0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فارکس آموزش کامل ورود به فارکس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب فارکس آموزش کامل ورود به فارکس

قدم به قدم وارد فارکس شوید تا ضرر نکنید
درباره فارکس آموزش کامل ورود به فارکس
همه می‌توانند با چند کلیک به سرعت وارد فارکس شوند؛ البته با همین سرعت ضرر کرده و از فارکس خارج می‌شوند. برای جلوگیری از این مسئله لطفا؛ کمی صبور باشید. ابتدا اصول ورود به فارکس را به صورت گام به گام یاد بگیرید تا بتوانید بسیار امن وارد فارکس شوید. همیشه در طول دوره‌های مختلف تاریخی افراد برای به دست آوردن پول و حفظ ارزش آن به دنبال راهکارهای متفاوتی رفته‌اند و گاهی از میان همین گزینه‌های مختلف، ابتکاراتی به وجود آمده که جامعه و اقتصاد را چندین قدم به سمت پیشرفت رهنمون ساخته است. بیایید با یک مثال ساده شروع کنیم. اگر شما تصمیم بگیرید یک کتاب خریداری کنید قاعدتا باید بهای آن را با پول رایج در کشور خود پرداخت کنید. در صورتی که شما برای سفر به کشور دیگری رفته اید و تصمیم به خرید کتاب از آن جا داشته باشید بدون شک باید بهای آن را با پول رایج همان کشور بپردازید. برای تغییر ارزش و تبدیل ارز باید چه کرد؟ این دقیقا همان پرسشی بود که سال‌ها پیش افراد به دنبال پاسخی قانع کننده برای آن بوده‌اند تا در نهایت منجر به شکل‌گیری اولین صرافی‌ها شد. در همین راستا تفاوت نرخ ارز در کشورهای مختلف توجه افراد را به خود جلب کرد. رفته رفته جوامع متوجه شدند که قادر خواهند بود از این تفاوت نرخ، سود کسب کنند و این سنگ بنای اولیه تشکیل بازاری بین المللی شد که بعدها فارکس یا همان بازار تبادل ارزهای خارجی نام گرفت. امروزه شما در این بازار قادر هستید از خرید و فروش ارزش ارزهای سایر کشورها سود کسب کنید. از سوی دیگر با گسترش روز افزون این بازار و افزایش تعداد بازیگران آن، ارائه خدمات متنوع دیگری همچون خرید و فروش ارزهای دیجیتال و یا معامله بر روی شاخص‌های سهام بسیار مطرحی چون داوجونز و نزدک نیز میسر شده است که همین امر آن را به بازاری جذاب برای کاربران و معامله‌گران تبدیل ساخته است. اگر به دنبال یافتن اطلاعات بیشتر در زمینه تاریخچه و دلایل شکل‌گیری این بازار هستید خواندن این کتاب به شما کمک خواهد کرد دید بهتر و جامعتری از فارکس پیدا کنید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۸ مگابایت
تعداد صفحات
188 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۱۶:۰۰
نویسندهمرتضی گودرزی
نویسنده دوم ویراستار زهره چگنی
ناشراردوی سوره
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۸ مگابایت
۱۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

نمره ۴ از ۱۰ این کتاب را مطالغه کردم فعال بازار هستم ۴ سالی هست به صورت تمام وقت نکته جدیدی برای من نداشت چون همگی را جدا جدا قبلا خوانده بودم در کل اگر اطلاعات اکادمیکی ندارید و با بازار اشنا هستید احتمالا ۳۰ درصذ اطلاعات جدیدی بدهد و این که نویسنده نمیگم ادم خیلی خفنیه ولی بیسواد هم نیست

5

برای مطالعه این کتاب بهتر است که کتاب فارکس برای مبتدی‌ها از همین نویسنده مطالعه شود. در کتاب آموزش کامل فارکس نویسنده عمیق‌تر به مباحث پرداخته و سعی کرده است تجربیات خود را در قالب زبانی ساده به مخاطب ارائه دهد.

5

عالی بود. خیلی چیزها با خوندن این کتاب از بازار فارکس دست‌گیرم شد. مرسی

4
(6)
70,000
٪50
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فارکس آموزش کامل ورود به فارکس
٪50
فارکس آموزش کامل ورود به فارکس
قدم به قدم وارد فارکس شوید تا ضرر نکنید
اردوی سوره
4
(6)
70,000
٪50
35,000
تومان