0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد

یک داستان اقتصادی
نویسندگان:
پیتر شف
،
اندرو شف
درباره چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد

نقد و بررسی کتاب صوتی چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد

کتاب صوتی چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد نوشته اندرو شف و پیتر شف به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب، عواملی که تأثیر بر شکوفایی و سقوط اقتصاد کشورها دارند، را برای خوانندگان به تصویر می‌کشد. این کتاب در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و در طی یک داستان خیالی، به مسائل مختلفی از جمله تورم، کسری بودجه، نقش بانک مرکزی، تجارت بین‌المللی و سقوط اعتبار پرداخته و مفاهیم اقتصادی را به طریقی آموزشی و سرگرم‌کننده توضیح می‌دهد. این کتاب توسط واشنگتن تایمز به عنوان یکی از ایده‌های اقتصادی جذاب شناخته شده و این روزنامه در وصف کتاب برادران شف اینگونه نوشته که: «ایده های این کتاب اقتصادی از طریق یک داستان جذاب و تخیلی با تصویرسازی‌های سرگرم‌کننده بیان شده است.»

ارتباط این کتاب با "یک کمیک اقتصادی: چرا یک اقتصاد رشد می‌کند و چرا رشد نمی‌کند" نوشته ایروین شیف، پدر آن‌ها، نشان از ریشه‌های تحقیق و نوآوری این اثر دارد. این کتاب برنده جایزه کتاب بین المللی GetAbstract شده و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتب نیویورک تایمز شناخته شده است. مطالعه این اثر را به دوستداران مسائل اقتصادی توصیه می‌کنیم.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های علوم اجتماعی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی علوم اجتماعی فیدیبو سر بزنید.

درباره نویسندگان اندرو شف و پیتر شف

پیتر شف در سال ۱۹۶۳ در نیوهین کنتیکت متولد شد و دوران تحصیلی خود را در دبیرستان بورلی هیلز گذراند. او در سال ۱۹۸۷ از دانشگاه کالیفرنیا در رشته حسابداری فارغ‌التحصیل شد. پیتر در زمینه مالی و سرمایه‌گذاری فعالیت‌های متعددی انجام داده و شرکت Euro Pacific Canada Inc. را تأسیس کرده که در حال حاضر با نام Echelon Wealth Partners Inc. در تورنتو فعالیت می‌کند. او به عنوان یک کارگزار سهام و مفسر مالی نیز شناخته می‌شود و در برنامه‌های رادیویی و شبکه‌های تلویزیونی متعددی حضور داشته است. همچنین، مقالات او به عنوان یک تحلیلگر مالی در نشریات معتبر به چاپ رسیده‌اند. پیتر تاکنون چندین کتاب منتشر کرده که همگی به عنوان پرفروش‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال شناخته شده‌اند.

اندرو شف، برادر پیتر شف، نیز در عرصه مالی و سرمایه‌گذاری فعالیت دارد و به عنوان مدیر ارتباطات و بازاریابی شرکت سرمایه‌گذاری یورو پسیفیک مشغول به کار است. وی بیش از یک دهه‌ است که در این شرکت به صورت جدی و پرتلاشانه مشغول به کار است.

چرا باید کتاب صوتی چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد را بشنویم

مطالعه این کتاب برای همه افرادی که می‌خواهند مفاهیم اقتصادی را به شیوه‌ای ساده و جذاب بیاموزند، بسیار مناسب است. این کتاب توسط روشی خلاقانه و جذاب، مهم‌ترین مباحث اقتصادی را از طریق داستان و ماجراهای سه شخصیت اصلی به ما می‌آموزد. این رویکرد آموزشی مناسب برای افرادی است که با مفاهیم اقتصادی کمتر آشنا هستند و می‌خواهند این مباحث را در قالب یک داستان جذاب و جذاب تر بیاموزند. همچنین، با استفاده از جعبه‌های بررسی واقعیت در هر فصل، این کتاب افراد را به تأمل در مفاهیم اقتصادی و ارتباط آنها با واقعیت‌های جامعه‌ای ترغیب می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال یک روش تازه و جذاب برای یادگیری اصول اقتصاد هستید، این کتاب یک گزینه عالی برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد می‌شنویم

روزی روزگاری سه مرد به نام‌های Able، Baker، Charlie در جزیره‌ای دورافتاده به تنهایی زندگی می‌کردند. جزیره جای خشک و بد آب و هوا و به دور از یک هوای دلپذیر بود، جزیره‌ای که هیچگونه امکانات رفاهی نداشت. بدتر از همه این که انتخاب غذا نیز بسیار محدود بود، فهرست غذا فقط شامل یک نوع غذا بود: ماهی.

خوشبختانه جزیره پر بود از یک نوع ماهی عجیب که هر کدامشان به قدی بزرگ بودند که برای غذای روزانه یک نفر کافی بود. جزیره جایی متروک بود که هیچ یک از روش‌های پیشرفته ماهیگیری به آن جا نرسیده بود. بهترین کاری که آن‌ها می‌توانستند بکنند این بود که در آب بپرند و با دست خالی ماهی‌های لیز را بگیرند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های علوم اجتماعی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
255.۲۲ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۰۴:۰۶
نویسندهپیتر شف
نویسنده دوماندرو شف
مترجمحمیدرضا ارباب
راوی میلادفتوحی
راوی دوممیلاد فتوحی
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۵۵.۲۲ مگابایت
۰۶:۰۴:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

به نظرم هر کسی باید این کتابو بخونه فوق العاده بود برام مفاهیم اقتصاد رو به زبان ساده و به شکل یه داستان توضیح میده داستان ازین قراره که یه جزینه فرضی رو که نماد ایالات متحده‌ست رو معرفی میکنه و افراد اون جزیره برای زندگی نیاز به ماهی گرفتن دارم و ماهی رو به عنوان پول در نظر میگیره و با فکت های علم اقتصاد از پایه شروع میکنه رشد اقتصادی رو نشون میده که چجوری پیشرفت میکنه و چجوری ورود سیاست به اقتصاد باعث میشه گند بخوره تو اوضاع افتصاد جزیره تجارت بین المللیو توضیح میده و بدهی های دپت امریکا و کلا جزییات زیاده داره داستان و جذابه من که گذاشتم دوباره گوش بدم چون واقعا یکبارش فایده نداره

4

یک کتاب از پیتر شف در فارسی با دو عنوان مختلف ترجمه شده اولی همین عنوان و دومی به اسم دید اقتصادی. من دومی رو گوش کرده بودم که جالب بود. به درد کسانی که اقتصاد نخوندن میخوره. این کتاب هم کپی همون کتاب با عنوان متفاوته. محتوی کتاب برای اقتصاد نخونده ها میتونه جالب باشه. موندم با وجود کتابهای متعدد اقتصادی، چرا هر دو ترجمه از کتاب رو صوتی کردند؟

5

عالی جالب و شنیدی و خواندنی. به عنوان یک Phd اقتصاد در بخش پولی جذاب و شنیدنی بود

3

کتاب خوبیه، البته به نظر میاد تو فصل‌های آخر قضاوت درستی در مورد آینده‌ی اقتصاد نداره.

5

فوق‌العاده هست برای آشنایی اقتصاد به زبان داستان

5

حتما بخونن اماتورها

5

کسی گوش کرده

4.6
(8)
110,000
٪30
77,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪20
چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد
چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد
یک داستان اقتصادی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد
٪30
چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد
یک داستان اقتصادی
استودیو نوار
4.6
(8)
110,000
٪30
77,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر