0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنر برقراری ارتباط
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب هنر برقراری ارتباط

با ارتباط کلامی قوی زندگی خود را تغییر دهید
نویسنده:
جودی اپس
درباره هنر برقراری ارتباط

کتاب هنر برقراری ارتباط (The Art of conversation) در سال 2009 به زبان انگلیسی چاپ شد. در بعد از ظهری دل‌پذیر، نویسنده و دوستانش با یک‌دیگر در حال گفت‌وگو بودند. نویسنده به مدت یک ساعت، سخنان پرحرارت دوستانش را می‌شنید و تنها با سر تکان دادن واکنش نشان می‌داد. وقتی سخن گفتن آن دوست تمام شد، یکی ‌دیگر از همراهان به شوخی گفت که عجب گپ دل‌پذیری داشتید. این سخن خنده‌دار باعث شد تا همه اعضای جمع درباره تجربه ارتباط خود با دیگران سخن بگویند، نهایتا فرانک از دوستان نویسنده در جمع گفت که کسی باید درباره هنر گفت‌گو کتابی بنویسد. این همان کتاب است.

نحوه  گفت‌وگوی ما با دیگران تعیین‌کننده کیفیت ارتباطمان است و با گفت‌وگو می‌توانیم ایده‌های خودمان را با بقیه به اشتراک بگذاریم. این  کتاب از 15 فصل تشکیل شده است. در داخل آن قرار است که با نقش گفت‌وگو و فواید آن در زندگی خودمان آشنا شویم. بخشی از این کتاب به ما یاد می‌دهد که سخنوری ماهر و سخنرانی حرفه‌ای شویم و روی دیگران تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم. یکی از روش‌هایی که در اثر فوق یاد می‌گیریم، هدایت کردن بحث به سمت اهدافی مشخص است. کتاب فوق  که به حوزه علوم اجتماعی و علوم ارتباطات تعلق دارد؛ در سال 1398 و به همت انتشارات نسل نواندیش توسط اکبر عباسی چاپ شده است.

با جودی اپس بیشترآشنا شویم

جودی اپس (Judy Apps) متخصص ارتباطات بین‌المللی، مربی، نویسنده و سخنران انگیزشی است. او که مربی حرفه‌ای دارای مدرک از فدراسیون مریپبی‌گری بین‌المللی و عضو کاملا واجد شرایط مربیان جهانی دانشگاه ان‌ال‌پی و شبکه مشاوران است، افرادی را در همه مراحل زندگی در مورد ارتباطات، اعتماد به نفس و صدا آموزش می‌دهد. او در کتاب معروفش «صدای نفوذ» برنامه‌هایی را در مورد روش ابتکاری برقراری ارتباط با نیروی بالقوه درونی افراد مطرح می‌کند که باعث شده است، صدها نفر به جهش‌هایی بزرگ در ارتباطات و اعتماد به نفس شخصی پیدا کنند.

جودی در 9 آوریل سال 1945 در ایالات متحده آمریکا دیده به جهان گشود. او در حال حاضر 77 سال دارد. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به صدای نفوذ، پروانه و دستان عرق کرده، مهارت‌های صدا و سخن گفتن برای احمق‌ها اشاره کرد. آثار این نویسنده توانسته تاثیر زیادی بر روی زندگی افراد  گوناگونی در آمریکا بگذارد.

سه دلیل مهم برای خواندن کتاب هنر برقراری ارتباط

همه ما دوست داریم تا تعاملی محترمانه با دوستان، اطرافیان، همکاران و خانواده خود داشته باشیم. تاثیرگذار بودن یکی دیگر از خواسته‌های ماست.به همین خاطر کتاب‌هایی در حوزه ارتباطات اجتماعی نوشته شده‌اند که می‌توانند کمک حال ما باشند. کتاب هنر برقراری ارتباط به سه دلیل اثری ایده‌آل برای افزایش مهارت‌های اجتماعی و تعاملی است.

  • با خواندن این کتاب می‌توانیم فنون سخنوری و سخنرانی را به بهترین شکل ممکن بیاموزیم
  • آموزه‌های اثر فوق، بنا بر رویکرد تجربه‌محور خود، قابلیت به کار گرفتن در زندگی روزمره را دارند.
  • این کتاب اطلاعات زیادی در حوزه فهم زبان و مبانی برقراری ارتباط موثر را با نگاهی علمی به ما یاد می‌دهد.

در بخشی از کتاب هنر برقراری ارتباط می‌خوانیم

وقتی گفتگو بین دو نفر صورت بگیرد بی آنکه پیوند و قرابتی با هم داشته باشند. بعید است که به احساسی خوشایند دست پیدا کنند. من مطمئنم که شما از گفتگوهای عذاب‌آور يا کسل‌کننده در زندگی‌تان به تنگ آمده‌اید - یا شاید هنوز هم اسیرش هستید.

یک بار از اپرا وینفری خواستند که بگوید آرزو می‌کند قبلاً در زندگی‌اش چه چیزی را می‌دانسته است. و او در جواب گفت که هميشه دلش می‌خواسته بتواند «رادیاتورها» و «تخلیه‌کننده‌ها» را تشخیص بدهد. او توضیح داد «رادیاتورها» افرادی هستند که موردی مثبت از خود بروز می‌دهند. مثل گرمی و محبت یا انرژی و اشتیاق. «تخلیه‌کننده‌ها» برعکس افرادی منفی‌گرا هستند که مدام حتی از خودشان هم ایراد می‌گیرند و انرژی آدم را تحلیل می‌برند.

احتمالاً شما هم با این دسته افرادی که او درباره‌شان حرف زد. آشنا هستید. پس از صحبت با بعضی افراد. احساس می‌کنيد انرژی و الهام گرفته‌اید. عده‌ای دیگر شما را خسته می‌کنند. بعد از گفتگو با آن‌ها درمی‌یابید که همه انرژی‌تان تحلیل رفته و تازه چیزی هم نصیب‌تان نشده است.

چه کسانی در زندگی شما تخلیه‌کننده هستند و چه عواملی باعث می‌شود این‌گونه باشند؟ می‌توانید برخی از آن‌ها را اینجا پیدا کنید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب هنر برقراری ارتباط

کتاب هنر برقراری ارتباط به خوبی می‌تواند کمک‌مان کند تا در اجتماع‌ و فضاهای مختلف با دیگران ارتباط تاثیرگذار داشته باشیم. اگر دوست دارید تا در این زمینه مهارت‌های بیشتری پیدا کنید؛ این کتاب‌‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
9.۷۹ مگابایت
تعداد صفحات
248 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۶:۰۰
نویسندهجودی اپس
مترجماکبر عباسی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‫‬‭The art of conversation : change your life with confident communication, 2,014
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹.۷۹ مگابایت
۲۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
50 ٪
1
ستاره
0 ٪
2.5
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنر برقراری ارتباط
٪30
هنر برقراری ارتباط
با ارتباط کلامی قوی زندگی خود را تغییر دهید
انتشارات نسل نواندیش
2.5
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان