0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آتش جن خاک آدم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آتش جن خاک آدم

درباره آتش جن خاک آدم
کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم اثری نوشته محمدرضا عابدی شاهرودی است که با صدای سید محمد حسینی می‌شنوید. این کتاب داستان‌های تخیلی و ترسناکی از زندگی جن‌ها و موجودات ماورایی دیگر دارد. کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم داستانی تخیلی با رخدادهایی ماورایی از زندگی اجنه و موجودات ماورایی است. محمدرضا عابدی شاهرودی در ابتدای داستان ذکر می‌کند که اتفاقاتی که در این داستان‌ها رخ می‌دهند، هیچ کدام واقعی نیستند؛ اگر مخاطبان به دنبال منبعی با مطالب مستند می‌گردند نمی‌توانند آن را اینجا پیدا کنند. اما ارجاعات گاه به گاه او به منابع حقیقی باعث می‌شود این فکر به ذهن مخاطب بیاید که آیا در حال خواندن داستان افسانه‌ای و تخیلی است یا داستانی واقعی؟ با این حال او موفق شده است تا ترس واقعی را به جان مخاطب بریزد. ترسی میخکوب کننده که او را وامی‌دارد تا پایان داستان ادامه دهد. این داستان از آفرینش اولین جن صحبت می‌کند. داستانی که با خلقت این موجود ماورایی آغاز می‌شود و با داستان زندگی او، ازدواج کردنش و … ادامه پیدا می‌‌کند. هر فصل از کتاب به یکی از موضوعات پیرامون زندگی اجنه می‌پردازد. پیشگفتار، خلقت جن، اسرارگانان، سحر و جادو، نفس حمیسه، امتحان بزرگ اجنه نر، دوره خونی چهارم زمین، گناه نخستین، ظهور شیطان، هفت شیطان، هفت جهنم، خاندان‌های بزرگ اجنه، تسخیر اجنه، ماجرای هراس‌انگیز اجنه مشرک، هاله تاریکی، رقصیدن به دور اجنه، زافان‌ها در نَجافا، انجمن هفتاد و هفت، از خاکستر به نور، ارباب اجنه، عناصر دنیای اجنه، قلب اجنه، طلسمات اجنه، سایه‌های غم‌زده، نمایه و تاریخچه فصل‌های این کتاب است. نویسنده همچنین در حین روایت این داستان از موجوداتی سخن می‌گوید که قبل از پیدایش انسان در روزی زمین زندگی می‌کرده‌اند. اگر از دوست‌داران داستان‌های ژانر وحشت هستید، شنیدن کتاب صوتی آتش جن، خاک آدم یک تجربه لذت بخش برای شما رقم می‌زند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
155.۷۹ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۴۹:۳۰
نویسنده محمدرضا عابدی شاهرودی
راویمحمد حسینی
ناشرگروه فرهنگی هنری یم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۵.۷۹ مگابایت
۰۲:۴۹:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
16 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

من توصیه نمیکنم ، نه آموزنده بود نه تاریخی نه لفظ شیرینی داشت نه داستان جذابی بود اگر از همه جا مونده و رونده بودید و مثل من دوست داشتید ب همه جا سرک بکشید لااقل میتونید با صدای جالب گوینده دقایقی را توی دره های سرگردان ذهن و خیال پرسه بزنید و نهایت دوباره ب ناکجا آباد زندگی چشم باز می کنید و حریص تر از قبل دنبال کتاب های جذاب و خواندنی هستید.

4

نحوه خوانش و افکت‌های صوتی خیلی خوب فضا رو بازسازی می‌کرد و تجربه گوش‌دادن رو جالب‌تر می‌ساخت. بیشتر از ترسناک بودن، حالت تاریخ ماورایی یا فانتزی داشت. اطلاعات جالبی از زمان پیدایش جنیان میگفت.‌ در کل تجربه جالبی بود. از شنیدنش تا اینجای کار یعنی فصل ۱۰، لذت بردم.

1

اجرا خوب بود ولی ذره‌ای ترسناک نبود محتوا!

5
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
آموزنده 🦉

جالب بود حداقل برای یک بار بخونیدش

نمایش 1 نقد دیگر
3.7
(6)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
15,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آتش جن خاک آدم
آتش جن خاک آدم
محمدرضا عابدی شاهرودی
گروه فرهنگی هنری یم
3.7
(6)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
15,500
تومان