0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شاگرد قصاب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شاگرد قصاب

درباره شاگرد قصاب
- بخشی از کتاب: وقتی جوان بودم، بیست یا سی یا چهل سال پیش، توی شهر کوچکی زندگی می‌کردم که همه به‌ خاطر کاری که با خانم نوجنت کرده بودم دنبالم می‌گشتند. کنار رودخانه توی سوراخی زیر علف‌های در‌هم‌پیچیده قایم شده بودم. مخفیگاهی که من و جو باهم ساخته بودیم. گفتیم مرگ بر تمام سگ‌هایی که وارد این‌جا شوند. البته به‌جز خودمان. از توی سوراخ خیلی چیزها می‌‌توانستی ببینی ولی کسی تو را نمی‌دید. علف و چوب و هزارتا چیز دیگر روی آب شناور بودند و از زیر تاقِ تاریکِ پل می‌گذشتند. می‌رفتند به ناکجاآباد. گفتم موفق باشید علف‌ها. بعد دماغم را بیرون آوردم تا ببینم چه خبر است. چیک... ببخشید ها! باران! ولی شکایتی نداشتم. از باران خوشم می‌آمد. صدای آب و زمین نرم، انگار علف‌های سبز کنارت جوانه می‌زدند. به این می‌گویند زندگی. نشستم و زل زدم به قطره‌ی آبی نوک یک برگ. نمی‌توانست تصمیمش را بگیرد که بیفتد یا نه. مهم نبود... عجله نداشتم. گفتم عجله نکن قطره... تا دلت بخواهد وقت داریم. تمام وقت دنیا مال ماست...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
423.۴۴ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۴۲:۲۸
نویسنده پاتریک مک کیب
مترجمپیمان خاکسار
راویهومن خیاط
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۲۳.۴۴ مگابایت
۰۷:۴۲:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 34 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (4)
تلخ ☕️ (3)
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
14 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

انگار هرچی نقدهای غیر ادبی کاربران نا‌ادبیات دوست بیشتر میشه کتاب بهتره! چون یه کار تو ژانر مورد علاقه شما نیست دلیل بد بودنش نیست. خوانش کتاب خوب و حرفه‌ایه ولی نظرات کاربرانی که فقط برای شنیدن صدای مورد علاقه‌اشون میان و اصلا مخاطب اون اثر نیستن و با کتاب ارتباط برقرار نمیکنن و نظر منفی میذارن رفتاری بسیار رو‌ مخه.

1

این کتاب بی نظیره و اینکه طرز روایت راوی خیلی تاثیر داره روی نظر شنونده،اکثرا ناراضی هستن ولی بنظر من راوی نتونستن حق مطلب رو بیان کنن من همین کتاب رو با صدای آقای آرمان ضیائی مهر شنیدم از ایران صدا فوق العاده بود صدای ایشون واقعا تاثیر کتاب رو صد برابر میکنن پیشنهاد میدم با صدای ایشون دوباره بشنوید

1

بی شک بدترین کتابیست که در زندگیم تجربه کردم و ازونجایی که مترجمش حرفه ایه،احتمال اینکه مشکل از ترجمه باشه رو کاملا رد میکنم.واقعا محتوایی بشدت و بی سر و تهه و مالیخولیایی و خسته کننده واسه گفتن هیچ...با این سطح از نوشتن هرکسی میتونه نویسنده باشه

4

توصیه میکنم بخونید و البته صبور باشید، من اولش گیج بودم بین اتفاق‌های افتاده و ذهنیات فرنسی ولی کم کم متوجه شدم. طفلی فرنسی و بچه‌هایی مثل فرنسی😟. اولین کتابی بود که با صدای آقای هومن خیاط شنیدم و عالی بود.

2
اجرای روان 🎙️
تلخ ☕️

چند فصل آخر ربط کدهای داستانی رو متوجه می‌شید. تنها چیزی که باعث شد من کتاب رو به انتها برسونم خوانش روان جناب خیاط بود. اما این کتاب روایتی از یک دوره از زندگی یک روان پریش هست. من خیلی دوستش نداشتم و پیشنهاد نمیکنم.

5

پنج تا ستاره بخاطر داستان. این کتاب رو با صدای آرمان ضیائی مهر از ایرانصدا گوش کردم البته متاسفانه بصورت خلاصه شده و سانسور شده فقط ۳ ساعت و ۴۷ دقیقه!!!!! اما کار راوی بی نظیر بود، انقد که تا صبح بیدار موندم و گوش کردم‌‌.

1

جز ۱۰۰۰کتاب که باید قبل.......‌‌!چرا نباید سمفونی مردگان ،جای خالی سلوچ،چشمهایش و دیگر آثار فارسی زبان، در این لیست نیاشد و افکار یک روانی برای خوانش، اینقدر جالب باشد؟جز اغراض و سوگیری های ملی و سیاسی چیزی به ذهنم نمی رسد.

5
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

این کتاب به خوبی نشان میده نفرت پراکنی و استفاده از الفاظ بد چقدر میتونه زیان بار باشه. کلمات میتونن مثل گلوله روح و روان انسان‌ها رو متلاشی کنن. حواسمون به حرف‌هایی که میزنیم باشه به خصوص حرف‌هایی که به بچه‌ها می‌زنیم.

5

این سومین کتابیه که قراره با صدای فوق العاده خاص و قوی هومن خیاط بشنوم ... مطمئنم خیلی جذاب خواهد بود ...

1

ضمن سپاس. از همه ی کسانی که برای تهیه الکتاب تلاش کرده اند، متاسفانه برایم گیرایی نداشت

نمایش 10 نقد دیگر
4
(34)
اجرای روان 🎙️ (4)
106,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
شاگردقصاب
شاگردقصاب
پاتریک مک کیب

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شاگرد قصاب
شاگرد قصاب
پاتریک مک کیب
رادیو گوشه
4
(34)
اجرای روان 🎙️ (4)
106,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر