگونه خلقیات خود را ارزیابی کنیم

فصل سوم: چگونه خلقیات خود را تشخیص دهیم؟

و...

کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۵۶ مگابایت
مدت زمان
۲۸:۱۴:۴۰
نویسندهدیوید برنز
مترجم فاطمه سادات میرحبیبی
راویاعظم حبیبی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
قیمت ارزی
14 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۵۶ مگابایت
۲۸:۱۴:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم...کتابی نیست که بگیری دستت مثل رمان بخونی وتمومش کنی داخلش تمریناتی داره برای غلبه بر تنبلی افسردگی کمبود اعتماد بنفس و .... البته همه ی این تمرینات نیاز به صرف زمان و تمرکز داره حدود ۲ بار خوندمش بعضی فصلها رو بیشتر از دوبار خوندم کتاب راحتی نبود واسم اما بدرد بخور بود

4

کتاب خوبی برای کسانی که میخوان به خودشون کمک کنند

4
(4)
148,000
٪30
103,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
از حس بد به حس خوب
٪30
از حس بد به حس خوب
بر اساس شناخت درمانی
نوین کتاب
4
(4)
148,000
٪30
103,600
تومان