0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هر روز صبح با امید از خواب بلند شو
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

درباره هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

«هر روز صبح‌ با امید از خواب بلند شو» کتابی است که با همکاری جوئل و ویکتوریا اوستین نوشته شده است. در سال 2016 توسط FaithWords منتشر شد.

این کتاب یک عبادت 90 روزه است که هدف آن الهام بخشیدن به خوانندگان است تا روز خود را با نگرش مثبت و حس امید آغاز کنند. خواندن هر روز شامل یک آیه کتاب مقدس، پیام امید و تشویق و دعا است. این کتاب برای کمک به خوانندگان طراحی شده است تا عادت خود را برای شروع هر روز با ذهنیت مثبت و احساس هدف ایجاد کنند.

جوئل و ویکتوریا اوستین کشیش کلیسای لیک وود در هیوستون تگزاس هستند. آنها همچنین نویسندگان پرفروشی هستند و چندین کتاب در موضوعاتی مانند ایمان، امید و تفکر مثبت نوشته اند. کتاب «بیدار شو تا امید» یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های آن‌ها است و به دلیل محتوای نشاط‌آور و الهام‌بخش آن، نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

این کتاب موفق به دریافت جایزه ای نشده،به هر حال، باید توجه داشت که اغلب کتاب‌های مذهبی و دینی، از جمله کتاب‌های جوئل و ویکتوریا استین، بیشتر برای تاثیرگذاری در زندگی خوانندگان خود تأکید دارند و نه برای دریافت جوایز.

 

معرفی جوئل و اولیویا اوستین نویسندگان کتاب

جوئل استین (Joel Osteen) و همسرش ویکتوریا استین (Victoria Osteen)، دو کشیش، نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی هستند که در شهر هیوستون در ایالت تگزاس زندگی می‌کنند. جوئل استین در سال ۱۹۶۳ متولد شده است و در سال ۱۹۹۹ به عنوان کشیش کلیسای لیک‌وود (Lakewood Church) در هیوستون، تگزاس به کار خود پایان داد. وی همچنین نویسنده موفق کتاب‌هایی همچون "Your Best Life Now" و "Become a Better You" است.

همسر جوئل، ویکتوریا استین نیز، همچون همسرش، کشیش، نویسنده و سخنران معروفی است. وی در سال ۱۹۶۰ متولد شده و در بیشتر کتاب‌های جوئل همکاری کرده است. او همچنین در سال ۲۰۰۸ کتابی به نام "Love Your Life: Living Happy, Healthy, and Whole" نوشته است.

جوئل و ویکتوریا استین با بیان پیام‌های امیدوارانه و بررسی مسائلی مانند ایمان، شادی، امید، خدا و مسائل روحی، توانسته‌اند در سراسر جهان مخاطبان زیادی به دست آورند. کتاب "Wake Up to Hope"، یکی از کتاب‌های موفق آن‌ها در زمینهٔ مسائل روحی و ایمانی است.

چرا باید کتاب هر روز صبح‌ با امید‌ از خواب‌ بلند شو را بخوانیم

کتاب "Wake Up to Hope" نوشتهٔ جوئل و ویکتوریا استین، یک راهنمای امیدواری و الهام‌بخش برای شروع روز با انرژی مثبت و تأمل در مسائل مهم زندگی است. اگر به دنبال راهی برای شروع روز با انگیزه و امیدواری هستید، این کتاب می‌تواند برای شما مفید باشد.

این کتاب شامل ۹۰ بخش روزانه است که هر بخش شامل یک آیه از کتاب مقدس، یک پیام امیدوار کوتاه و یک دعای مخصوص هر روز است. با خواندن این کتاب، می‌توانید به تدریج با ایده‌هایی که در آن بیان شده‌اند، ذهن خود را به سمت امیدواری و الهام بخشی که از زندگی می‌خواهید، هدایت کنید.

اگر به دنبال راهی هستید تا ذهن خود را با انرژی مثبت و الهام بخشی برای شروع روز شارژ کنید، "Wake Up to Hope" می‌تواند برای شما مفید باشد. با خواندن این کتاب، می‌توانید روز خود را با انگیزه و امید به دنبال رسیدن به اهداف خود شروع کنید.

 

بخشی از کتاب هر روز صبح با امید‌ از خواب بلند‌ شو

 

بخشی از کتاب "Wake Up to Hope" نوشتهٔ جوئل و ویکتوریا استین، به شرح زیر است:

"روز جدیدی شروع شده است و با آن فرصتی دیگر برای رسیدن به اهداف بزرگترین خود. اگر می‌خواهید زندگی خود را با امید و شادی پر کنید، امروز با ایده‌هایی جدید و انگیزه‌هایی تازه شروع کنید. باور داشته باشید که خداوند همیشه در کنار شماست و شما را در مسیر صحیح هدایت می‌کند. امروز، با خداوند همراهی کنید و به دنبال رسیدن به اهداف خود بروید."

این بخش، نمونه‌ای از پیام‌های امیدوار و الهام بخش کتاب "Wake Up to Hope" است که با هدف الهام بخشی و انگیزه‌بخشی برای شروع روز با انگیزه و امید، نوشته شده است.

 

 

پیشنهاد‌هایی برای‌ دوستداران کتاب هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

 

درمان تعلل نوشته ی دیمون زاهاریادس

معجزه شکرگذاری نوشته ی راندا برن

 هر روز با تفکر مثبت نوشته ی لوئیز ال.هی

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
384 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۴۸:۰۰
نویسندهویکتوریا اوستین
نویسنده دومجوئل استین
مترجمافسانه مقدم
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Wake up to hope : devotional, 2,017
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۲ مگابایت
۳۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب واقعا به آدم انگیزه میده عالیه

5
(1)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
هرروز صبح با امید از خواب بلند شو
هرروز صبح با امید از خواب بلند شو
جوئل اوستین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هر روز صبح با امید از خواب بلند شو
٪30
هر روز صبح با امید از خواب بلند شو
ویکتوریا اوستین
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
79,900
٪30
55,930
تومان