0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جادوی فکر بزرگ
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

درباره جادوی فکر بزرگ

در دنیای کتاب‌ها کتاب‌هایی هستند که برای یاری انسان‌ها نوشته‌شده‌اند و وابسته به زمان نیستند. کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جی شوارتز یکی از همین کتاب‌هاست. این کتاب با عنوان اصلی «the magic of thinking big» اولین‌بار در سال ۱۹۵۹ یعنی در دنیای پس از جنگ جهانی دوم منتشر شد و افراد زیادی را در سراسر دنیا تحت‌تأثیر خود قرارداد و مجله‌ی فوربس آن را یکی از مهم‌ترین کتاب‌های خودیاری تاریخ نامید. هرچند این روزها بیش از ۶۰ سال از نگارش این کتاب می‌گذرد؛ اما هنوز هم به‌عنوان یک کتاب خودیاری موردتوجه افراد قرار دارد. تا کنون میلیون‌ها نسخه از این کتاب در سراسر دنیا فروخته شده است و هنوز هم این فروش ادامه دارد.

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ کتاب مفصلی است که در سیزده فصل نوشته شده است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نویسنده‌ی این کتاب اعتقاد دارد که اگر باور کنید موفق می‌شوید بخشی از راه را رفته‌اید. او از این می‌گوید که باید شبکه‌سازی کنید، اعتماد ایجاد کنید و سعی کنید محیط اطراف خود را مدیریت کنید تا بتوانید همه چیز را به‌خوبی پیش ببرید و هر روز جلوتر باشید. او همچنین از یک نکته‌ی مهم حرف می‌زند. از اینکه به‌جای حرف‌زدن عمل کنید و سعی کنید انسانی عمل‌گرا باشید.

کتاب جادوی فکر بزرگ چندین ترجمه‌ی فارسی دارد که یکی از این ترجمه‌ها، ترجمه‌ی مهین خالصی است که در قالب کتاب صوتی هم منتشر شده است. آوانامه ناشر این نسخه است و سلمان ظاهری خوانشش را برعهده داشته است. اگر اهل شنیدن کتاب هستید می‌توانید این اثر را در دسته‌بندی روانشناسی در همین صفحه دانلود کنید.

دیوید جی شوارتز کیست؟

David J Shwartz نویسنده‌ی انگیزشی آمریکایی است که بین سال‌های ۱۹۲۷ تا ۱۹۸۷ زندگی می‌گیرد. او بیشتر از هر چیز دیگری برای کتاب جادوی فکر بزرگ شناخته شده است؛ اما کارهای زیادی در زندگی‌اش انجام داده است. او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه نبراسکا گفت و در نهایت دکترای خود را از دانشگاه ایالتی اوهایو دریافت کرد. او به‌عنوان استاد به دانشگاه ایالتی جورجیا پیوست و در زمینه‌ی خودیاری و رهبری فعالیت می‌کرد. حتی به‌افتخار او جایزه و کمک‌هزینه‌ای در دانشگاه ایالتی جورجیا وجود دارد. دیوید شوارتز در سال ۱۹۸۷ در گذشت.

چرا باید کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ را شنید؟

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ یک کتاب معمولی نیست. کتابی است که زندگی‌های زیادی را در طول زمان متحول کرده است. این کتاب جالب کتابی است که یک متخصص روانشناسی نوشته است و در آن از این گفته است که ما به کمک توانایی‌های فردی‌مان چقدر می‌توانیم پیش برویم و دنیای اطرافمان را مدیریت کنیم. کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ پر از نکاتی است که اندیشیدن به آن‌ها می‌تواند باعث شود در چیزهایی تجدید نظر کنید و کمی به سمت مسیر موفقیت بیشتر پیش بروید.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ می‌شنویم

در این باره بیش از اندازه، بیش از اندازه، محتاط باشید؛ اجازه ندهید افرادی که تفکر منفی دارند، منفی‌بافان برنامه‌تان را برای رسیدن به موفقیت خراب کنند. منفی‌بافان همه‌جا هستند و به‌ظاهر از ایجاد اخلال در پیشرفت مثبت دیگران لذت می‌برند. در طول دوران دانشجویی چند ترم با دبلیو دبلیو دوست جون جونی بودم. او دوست خوبی بود. آدمی بود که اگر دست کسی تنگ بود کمی پول به او خرج می‌داد یا او را به شیوه‌های خاص خودش کمک می‌کرد. به‌رغم این وفاداری بسیار عالی، دبلیو دبلیو نسبت به زندگی و فرصت آینده صددرصد بدبین بود. او منفی‌بافی واقعی بود. در طول آن دوران من خواننده‌ی پروپاقرص مقاله‌نویس روزنامه‌ای بودم که بر امید، برخورد مثبت و فرصت تاکید می‌کرد. هنگامی که دبلیو دبلیو من را می‌دید که مقاله‌های این مقاله‌نویس را می‌خوانم یا هنگامی که از ستون او نام‌برده می‌شد. او فوری می‌گفت: ‌ «دیو، محض رضای خدا صفحه‌ی اول را بخوان.»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

اگر کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ توانسته است همراه خوبی برای شما باشد در دنیای کتاب‌های انگیزشی آثار ارزشمند دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم:

·      دستیابی به اهداف اثر دارن هاردی انتشارات شادن پژواک

·      بزرگتر فکر کن اثر شینا آینگار انتشارات نوین

·      دستیابی به بالاترین سطح عملکرد اثر برندن برچارد انتشارات شادن پژواک


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
593.۰۲ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۴۷:۰۱
نویسنده دیوید جی شوارتز
مترجممهین خالصی
راویسلمان ظاهری
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۹۳.۰۲ مگابایت
۱۰:۴۷:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
5
ستاره
77 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
5 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بین نسخه های صوتی که از کتاب جادوی فکر بزرگ وجود داشت من این یکی رو انتخاب کردم، اول اینکه کتاب رو بصورت کامل نقالی کرده بودند و دوم اینکه صدای گوینده دل نشین و جذاب بود و این تا موضوع بهم کمک کرد بهتر و دقیق از مطالب نویسنده استفاده کنم. واقعا لذت بردم از وجود چنین کتابی، و تشکر میکنم از عزیزانی که یادگیری رو برای ما ساده کردند🙏

5

عالیه فقط ای کاش میشد متنش را هم ببینیم که با کلمات جدید و نگارششون آشنا میشدیم و تمرکزمون بیشتر بود روی خواندن مطالب

5

برای من که خیلی مفید بود ، اگر میتونستم شیش ستاره میزاشتم برای این کتاب و همچنین راوی⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

1

حالم بهم خورد ازین گویندگی مزخرف و یک مدل ذوق کتاب خونی تون و بشدت پایین میاره اصلاااا راضی نیستم از خریدم

2

راوی خیلی کتابی و خط به خط و با روند یکسان میخونه .ذهن آدم از موضوع منحرف میشه. اصلا خوب نیس

5

کتاب فوق العاده ای هستش .و گوینده هم خیلی خوب و مسلط بیان می‌کنه .

2

گویندگی مسخره... ترجمه مسخره تر ..... همش کلمات عرررربی

5

صدا پرفکت

4

عالیه

4.2
(19)
87,000
٪30
60,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
جادوی فکر بزرگ
جادوی فکر بزرگ
اهداف عالی برای خود تعیین کنید ...

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جادوی فکر بزرگ
٪30
جادوی فکر بزرگ
دیوید جی شوارتز
آوانامه
4.2
(19)
87,000
٪30
60,900
تومان