0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرنوشت را باید از سر نوشت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب سرنوشت را باید از سر نوشت

درباره سرنوشت را باید از سر نوشت

کتاب «سرنوشت را باید از سرنوشت» به قلم علی‌اصغر سوادکوهی نوشته شده است. کتابی که با دید مثبت‌اندیشی و روان‌شناسانه از سوی یکی از روانشناسان و سخنرانان انگیزشی خوب ایران به رشته‌ی تحریر درآمده است. این کتاب به خوانندگان می‌خواهد راه و روشی برای تغییر زندگی را نشان دهد. همان‌طور که از نام اثر برمی‌آید نویسنده می‌خواهد خاطرنشان کند که بن‌بستی در زندگی نیست و ما اسیر دست سرنوشت نیستیم، می‌توانیم سکان زندگی خود را به دست گرفته و بهترین‌ها را بسازیم. از ویژگی‌های قابل‌ذکر کتاب می‌توان به‌سادگی و صمیمیت آن اشاره کرد.

این کتاب در سال ۱۳۹۴ از سوی انتشارات نسل نواندیش در ۲۲۴ صفحه عرضه و توزیع شده است. کتاب سوادکوهی چند بار تاکنون تجدید چاپ شده است و موردتوجه علاقه‌مندان قرار گرفته است. نسخه‌ی الکترونیکی اثر حاضر نیز در بخش روانشناسی فیدیبو در دسترس همگان قرار دارد. هرچند کتاب فعلی در رده‌ی کتاب‌های انگیزشی و روانشناسی مثبت‌اندیش نیز می‌توان جای داد.

درباره‌ی علی اصغر سوادکوهی، آموزگار نویسنده

آقای علی اصغر سوادکوهی، متولد ۱۳۳۸ در فریدن اصفهان است. وی با آن‌که دیپلم فنی داشت به سبب علاقه به سمت امور تربیتی و روانشناسی گرایش یافت و در دانشگاه فرهنگیان از کاردانی تا کارشناسی ارشد در رشته‌ی امور تربیتی، برنامه‌ریزی و روانشناسی گذرانده است. وی از سال ۶۳ دبیر مدارس متوسطه در استان اصفهان بوده است و در دهه‌ی هفتاد خورشیدی به سمت رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان فریدونشهر اصفهان منصوب شد. بااین‌همه همیشه کارهای پژوهشی در زمینه‌ی روانشناسی، خودیاری و انگیزش به‌ویژه برای نوجوانان را پی گرفته و آثار بسیاری منتشر کرده است. او همچنین از سخنرانان چیره‌دست انگیزشی محسوب می‌شود. در مراکز مختلف به‌عنوان مدرس موفقیت و مدیریت استرس و اعتمادبه‌نفس و مشاور خودیاری مشغول فعالیت بوده است. همچنین نویسنده‌ی پرکاری برای عامه مردم بوده و بیش از ۱۰ کتاب تاکنون منتشر کرده است.

دو دلیل برای اینکه چرا باید کتاب سرنوشت را باید از سرنوشت را خواند

  • کتاب حاضر مختصر و مفید و به‌روز است. می‌تواند مدت کوتاهی برای شما احوال و فکر نویی بسازد. کافی است که به خوی آن را مطالعه کنید.
  • این کتاب را نویسنده و پژوهشگری مجرب نوشته است و کسی که با عموم مردم از نوجوان تا بزرگسال در ارتباط بوده و علاوه بر دانش به عملی هرآنچه را می‌گوید در مواجهه با افراد تجربه کرده است.

در بخشی از کتاب سرنوشت را باید از سرنوشت می‌خوانیم

تغییر، مهم‌ترین عامل مؤثر در زندگی هر یک از ماست. اطلاعات فناوری و رقابت عواملی هستند که سبب بروز تغییرات می‌شوند فردی موفق است که بتواند سرعت خود را با نرخ تغییرات هماهنگ کند قانون «علت و معلول»، قانون کلیدی و طلایی در تعیین سرنوشت بشر است که بر اساس این، قانون تفکر و اندیشه، علت و عمل، معلول آن است، پس هر پدیده علتی دارد و موفقیت به‌هیچ‌وجه تصادفی نخواهد بود؛ بنابراین کلیدهای موفقیت با تمرین و تکرار قابل یادگیری است: «تو همانی که می‌اندیشی.» یک پرسش مهم این است: «افراد موفق چگونه می‌اندیشند؟»

در پاسخ باید گفت؛ تفکرات و صحبت‌های افراد موفق همیشه درباره چیزهایی است که می‌خواهند و این که چگونه به آنها برسند. برخلاف این گروه، افراد شکست‌خورده به این می‌اندیشند که چه نمی‌خواهند و چه کسی مقصر است؟ خوش‌بینی؛ مهم‌ترین صفتی است که با خود، موفقیت و شادی به همراه دارد؛ همچنین کیفیتی اکتسابی است؛ بنابراین می‌توان آن را با تمرین و تکرار آموخت. افراد خوش‌بین همواره این‌گونه می‌اندیشند که چه می‌خواهند و چگونه باید به خواسته‌های خود برسند. آنها در هر شرایط و موقعیتی تنها نکات مثبت و خوب را می‌بینند. شادی برای افراد خوش‌بین یک عادت است. با شادی و خوش‌بینی می‌توان سازوکار شکست را که در ذهن فعال است ...

چهار پیشنهاد برای خوانندگان کتاب سرنوشت را باید از سرنوشت

خوانندگان علاقه‌مندی که توانسته‌اند با کتاب حاضر ارتباط خوبی برقرار کنند، کتاب‌هایی چون اثر حاضر می‌تواند دنباله‌ی خوبی برای مطالعاتشان باشد، کتاب‌های زیر از همین رو پیشنهاد شده‌اند:

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۳ مگابایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسنده علی اصغر سوادکوهی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۳ مگابایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرنوشت را باید از سر نوشت
٪30
سرنوشت را باید از سر نوشت
علی اصغر سوادکوهی
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان