0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تیزذهن بمانید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب تیزذهن بمانید

در هر سنی مغزی بهتر بسازید
نویسنده:
سانجی گوپتا
ناشر:
میلکان
درباره تیزذهن بمانید
تیزذهن بمانید قرار است به شما کمک کند برای خودتان برنامه‌ی «ذهنِ تیز» تنظیم کنید؛ برنامه‌ای که به‌راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره‌‌تان بگنجانید. خودِ من قبلاً آن را انجام داده‌ام و مشتاقم این کار را به شما هم یاد بدهم. من خبرنگار و جراح مغز و اهل علم هستم و بخش عمده‌ای از شغلم تعلیم و توضیح‌دادن است. من یاد گرفته‌ام برای‌ این‌که پیام‌هایم جا بیفتند، توضیح‌دادنِ دلیلِ یک پدیده به‌اندازه‌ی چیستی و چگونگی آن اهمیت دارد. بنابراین از اول تا آخر این کتاب توضیح می‌دهم که چرا مغزتان این‌چنین کار می‌کند و چرا گاهی نمی‌تواند منظورتان را برساند. وقتی این کارکردهای درونی را بفهمید، عادت‌های خاصی که من شما را به نهادینه‌کردن آن‌ها ترغیب می‌کنم معقول به نظر خواهند رسید و به ‌احتمال‌ زیاد بخشی جدانشدنی از برنامه‌ی روزانه‌تان خواهند شد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۸۹ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهسانجی گوپتا
مترجمهاجرعلی پور
مترجم دوم هاجر علی پور
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Keep Sharp
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
137,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۸۹ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خیلی جالبی بود برام و محتواش در مورد افول مغز و افت شناختی و عوامل این بیماری ها و راه های جلوگیری خیلی کامله. نویسنده همه چیز رو جوری توضیح داده که همه متوجه میشن و حوصله سر بر هم نبود برای من، و البته ترجمه هم خیلی خوب بود. اوایلش شاید کمی کلمات تخصصی داشته باشه منتها جوری نیست که ادم نخواد بخونتشون و هرچی کتاب جلوتر میره، فصل های کتاب جالبتر میشن. جذاب ترین فصل برای من فصل نهمه به خاطر برنامه دوازده هفته ای که داده. و خیلی کمک میکنه که این کتاب رو تو زندگی روزمره مون پیاده کنیم.

5

یک کتاب عالی از یک نویسنده کار درست با ترجمه روان، واقعا چی بهتر از این. چند وقتی بود که دنبال کتابی بودم که بتونه به بهبود عملکرد مغز کمک کنه ، وقتی این کتاب رو دیدم سریعا خریدم چون از قبل سانجی گوپتا رو میشناختم و میدونستم که آدم باهوشی اه که تقریبا در هر حیطه ای ( پزشکی ، ژورنالیسم ، …) وارد شده موفق بوده. شک نکنید کتاب فوق العاده مفیدی اه، اگر به موضوعش علاقه داشته باشید از لحظه لحظه خوندنش لذت خواهید برد.

5
انگیزه‌بخش 🚀

این کتاب درباره مغزه ولی ... ولی من از روزی که خوندنش تموم شد تا الان منظم ورزش میکنم و هیچی اندازه ی این کتاب به من برا شروع ورزش و ادامش انگیزه نداد و حالم امروز بخاطر ورزش خیلی خوبه 😊

2

کتاب ترجمه خوبی نداره

4.3
(13)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
59,000
٪50
29,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تیزذهن بمانید
٪50
تیزذهن بمانید
در هر سنی مغزی بهتر بسازید
میلکان
4.3
(13)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
59,000
٪50
29,500
تومان